Algemene transfergeruchten

Dat vind ik toch niet zo netjes van Marcel. Hij wilde hem naar PSV halen en weet dat PSV niet zoveel geld heeft als Everton. En nu kaapt hij de speler die hij zelf hier naar toe wilde halen voor de neus van zijn opvolger. Hij moet niet vergeten dat ie tot 1 juni nog in dienst van PSV is en er alles aan moet doen om tot die tijd het meeste werk gedaan te hebben en alles netjes achter te laten voor zijn opvolger.
Everton kan van “alles” kopen wat ze maar willen....

Tja, bij Everton kan die moeiteloos Angelino kopen, Van Ginkel ook als die dat wilt. Ik las dat die honderd miljoen mag uitgeven aan spelers. Nou, ik ben benieuwd wie Brands allemaal naar Everton haalt.

Maar inderdaad, niet echt netjes van Marcel dit. Eerst proberen hem naar PSV te halen, en als dat niet lukt, dan maar bij Everton waar ik wel moeiteloos miljoenen mag uitgeven.
 
Sorry, ik vind het geen gezicht. En dan heb ik echt niks tegen schelden.

Het heeft ook te maken met bepaalde normen en waarden neerzetten vind ik. Als de instanties met invloed, met een voorbeeldfunctie, zoals de media, ouders, leraren op scholen, etc., zulk taalgebruik gaan normaliseren, dan krijg je dus uiteindelijk dat iedereen uiteindelijk overal aan het vloeken is, want "alles moet natuurlijk kunnen" in Nederland. Ik ben hier zelf totaal geen voorstander van; vind het de verdere verloedering van een toch al verloederde samenleving, maar ik ben ongetwijfeld in de zware minderheid. Ik zat laatst in de trein samen met twee studentes psychologie, en nog net niet na elk woordje van een zin werd er een onnodige 'fucking', 'fuck', 'what the fuck?' of 'kut' tussendoor geweven. En dat is dan op universitair niveau; geeft al aan hoe diep het geworteld zit.
 
Marcel Brands wil Angelino naar Everton halen. Daar koopt hij wel direct een linksback.

http://www.hitc.com/en-gb/2018/03/1...get-marcel-brands-confirmed-interest-in-ange/

:unsure: Dat artikel bevat alleen maar speculatie en dateert van nog vòòr de bevestiging van de overstap van Brands naar Everton. Er staat alleen dat Brands Angelino naar PSV wilde halen maar dat deze buiten het budget van PSV viel, maar dat Everton dat bedrag zonder moeite kan aftikken. Vervolgens gaat de journalist op eigen houtje puntje A met puntje B verbinden en vervalt tot 'wishful thinking'. Brands komt niet eens aan het woord, en was op het moment van schrijven alleen maar een Everton target. Wel eerst even je bronnen checken hè, Penalty? :geek:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan