Algemene transfergeruchten

Oh, en qua kwaliteit verdedigers, ik denk oprecht dat met Benitez zelfs diezelfde namen toch n stuk makkelijker de nul gaan houden in vergelijking met Drommel, Zoet of Mvogo erachter. Scheelt enorm.
Precies en straks is Benitez weer een kut keeper dankzij de slechte kwaliteit wat voor hem staat.

Eerder wat Ralf zegt. Je kan niet gaan verwachten dat met één positie versterken en de andere verwaarlozen, dat die versterkte positie alles gaat oppakken. Naast Drommel waren heel veel tegendoelpunten ook het gevolg van amateuristisch verdedigen.
 
Eerder wat Ralf zegt. Je kan niet gaan verwachten dat met één positie versterken en de andere verwaarlozen, dat die versterkte positie alles gaat oppakken. Naast Drommel waren heel veel tegendoelpunten ook het gevolg van amateuristisch verdedigen.
En amateuristisch verdedigen kwam ook weer door slechte organisatie (taak vd keeper) en ongeorganiseerde tactiek (kip zonder kop druk zetten)
 
Ik mag toch hopen dat er nu een LCV komt.
Ja of Gini! maar ben benieuwd. De buitenkansjes komen natuurlijk vaak aan het einde naar clubs als PSV waarbij ze eerst af willen wachten of er andere clubs komen (zowel de clubs en/of speler).
 

Dit betekent voor mij dat de kans groter is dat Gakpo daar niet heen gaat en dus de kans groter is dat hij blijft!
Blijkbaar te duur. Goed dat PSV niet zomaar meer verkoopt. Dumfries zou in deze tijd echt niet voor minder dan 28 miljoen verkocht worden. PSV wordt professioneler nu Gerbrands weg is. De rem is er af.
 
Blijkbaar te duur. Goed dat PSV niet zomaar meer verkoopt. Dumfries zou in deze tijd echt niet voor minder dan 28 miljoen verkocht worden. PSV wordt professioneler nu Gerbrands weg is. De rem is er af.
Ligt natuurlijk niet persee aan Gerbrands, hoe gezonder de club is hoe verder je in prijs kan gaan. Dat is ook de reden dat Ajax altijd de hoofdprijs vangt. En wij Wijnaldum toen voor een prikkie van Feyenoord op konden pikken. En geen idee of hij te duur was misschien zei Cody wel ik wil nog een jaar bij PSV blijven! :PSV: Maar misschien zeg ik dat laatste wel alleen omdat ik het hoop haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan