Algemene transfergeruchten

In tegenstelling tot veel andere clubs kreeg PSV nooit geld van de gemeente of een stadion in bruikleen.
Rik weet hoe het zit :ROFL: :ROFL: :ROFL:

FV3lO9NXEAAbL2L
 
Gaan we er een sport van maken om hetzelfde te plaatsen? :ROFL:
Och kak, heb nog gekeken, maar doordat jij m in een zwarttint had gepost keek ik er in de vluchtigheid overheen.
Over het dubbelposten, misschien een rooster opstellen wie Twitter-dienst heeft ;)
 
Benitez

Hoeven - Teze - Ramalho - Mauro
Guti - Veerman - Sangare
Madueke - Vinicius - Gakpo

( huidige opstelling met de spelers die we tot nu toe hebben )


Duidelijk dat we een topspits nodig hebben. Sterk begin tot nu toe van JdJ. Snel doorgepakt met een keeper en een rechtsback, want dat waren echt de zwakste plekken vorig seizoen, al deed Mauro het wel uitstekend. Van Benitez hoor ik goede verhalen, en ik vind het sowieso altijd leuk als we Latino's in onze selectie hebben. Hoeven weet ik vrij weinig van, maar ik laat me graag verrassen. Al die grootverdieners zoals Zahavi, Gotze, Bruma en (Romero?) zijn weg, dus dat is lekker.

Hopelijk pakken we snel door met Luuk en ene Savinho waar ik nog nooit van heb gehoord. Maar hey, Savinho? Braziliaans? Aanvaller? Daar wordt ik dan wel meteen opgewonden van.
 
Benitez

Hoeven - Teze - Ramalho - Mauro
Guti - Veerman - Sangare
Madueke - Vinicius - Gakpo

( huidige opstelling met de spelers die we tot nu toe hebben )


Duidelijk dat we een topspits nodig hebben. Sterk begin tot nu toe van JdJ. Snel doorgepakt met een keeper en een rechtsback, want dat waren echt de zwakste plekken vorig seizoen, al deed Mauro het wel uitstekend. Van Benitez hoor ik goede verhalen, en ik vind het sowieso altijd leuk als we Latino's in onze selectie hebben. Hoeven weet ik vrij weinig van, maar ik laat me graag verrassen. Al die grootverdieners zoals Zahavi, Gotze, Bruma en (Romero?) zijn weg, dus dat is lekker.

Hopelijk pakken we snel door met Luuk en ene Savinho waar ik nog nooit van heb gehoord. Maar hey, Savinho? Braziliaans? Aanvaller? Daar wordt ik dan wel meteen opgewonden van.
Volgens mij had Romero geen salaris waar je u tegen zegt, maar bronnen die menen salaris van spelers te weten neem ik altijd maar met een korreltje zout.
 
Terug
Bovenaan Onderaan