Algemene transfergeruchten

Nou ik weet dit nog niet. Klinkt kansloos met geen eens Europees voetbal volgens mij. Aan de andere kant kan ook trucje van Sevilla zijn om de prijs hoog te houden. Ze hebben niet voor het eerst interesse (Besiktas) en zij kunnen denk ik wel beter dan ons betalen.
Als Luuk aangeeft niet naar Besiktas te willen hebben ze daar niet zo veel aan denk ik
 
Het lijkt erop dat John de Jong (als het waar is dat ook Luuk naar ons toe zou willen) vrij zeker van zijn zaak is. Bij Hoever wilde hij niet nog weken wachten maar bij Luuk durft hij het kennelijk aan om af te dingen op een niet al te gekke vraagprijs van 6 miljoen.
 

Luuk wil waar het op lijkt alleen naar PSV. Bij Hoever speelden er andere dingen. Men moet er eens vanuit gaan dat de mensen die erover gaan ook succes willen voor zichzelf en PSV. Heb je de uitleg van JdJ gehoort omtrent Hoever?
Ja, die heb ik gehoord. Hij wilde niet nog het risico lopen op wekenlang onderhandelen. Wat ik zeg is dat hij kennelijk steviger in zijn schoenen staat wat betreft Luuk. Daar wil hij wel wat van de prijs af gaan snoepen.
 
Als er bij Hoever niets valt af te snoepen ben je snel klaar. Bij Wolves zijn ze ook niet achterlijk. Zijn nationaliteit speelt een belangrijke rol denk ik. Minder tijd nodig om zich aan te passen in Nederland tegenover weer een zuid Amerikaan ofzo.

Nee, maar een optie tot koop was denk ik op een 20 jarige jongen wel wenselijk geweest. Verder ben ik het met je eens hoor dat er niet gezeurd moet worden om iedere scheet die John de Jong laat. Laten we vooral afwachten wat voor selectie er op 3 augustus staat. Wat ik meer bedoel te zeggen is: het lijkt erop dat John de Jong heel erg overtuigd is van de komst van Luuk de Jong. Als het klopt dat Luuk heeft aangegeven dat hij naar ons wil en wij doen moeilijk over een vraagprijs van 6 miljoen: dan ben ik gerustgesteld. Luuk de Jong komt naar ons toe.
 
Die optie was wel mogelijk alleen zou dit nog meer tijd in beslag hebben genomen geeft hij toch aan. Daar hadden ze dus geen zin in. Ok voor beiden duidelijk.
Ja ik snap het argument, ik ben het er alleen niet mee eens. In het beste scenario zie ik Hoever aanhaken wat betreft niveau. Dat soort spelers moeten we ofwel op kunnen leiden danwel kunnen kopen. Als het nou ging om Rodriguez of Guardado of Alex dan snap ik een huurconstructie omdat je hoe dan ook die speler binnen wil hengelen. Een huurconstructie voor een 20 jarige jongen die nog alles moet bewijzen en sowieso niet de kar gaat trekken, vind ik een aparte constructie. Maar je mag me om mijn oren tikken als het dadelijk ineens een wonderboy blijkt te zijn.
 
  • Leuk
Reactions: IPF


Weet het nog niet zeker hoor. Denk dat zijn ouders daar geboren zijn (Nederland) en hij in Canada.

Bij Cody staat ook Togo maar het is toch echt een Nederlander.

Dus hoe is het dat jullie met zekerheid weten dat het een Nederlander is terwijl overal toch echt Canadees staat?


Geeft verder niet hoor
 

Ah, da's wel onverwacht. vaak laat PSV ziekenboegmateriaal die dan vervolgens eerst op kosten van PSV kunnen herstellen en vervolgens heeeeeel voorzichtig moeten worden gebracht.
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan