Algemene transfergeruchten

Volgens Rik is PSV geenzins bereid om ook maar over een transfer te praten van Gakpo of een andere willekeurige speler die bij de A-selectie betrokken is. Geen gezeik en vooral geen mutaties tot na PSV-Rangers. En zo hoort het.
Volkomen logisch toch. Wat eerste contacten kan prima, maar wel of niet CL maakt ook een verschil voor zowel hoe PSV als Cody er in zou zitten.
 
Dat is juist het punt JDJ is verantwoordelijk om tijdig de selectie te versterken en een ontwikkeling maken om sterker te worden. Max had moeten worden verkocht er was interesse genoeg kennelijk.
Oppegard idem voor verhuur.
Mwene idem
Hoever is ongeschikt

Dan had je de backs posities kunnen verbeteren voor de voorbereiding Met echte spelers die ook in het nationale team spelen. Nu zijn we afhankelijk van de restantbak.
Hoever is pas 20 en hem nu al ongeschikt verklaren ?? hij komt pas piepen geef hem tijd en de nodige minuten om ervaring op te doen .
 
Volgens Rik is PSV geenzins bereid om ook maar over een transfer te praten van Gakpo of een andere willekeurige speler die bij de A-selectie betrokken is. Geen gezeik en vooral geen mutaties tot na PSV-Rangers. En zo hoort het.
Waanzin en visieloos. Je maakt een selectie en probeert de zwakke punten te versterken tijdig en los van welke wedstrijd er op het program staat. Uiteraard naar wat je financieel kan dragen. Huidige selectie is in disbalans en JDJ heeft zijn huiswerk niet op tijd af en dat is niet voor het eerst, recidivist.
 
Waanzin en visieloos. Je maakt een selectie en probeert de zwakke punten te versterken tijdig en los van welke wedstrijd er op het program staat. Uiteraard naar wat je financieel kan dragen. Huidige selectie is in disbalans en JDJ heeft zijn huiswerk niet op tijd af en dat is niet voor het eerst, recidivist.
Het niet laten vertrekken van spelers van de A-selectie visieloos noemen, bijzonder. Dit gaat niet over inkomende transfers..
 
Hoever is pas 20 en hem nu al ongeschikt verklaren ?? hij komt pas piepen geef hem tijd en de nodige minuten om ervaring op te doen .
Na een paar optredens kan je snel beoordelen of er muziek in zit. ONGESCHIKT voor PSV gelukkig maar gehuurd voor 1 jaar echter wel een miskleun van jewelste.
 
Na een paar optredens kan je snel beoordelen of er muziek in zit. ONGESCHIKT voor PSV gelukkig maar gehuurd voor 1 jaar echter wel een miskleun van jewelste.
Off topic maar ik hoop dat je een leuker leven hebt dan je je hier voor doet. Ik heb nog nooit iemand zo veel zien zeiken op alles dan jij. Man man man
 
Selectie is klaar voor de competitie, selectie is klaar voor voorronde CL. Selectie op CL-sterkte brengen voordat CL daadwerkelijk bereikt wordt, dat is pas visieloos.
Okay we gaan het zien maar ik denk dat de huidige selectie de titel niet kan behalen en laat staan in Europa CL meekan. Missen een Spits,LB,RB,LCV.
 
Als ManU echt doorschakelt van Anthony naar onze Cody…wie moeten we dan halen als vervanger…?
Cody zou echt gek zijn als hij nu naar ManU gaat. Het gaat niet lekker daar. En het belangrijkste: Hij is er helemaal nog niet klaar voor. Ik denk dat het dan meteen einde WK voor hem is.
 
In en uit dat moet je gewoon op tijd af hebben.
Maar dat is tegenwoordig toch onmogelijk, joh. Voorrondes voor de verschillende Europese toernooien wegen zó zwaar voor spelers én clubs, terwijl de transferwindow laat sluit. Men wacht, wikt en weegt. Daar kan JdJ toch ook niks aan veranderen. Sterker nog, hij verdient lof omdat hij al vroeg Luuk, Xavi en Benitez haalde.
Nu is het afwachten hoe goed het potje nog gevuld raakt (groepsfase CL), en wat spelers als Cody doen. Dan pas weet je in welke vijver je kunt vissen voordat de window sluit.
 
Ik had de mening dat Cody zijn stappen bewust maakt. Een overstap naar United zou ik niet overwogen vinden. Geen CL geen stabiele cultuur en waarschijnlijk geen WK.
 

Insider Spud even announced the name of a possible successor to Lozano - number one in Napoli's directors' notebooks for the 2023 summer transfer window is to be Noni Madueke from PSV Eindhoven.
Lijkt mij dat dit gerucht klopt, anders zou dit wel heel toevallig zijn:

---------------N
---------------A
-----N--------P
-----A--------O
-----P--------L
N--O---N---I
A---L---A
P---I----P
O-------O
L--------L
I---------I
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan