Algemene transfergeruchten

Ik begin me nu ook wel zorgen te maken betreft de verdediging. We hebben welgeteld 5 verdedigers + een gemaakte back. Obispo staat al op scherp en een tik op de enkel kan nu al grote gevolgen hebben. Er moeten gewoon 2 spelers bij.
In Corona-tijden mét dit budget is 2e worden heel erg knap, toch? Aldus Toon, John en Roger. #topsportklimaat
 
Betreft echt een heel klein gerucht, wordt alweer tegen gesproken, maar ook van dat tegenspreken weet ik de betrouwbaarheid niet.
Het gaat om een verdediger die niet in de eredivisie heeft gespeeld. kan je als journalist wel gokken om dat tegen te spreken.
 
12e7c9b1c33742ddd35b7acdb44b6753.png


Waarom ook niet, nog een afgekeurde spits die gevoelige is voor blessures en weinig scoort, past precies goed bij ons :rolleyes:
 
12e7c9b1c33742ddd35b7acdb44b6753.png


Waarom ook niet, nog een afgekeurde spits die gevoelige is voor blessures en weinig scoort, past precies goed bij ons :rolleyes:
Gerucht is in de wereld geholpen door het Turkse medium Millyet.

En op de 25e was nog zeker dat ie al verhuurd was aan een Engelse club. We gaan t wel zien.
 
Laatst bewerkt:
Transfer friday!!! Ik ben bang dat we tot maandag moeten wachten voor het buitenkansje. Maar het zou maar zo kunnen zijn dat we het hier mee moeten doen; hopelijk gaat het herstel van Ramalho dan sneller dan verwacht. Zo niet dan kun je de 2e seizoenshelft wel op je buik schrijven verwacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan