Algemene transfergeruchten

Brands kennende zou ook wel in gedachte hebben om een package-deal te maken. Tussen 10-12 miljoen die 2 noren, Svensson en Mitsjo van AZ ophalen. Zoals die dat eerder deed met Strootman en Mertens. Hij stopt graag bij AZ, dus waarom niet.

Moe wordt je ervan dat die telkens bij AZ shopt zonder enig idee achter. Luckassen voor 6 miljoen, ik blijf het idioot vinden terwijl iedereen weet dat een linksback, broodnodig was. Komt niet, ook niet in de winter waardoor je dus het hele jaar zonder linksback speelt en dat bij PSV. Pure schande. Kan die wel zeggen van, ja maar Kenneth Paal, eigen jeugd die ook de kans krijgt. Niks Kenneth Paal, veel te klein, geen snelheid en is ook geen linksback maar een middenvelder en totaal geen concurrentie voor Brenet. Gemiste kans om die Haps op te halen, dat is temniste een redelijke goede back met snelheid en fysiek ook sterk.

Als die maar in de zomer niet aan komt met focking Nick Viergever, rot alsjeblieft op zeg.
 
Kenneth Paal? Daar kan ik me echt geen minuut van herinneren. Dus hij kan best wat minuten gemaakt hebben, maar dat is in mijn beleving anders dan een kans krijgen.
 
Kenneth Paal? Daar kan ik me echt geen minuut van herinneren. Dus hij kan best wat minuten gemaakt hebben, maar dat is in mijn beleving anders dan een kans krijgen.

Kwam er in de 1e wedstrijd van het seizoen tegen AZ in de 32e minuut in voor Brenet die er helemaal niets van bakte. Speelde vervolgens hele wedstrijden tegen NAC, Roda JC en Heerenveen en de bekerwedstrijd tegen SDCP. Na de nederlaag tegen Heerenveen heeft hij geen minuut meer in de competitie voor PSV 1 gespeeld.
Vanaf de thuiswedstrijd tegen Feyenoord speelt Joshua Brenet 21 wedstrijden op rij zonder gewisseld te zijn.
 
Kwam er in de 1e wedstrijd van het seizoen tegen AZ in de 32e minuut in voor Brenet die er helemaal niets van bakte. Speelde vervolgens hele wedstrijden tegen NAC, Roda JC en Heerenveen en de bekerwedstrijd tegen SDCP. Na de nederlaag tegen Heerenveen heeft hij geen minuut meer in de competitie voor PSV 1 gespeeld.
Vanaf de thuiswedstrijd tegen Feyenoord speelt Joshua Brenet 21 wedstrijden op rij zonder gewisseld te zijn.

Dit dus. Tegen Heerenveen, zag je heel goed zijn zwakte. Ook tegen NAC had die het heel moeilijk.
 
Ik herinner me ook zijn slechte spel niet... ik heb echt helemaal geen herinneringen aan die jongen op het veld bij PSV1.
 
Ik herinner me ook zijn slechte spel niet... ik heb echt helemaal geen herinneringen aan die jongen op het veld bij PSV1.

Black-out en grey-out
Wanneer je bij één gelegenheid heel veel alcohol drinkt, kun je een black-out krijgen; een tijdelijke stoornis van de hersenen. Op het moment van drinken lijkt er niets aan de hand. Maar later kun je je niets meer herinneren van wat er tijdens het drinken is gebeurd.

:sneaky:

Edit; waarom maakt hij hier telkens twee aparte quote's van?
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Misschien haalt Brands die jongen van ADO, ene Kanon of zo. Die schijnt maar 1,5 miljoen te moeten kosten en de "clubs uit Serie A hebben interesse". Een cv maar wel linksbenig...
 
:sneaky:

Edit; waarom maakt hij hier telkens twee aparte quote's van?
Dat komt door de opmaak die wordt meegenomen van de site waar de tekst vandaan komt. Als het nou weer gebeurt selecteer je de tekst die je geplakt hebt en klik je vervolgens op het gummetje (eerste symbooltje, links in de editor) en verwijder de opmaak. Klaar... (evt even de quote tags verwijderen die te veel zijn)
 
Misschien haalt Brands die jongen van ADO, ene Kanon of zo. Die schijnt maar 1,5 miljoen te moeten kosten en de "clubs uit Serie A hebben interesse". Een cv maar wel linksbenig...
Da's toch niet serieus, hè? Leuk voor Den Haag. Nigeriaans international, maar wat zegt dat. Die rechtsback is dan beter (Ebihue of zoiets), maar ook daar word ik niet direct heel warm van.
 
Gaat een gerucht dat PSV interesse zou hebben in de RB van New York Red Bulls: Michael Amir Murillo.

Bron
 
Laatst bewerkt:
Feit dat er al een linksback is aangetrokken (volgens Brands), maar dat het niet wereldkundig gemaakt wordt betekent:
a: hij is nu nog niet transfervrij, maar deze zomer wel.
b: hij is afkomstig van een concurrent.
c: onverantwoord (duur) is en pas in het nieuwe boekjaar of/en na een verkoop zogenaamd pas wordt beklonken.
 
Feit dat er al een linksback is aangetrokken (volgens Brands), maar dat het niet wereldkundig gemaakt wordt betekent:
a: hij is nu nog niet transfervrij, maar deze zomer wel.
b: hij is afkomstig van een concurrent.
c: onverantwoord (duur) is en pas in het nieuwe boekjaar of/en na een verkoop zogenaamd pas wordt beklonken.
Klinkt nog steeds als Viergever. Bah.
 
Feit dat er al een linksback is aangetrokken (volgens Brands), maar dat het niet wereldkundig gemaakt wordt betekent:
a: hij is nu nog niet transfervrij, maar deze zomer wel.
b: hij is afkomstig van een concurrent.
c: onverantwoord (duur) is en pas in het nieuwe boekjaar of/en na een verkoop zogenaamd pas wordt beklonken.
En straks in september staan we weer met open mond te kijken omdat hij het gewoon wéér heeft geflikt. Heel hard roepen dat hij er druk mee is en dat het al 'zo goed als rond' en 'in kannen en kruiken' is, om vervolgens gewoon helemaal niks te doen. "Het gaat toch prima? Kijk naar de ranglijst!"
 
Feit dat er al een linksback is aangetrokken (volgens Brands), maar dat het niet wereldkundig gemaakt wordt betekent:
a: hij is nu nog niet transfervrij, maar deze zomer wel.
b: hij is afkomstig van een concurrent.
c: onverantwoord (duur) is en pas in het nieuwe boekjaar of/en na een verkoop zogenaamd pas wordt beklonken.
d. er is nog niks rond maar Brands zegt dit om de eigen huid te redden en media, club en fans zoet te houden, omdat kritiek op hem steeds luider werd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan