Algemene transfergeruchten

Luuk de Jong schijnt in Eindhoven te zijn... Schijnt ook een huis te hebben gekocht...
De eerste foto van zn huis is binnen
iu
 
Niet echt spannend vind ik. Luuk heeft gewoon aan Sevilla gezegd dat hij alleen naar PSV wil. Dus voor hun zit er ook weinig op.
Al die geruchten met potentiele aankopen, of complete bullshit of een kern van waarheid, vind ik prachtig om te volgen. Net als de avond dat Götze naar PSV kwam. Eerst speculeren over van wie die Duitse auto toch was bij de friettent, daarna zag iemand een speler naar binnen lopen en hij dacht dat het Götze was.. Maar dat kon toch allemaal niet? Zo'n speler naar PSV?

Heerlijk
 
PSV
Bekijk bijlage 4680

Spannund! Snap dat sommigen niet van die vage geruchten houden maar ik vind het geweldig. Hoop doet leven
PSV-transfers op Instagram geeft in hun story ook aan dat een vrij betrouwbare bron meldt dat PSV mogelijk nog een speler wilt presenteren vandaag. Er is hierover echter nog geen bevestiging en ze kunnen nog geen namen noemen, maar daar kan eventueel snel verandering in komen. 1 + 1 = 2? Gaan we weer met zijn allen springen voor Luuk?
 
  • Leuk
Reactions: znq
PSV

PSV-transfers op Instagram geeft in hun story ook aan dat een vrij betrouwbare bron meldt dat PSV mogelijk nog een speler wilt presenteren vandaag. Er is hierover echter nog geen bevestiging en ze kunnen nog geen namen noemen, maar daar kan eventueel snel verandering in komen. 1 + 1 = 2? Gaan we weer met zijn allen springen voor Luuk?
Datzelfde account gaf aan dat dit nieuws van dezelfde bron af komt als de bron die die foto van Hoever een paar pagina's terug maakte. Wij springen allemaal voor Luuk!
 
PSV

PSV-transfers op Instagram geeft in hun story ook aan dat een vrij betrouwbare bron meldt dat PSV mogelijk nog een speler wilt presenteren vandaag. Er is hierover echter nog geen bevestiging en ze kunnen nog geen namen noemen, maar daar kan eventueel snel verandering in komen. 1 + 1 = 2? Gaan we weer met zijn allen springen voor Luuk?
Tis dat m'n enkels naar de klote zijn, anders spring ik wel mee..
 
PSV

PSV-transfers op Instagram geeft in hun story ook aan dat een vrij betrouwbare bron meldt dat PSV mogelijk nog een speler wilt presenteren vandaag. Er is hierover echter nog geen bevestiging en ze kunnen nog geen namen noemen, maar daar kan eventueel snel verandering in komen. 1 + 1 = 2? Gaan we weer met zijn allen springen voor Luuk?
"vrij betrouwbare bronnen"...is dat van het nivo: "de broer van mijn overbuurman, die kent een achterneef van de tuinman van de oom van..."?;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan