Algemene transfergeruchten

Goed genoeg voor wat? Voor de Eredivisie? Niet genoeg om kampioen te worden.
Europees? We zijn 2x gedegradeerd en in de Conf.league zijn we tegen net wat meer tegenstand weer uitgeschakeld. We hebben de halve finale niet eens gehaald. En nu zouden we playoff CL kunnen spelen met dezelfde spelers?
Precies en straks is Benitez weer een kut keeper dankzij de slechte kwaliteit wat voor hem staat.
 
Wel hopen dat het kopen van Til in de media niet opgeblazen gaat worden tot iets moreel verwerpelijks. Zou zomaar een smetje kunnen worden op deze ongekend pro-actieve transferwindow.
Ik zag - met name door Feyenoord supporters - daar al wel wat van langskomen. Rancune, als je het mij vraagt in dit geval.

Toch zie ik wel in dat er ook een kern van waarheid in zit. Ik ben heel benieuwd wat er uit gaan komen en hoe ze het gaan doen. Maar wmb huren we die jongen liever met het risico op gratis welopen, dan dat we een sketchy manier gaan bedenken waarop we geld naar Moskou kunnen sluizen.
 
Klopt. Maar dan kun je ook Sywerts handeltje draaien tot een heel nobel iets.
:ROFL: :ROFL:

Dit ja, maar laten we even afwachten hoe e.e.a. precies zit, t gegeven dat men aan diverse kanten aan het uitzoeken is geeft de schijn dat we de randen van het betamelijke opzoeken. En persoonlijk vind ik dat jammer ja.
 
Ik zag - met name door Feyenoord supporters - daar al wel wat van langskomen. Rancune, als je het mij vraagt in dit geval.

Toch zie ik wel in dat er ook een kern van waarheid in zit. Ik ben heel benieuwd wat er uit gaan komen en hoe ze het gaan doen. Maar wmb huren we die jongen liever met het risico op gratis welopen, dan dat we een sketchy manier gaan bedenken waarop we geld naar Moskou kunnen sluizen.
Huren is net zo schijnheilig dan.
 
Handel is handel idd. En in dit geval dus dubieus. Zou een speler zijn eigen contract wel mogen afkopen?
Als de speler in Rusland woonachtig is dan betreft dat een binnenlandse aangelegenheid. Kan je dus hem het laten afkopen en zelf een flinke som tekengeld geven. #laakbaar
 
Alleen is het geen huren, contracten zijn opgeschort tot 30 juni 2023. Kortom, haal je Til voor die periode dan gaat er geen cent naar Rusland.
Krijgen de spelers ook niet meer betaald tot juni 2023? Anders zou je nog kunnen stellen dat je dmv huren ervoor zorgt dat de Russische club geen salaris hoeft te betalen en dat je dus zo 'geld stuurt' naar Rusland
 
Als de speler in Rusland woonachtig is dan betreft dat een binnenlandse aangelegenheid. Kan je dus hem het laten afkopen en zelf een flinke som tekengeld geven. #laakbaar
Wederom mazen in de wet, maar toch plausibeler. Een speler is natuurlijk vrij om ervoor te kiezen te willen spelen in een land dat niet in oorlog is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan