Algemene transfergeruchten

Als Arias in de zomer vertrekt hebben we ook een rechtsback nodig. ;)

Precies, als hij deze jongen heeft gestrikt lijkt ook Marcel eindelijk iets te hebben geleerd voor de verdediging om ook daarin vooruit te denken. Laat het een keer een voorbode zijn voor de komende transfermarkt.
 
Precies, als hij deze jongen heeft gestrikt lijkt ook Marcel eindelijk iets te hebben geleerd voor de verdediging om ook daarin vooruit te denken. Laat het een keer een voorbode zijn voor de komende transfermarkt.

PSV moet sowieso op tijd de selectie rond hebben voor komend seizoen als we voorronde CL moeten spelen om niet weer een modderfiguur te slaan.
 
Ken hem niet, maar lijkt prima. Rekening gehouden met de toekomst, een verdediger uit een aardig grote competitie, WK ervaring, top.
 
PSV moet sowieso op tijd de selectie rond hebben voor komend seizoen als we voorronde CL moeten spelen om niet weer een modderfiguur te slaan.

Zal een aardige taak gaan worden. Nadat het vorig jaar redelijk mee is gevallen verwacht ik komende zomer wel een aardige leegloop
 
Zal een aardige taak gaan worden. Nadat het vorig jaar redelijk mee is gevallen verwacht ik komende zomer wel een aardige leegloop

Dat denk ik ook. Waarschijnlijk/sowieso weg: Arias, Zoet, van Ginkel, Pereiro, de Jong. Lozano zou zomaar nog eens een jaar kunnen blijven. Helemaal als ze die middenvelder van Pachuca halen. Tenzij hij een super-WK speelt en er enorm veel geld geboden gaat worden.
 
Als Arias in de zomer vertrekt hebben we ook een rechtsback nodig. ;)

Inderdaad. Gelukkig ziet Brands ook dat Brenet niet de vervanger gaat zijn voor Arias (op zich wel prima als back-up voor beide backposities), maar deze Murillo zal grote schoenen te vullen hebben (no pun intended). Speler uit Panama, zag er op zich leuk uit op een filmpje wat ik gezien heb, maar het is natuurlijk slechts de MLS, dus dat zegt niet zoveel.
 
Inderdaad. Gelukkig ziet Brands ook dat Brenet niet de vervanger gaat zijn voor Arias (op zich wel prima als back-up voor beide backposities), maar deze Murillo zal grote schoenen te vullen hebben (no pun intended). Speler uit Panama, zag er op zich leuk uit op een filmpje wat ik gezien heb, maar het is natuurlijk slechts de MLS, dus dat zegt niet zoveel.

Spreekt zeer waarschijnlijk een woordje engels (gezien mls ervaring), dat is voor n zuidamerikaanse nieuwkomer wel prettig, dan kun je m als medespeler in elk geval aansturen.
 
PSV spreekt het tegen. o.O

Murillo komt niet naar PSV komende zomer, zo laat de club weten aan het Eindhovens Dagblad. De naam van de back is volgens PSV zelfs nooit gevallen.

Broodje aap verhaal. :horen: :zien: :zwijgen:
 
PSV wil komende zomer een nieuwe poging wagen voor Douglas Santos. Dat meldt de Hamburger Morgenpost woensdag.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...uitsland-wagen-na-mislukte-deal-in-2017-.html

Zal hij dan toch de nieuwe linksback worden? :rolleyes:
Maar...Maar..De nieuwe linksback was toch al zo goed als binnen? Hoe kan het dan zijn dat PSV komende zomer een nieuwe poging wil gaan ondernemen bij Santos?

Had onze Marsie weer eens gejokt? Kan het me niet voorstellen.:lying:
 
Maar...Maar..De nieuwe linksback was toch al zo goed als binnen? Hoe kan het dan zijn dat PSV komende zomer een nieuwe poging wil gaan ondernemen bij Santos?

Had onze Marsie weer eens gejokt? Kan het me niet voorstellen.:lying:

Of er is al een (mondeling) akkoord. ;)
 
Maar...Maar..De nieuwe linksback was toch al zo goed als binnen? Hoe kan het dan zijn dat PSV komende zomer een nieuwe poging wil gaan ondernemen bij Santos?

Had onze Marsie weer eens gejokt? Kan het me niet voorstellen.:lying:
Of ze halen er 2, en gaat Brenet weer naar rechts.
 
Of ze halen er 2, en gaat Brenet weer naar rechts.
Ik heb een tijdje terug al geroepen dat dat het scenario is waarvan ik denk dat het 't meest voor de hand liggend is.
Linksback halen > probleem naar rechts verschuiven (bij een vertrek van Arias) en gewoon lekker verder prutsen achterin.
 
Ik heb een tijdje terug al geroepen dat dat het scenario is waarvan ik denk dat het 't meest voor de hand liggend is.
Linksback halen > probleem naar rechts verschuiven (bij een vertrek van Arias) en gewoon lekker verder prutsen achterin.

Ik hoop dat Cocu op zijn strepen gaat staan. Die weet als de beste waar de zwakte in dit elftal ligt, en zal Brenet waarschijnlijk vooral als backup willen houden.

Maar ja, PSV heeft ook nooit iets van Murillo gehoord, dus waarschijnlijk komt die ook ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan