Algemene transfergeruchten

Van te voren kunnen daar toch afspraken over gemaakt worden. Bij gemauw, ophoepelen....

Als dat kan, dan kan hij zich zelfs revancheren. Zijn fout om te vertrekken herstellen en misschien een nieuwe held worden.
 
Mocht Ramahlo/Sangare (langer) geblesseerd/geschorst zijn kan Bazoer hun daar vervangen.
En daar zitten nou juist de twijfels bij velen volgens mij...

Bazoer backup?
En hij huppelt vrolijk de lente en het najaar in?

Ik denk het niet.

De enige reden die ik kan bedenken: Sangaré gaat voor een recordbedrag weg.
Dan kan je het je permitteren om transfervrij een twijfelgeval binnen te halen.
 
Laatst bewerkt:
Sangare is nog lang te behouden volgens jou? Daarbij wat Nederlanders erbij kan geen kwaad. De 2 die nu genoemd worden zijn beter als de nu beschikbare vervangers. Dus ik zie deze ontwikkelingen als positief. Zijn 2 spelers met een mooie leeftijd en specifieke kwaliteiten waar onze selectie nu te weinig van heeft.

Ook zie ik liever het geld in NL blijven dan dat het naar buitenlandse clubs gaat. Denk dat de meeste clubs in NL graag met PSV zaken doet. Dat ze soms te veel betalen of niet slagen bij ons neem ik dan maar voor lief.
Je hebt gelijk;

ik heb mijn post inmiddels ook aangepast:
'
De enige reden die ik kan bedenken: Sangaré gaat voor een recordbedrag weg.
Dan kan je het je permitteren om transfervrij een twijfelgeval binnen te halen. '
 
Je hebt gelijk;

ik heb mijn post inmiddels ook aangepast:
'
De enige reden die ik kan bedenken: Sangaré gaat voor een recordbedrag weg.
Dan kan je het je permitteren om transfervrij een twijfelgeval binnen te halen. '
We hebben al een tijdje teveel twijfelgevallen gehad.. Ik zou niet gokken op deze speler als basisspeler. Misschien voor de breedte, maar dat zie ik 'm niet doen..
 
Ik hoor ook de naam Mertens her en der.
Bazoer naar Feyenoord is wel een echte versterking voor hen. Of hij ook langdurig binnen een plan past en zich kan committeren aan de groepsafspraken, durf ik wel te betwijfelen. Voor Feyenoord is Vilehna een veel betere optie.
 
Stiekem (en dat vind ik ergens best erg) denk ik dat Mertens het misschien wel beter zou doen dan Gotze
 
Terug
Bovenaan Onderaan