Algemene transfergeruchten

Is er eigenlijk interesse getoond door welke club dan ook in Isimat-Mirin, Schwaab of Luckassen? Het lijkt me niet verkeerd als tenminste een van hen vertrekt.
 
Is er eigenlijk interesse getoond door welke club dan ook in Isimat-Mirin, Schwaab of Luckassen? Het lijkt me niet verkeerd als tenminste een van hen vertrekt.
De transferwindow is pas net open. Vooral aan het einde komen er veel last minute paniekaankopen. Dat er nu nog niet veel aandacht is, wil niet zeggen dat dat zo blijft.

Vorig jaar hadden twee Franse clubs interesse in Isimat. Wie weet proberen ze het dit jaar nogmaals. Luckassen heeft te weinig gespeelt om veel interesse te krijgen (of tenminste, te weinig gespeelt om een transfersom op te leveren die PSV acceptabel vind). En Schwaab zal waarschijnlijk zijn contract uitdienen. Dat heeft hij eerder ook gedaan en dat lijkt hem te bevallen (heb ook eerder een interview van hem gezien waar hij iets soortgelijks zei).
 
Wie was die andere goeie voetballer dit seizoen bij NAC (of was dat deze jongen?
Denk dat je doelt op Manu Garcia? Heerlijke middenvelder. Maar deze jongen was ook erg goed, en een van de weinige verdediger waar je in voetballend opzicht van kan genieten.
Tja daar had ook Obispo/Jordan Teze kunnen spelen.
Teze lijkt me daar zeker nog niet klaar voor. Obispo lijkt me prima als 4e man, zou het zelfs interessant vinden als derde man als Isimat vertrekt. Maar snap het ook wel dat ze het niet doen, is toch best een risico. Hoop wel dat hij een aantal keer mag starten dit seizoen.
Is er eigenlijk interesse getoond door welke club dan ook in Isimat-Mirin, Schwaab of Luckassen? Het lijkt me niet verkeerd als tenminste een van hen vertrekt.
Ik dacht dat er wel wat interesse was in Isimat en hij ook wilde vertrekken. Maar het gebeurt zelden dat clubs hun interesse in het openbaar kenbaar maken. Ik denk dat Isimat wel de kans heeft om te vertrekken.
De transferwindow is pas net open. Vooral aan het einde komen er veel last minute paniekaankopen. Dat er nu nog niet veel aandacht is, wil niet zeggen dat dat zo blijft.

Vorig jaar hadden twee Franse clubs interesse in Isimat. Wie weet proberen ze het dit jaar nogmaals. Luckassen heeft te weinig gespeelt om veel interesse te krijgen (of tenminste, te weinig gespeelt om een transfersom op te leveren die PSV acceptabel vind). En Schwaab zal waarschijnlijk zijn contract uitdienen. Dat heeft hij eerder ook gedaan en dat lijkt hem te bevallen (heb ook eerder een interview van hem gezien waar hij iets soortgelijks zei).
De transferwindow is nog niet open toch? ;)
 
Zij blijven in de Eredivisie ervaring opdoen. Lijkt me prima.
 
PSV zou interesse hebben in Moise Kean van Juventus.

Bron en Bron

En als opvolger voor Zoet, Karlo Letica (Hajduk Split) overwegen

Bron

Dat PSV achter die Moise Kean zit en bereid zou zijn om ca. 15 miljoen euro neer te leggen voor hem, dat is een onzin verhaal. Als PSV de afgelopen jaren erg moeilijk doet om de knip open te trekken, en dan sporadisch een bedrag boven de 8 miljoen euro uitgeeft, dan is het een onzin verhasl dat PSV ineens bijna het dubbele zouden willen betalen voor die Kean, een spits, terwijl ze net een half jaar geleden Romero gehaald hebben. Dus, dit gerucht kan zo de prullenbak in.
 
Dat PSV achter die Moise Kean zit en bereid zou zijn om ca. 15 miljoen euro neer te leggen voor hem, dat is een onzin verhaal. Als PSV de afgelopen jaren erg moeilijk doet om de knip open te trekken, en dan sporadisch een bedrag boven de 8 miljoen euro uitgeeft, dan is het een onzin verhasl dat PSV ineens bijna het dubbele zouden willen betalen voor die Kean, een spits, terwijl ze net een half jaar geleden Romero gehaald hebben. Dus, dit gerucht kan zo de prullenbak in.
Mensen kunnen heel veel pretenderen qua transferbedragen, maar dat wil niet zeggen dat de interesse niet reeel zou zijn. Denk aan de bedragen die men noemde over Lozano en Pereiro, die waren ook in de 20 miljoen. Beide kwamen voor beduidend minder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan