Algemene transfergeruchten

Speelt er geen leuke linksbuiten bij Everton of heeft Marcel vakantie?

Dan zou ome John die allang in de gaten hebben, of hij heeft nog geen Viaplay-abonnement afgesloten dat kan ook. Wordt wel een dure grap voor de scouting om dat naast een ESPN- en Ziggo-abonnement ook nog te nemen.
 
Volgens Rik heeft psv lijstje met opvolgers gakpo klaar: Karlson en Stengs

Mag hopen dat dit onzin is
En weer spelers die je later niet voor een groot bedrag gaat verkopen. Stengs kostte al 18 miljoen en is mislukt. Geen enkele gek meer die opnieuw miljoenen gaat neerleggen voor hem. Hij is te traag en te lui voor het moderne voetbal.
Karlsson zal niet een beter verhaal worden dan pakweg een Doan..
Feyenoord investeert in kapitaal op het veld plus met het idee van doorverkopen in het achterhoofd. PSV blijft hangen in huurlingen en dit soort bord op schoot scouting. Ze komen met nieuwe en verrassende namen uit alle hoeken van de wereld.
Maar goed een jaar zonder een (ex) AZ speler bij PSV, is voor Brands geen jaar. Alhoewel, Guusje Til…
 
Ik had de mening dat Cody zijn stappen bewust maakt. Een overstap naar United zou ik niet overwogen vinden. Geen CL geen stabiele cultuur en waarschijnlijk geen WK.
Gini is van degradatiekandidaat bij Liverpool belandt. Zo'n stap zou United ook kunnen zijn. Gakpo lijkt mij niet klaar voor de PL top
 
Ik kan me eerlijk gezegd maar 1 moment van Stengs herinneren, en erg positief is die niet

Ik hoop dat er nog een hoop andere namen op het lijstje staan die voorrang hebben op deze twee. Benitez was een verrassing en de contractvorm van Simons ook. PSV zal niet zo gek zijn om alle kaarten op tafel te gooien in ieder geval
 
Ik mag hopen dat dit niet waar is. Gevalletje Cillessen en Krul in beeld, maar dan Benitez binnenhalen.
Dat zou wel heel mooi zijn. Psv heeft lang kunnen broeden op opvolger Gakpo en Karlsson zou echt fantasieloos zijn.
En weer spelers die je later niet voor een groot bedrag gaat verkopen. Stengs kostte al 18 miljoen en is mislukt. Geen enkele gek meer die opnieuw miljoenen gaat neerleggen voor hem. Hij is te traag en te lui voor het moderne voetbal.
Karlsson zal niet een beter verhaal worden dan pakweg een Doan..
Feyenoord investeert in kapitaal op het veld plus met het idee van doorverkopen in het achterhoofd. PSV blijft hangen in huurlingen en dit soort bord op schoot scouting. Ze komen met nieuwe en verrassende namen uit alle hoeken van de wereld.
Maar goed een jaar zonder een (ex) AZ speler bij PSV, is voor Brands geen jaar. Alhoewel, Guusje Til…
Kan het mij niet voorstellen dat het waar is. Anders zou het echt heel triest gesteld zijn met psv
 
Holy shit, als je naar die alternatieven voor Gakpo kijkt ga je toch stiekem hopen dat United achterlijk genoeg is om veel te veel te betalen voor Anthony…Gakpo vervangen door de zoveelste net-niet-AZ’er…brrr…🤮 wat een ongekende slecht nieuws show vandaag…ik volg het nieuws morgen wel weer…
 
Die Reijnders, dat is een leuke speler. Heeft net als Veerman het overzicht, maar meer in de kleine ruimte. Als we dan toch bij AZ moeten shoppen, dan liever hem.
 
Tuurlijk is hier niets van waar. AZ zou toch niet meer aan ons verkopen? Waar moet Stengs dan spelen bij ons? Rik is zand ik de ogen van mensen op Twitter aan het strooien.
Lijkt me een goed plan dat AZ niet meer aan ons gaat verkopen. Geen AZ-ers en geen ex-AZ-ers! Ik lees nu de namen: Stengs, Malen, Karlsson en Zirkzee. Wanneer gaat dat bord van schoot godsamme.
En sowieso: Wat denkt Cody bij ManU te gaan bereiken dit seizoen? Bankje warmhouden en het WK kunnen vergeten.
 
Lijkt me een goed plan dat AZ niet meer aan ons gaat verkopen. Geen AZ-ers en geen ex-AZ-ers! Ik lees nu de namen: Stengs, Malen, Karlsson en Zirkzee. Wanneer gaat dat bord van schoot godsamme.
En sowieso: Wat denkt Cody bij ManU te gaan bereiken dit seizoen? Bankje warmhouden en het WK kunnen vergeten.

Er is maar een manier waarop Gakpo alle respect verliest. Naar United vertrekken als PSV woensdag de CL groepsfase behaald. Ik mag toch hopen dat hij niet zo dom is.
 
Welnee, alle respect? Als hij daarheen wil dan vind ik het een domme keuze maar dan is hij vrij om dat te doen tegen de juiste prijs. Prima jongen die ons een hoop heeft gebracht.

Alle respect is misschien overdreven, maar dan volg ik die jongen gewoon echt niet meer. United is op dit moment de slechts mogelijke club om in te stappen. Bestuur heeft paniek. De druk is echt immens. Spelen geen CL. En je komt bij een club die waarschijnlijk over een paar maanden ineens weer een andere trainer heeft. Nee, dat klinkt wel als een geweldige stap om jezelf te ontwikkelen.

Kun je eindelijk een keer met je favoriete club acteren op het hoogste niveau, ga je weg voor dat misbaksel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan