Algemene transfergeruchten

Ik vind zowel Veerman als Bazoer twee goede aanvullingen. Spelers die wat extra hebben en nog jong zijn om een mooie transfersom op te leveren. Nu nog een spits die beduidend beter is dan Zahavi en Vinicius.
Mij benieuwen hoeveel mede forummers het met je eens zijn.
Ik wel.
Da’s één.
 
Mij benieuwen hoeveel mede forummers het met je eens zijn.
Ik wel.
Da’s één.
Iedereen mag het verder oneens zijn. Als wij maar gelijk krijgen dan😜

Ik heb liever zulke spelers die al bewezen hebben het in NL te kunnen dan te dure Zuid Amerikanen die bij een vraagprijs van 6 miljoen beginnen en nog niks hebben laten zien. De toppers uit die categorie zijn al bijna niet meer haalbaar voor PSV.
 
Bazoer is toxic af, is met gedoe bij ons weggegaan, bij Ajax, in Portugal, Duitsland en heeft bij Vitesse ook al genoeg rumoer veroorzaakt. Meneer vindt zichzelf een vedette. Echt een sympathie killer.
Dat ‘gemuit’ is van jaren geleden. Ziyech had ook zo zijn streken maar naarmate hij ouder werd viel dat randje er steeds meer af.

Als ze presteren hoor je daar niemand meer over, dus krijgt hij wmb het voordeel van de twijfel.

Als Roger Schmidt weg gaat zie ik ook graag Letsch doorschuiven. Lijkt mij een goede visie te hebben.
 
Opdonderen met die gast. Ik speel nog liever een seizoen lang met Beugelsdijk dan dat die kwal ons shirt nog aantrekt.
 
Mij benieuwen hoeveel mede forummers het met je eens zijn.
Ik wel.
Da’s één.
Veerman is wel een aanwinst, maar Bazoer...daar heb ik mijn twijfels over. Zeker wat zijn mentaliteit betreft. Hij kan de sfeer in de spelersgroep zeer negatief beïnvloeden.
 
Ben wel benieuwd wat Schmidt van zo’n speler vindt? Grote mond, willen doen waar je zin in hebt op het veld en je vooral niet willen houden aan de tactische aanwijzingen van de trainer. En buiten dat, na 3 goede passes roepen dat je toe bent aan een stap hoger.
 
Altijd leuk, spelers die overal drama maken.
Aan de andere kant: ajax stuurt spelers weg, die het vervolgens ergens anders maken, waarna ajax ze voor veel geld terug koopt.
PSV heeft te maken met spelers die bozig vertrekken, mislukken en die naderhand voor weinig terug komen.
Uh wacht ff, dit is helemaal geen prettige vergelijking....
 
Als Bazoer voor PSV gaat spelen, dan verdringt het nieuwe PSV het onbestaande PSV-team met o.a. Strootman, Van Bommel, Wouters, Eijkelkamp (what's in a name), Huub Stevens, Toivonen en Van Breukelen in de ranking van PSV's all time minst sympathieke teams.
 
Als Bazoer voor PSV gaat spelen, dan verdringt het nieuwe PSV het onbestaande PSV-team met o.a. Strootman, Van Bommel, Wouters, Eijkelkamp (what's in a name), Huub Stevens, Toivonen en Van Breukelen in de ranking van PSV's all time minst sympathieke teams.
Vergeet Lozano niet. Maar zij waren allemaal onsympathieke spelers voor de goegemeente buiten PSV.

Zoals Veldman, Tadic, Tagliafico, Onana, Zie..yek, Verthongen, gluiperige Suarez, steekje los Berghuis, Cilulessen, Labyrat, Zlatan, geniepige Christian Poulsen, Tete (ik verdien miljoenen en jij, politieman, bent een kankerlijer), messcherpe Promes, losse handjes Sno, jankerdje Klaassen….vergeet ik er niet een paar?
En dat is alleen nog maar een team inclusief reservebank op en buiten het veld uit deze eeuw.
 
Laatst bewerkt:
Vergeet Lozano niet. Maar dat allemaal waren onsympathieke spelers voor de goegemeente buiten PSV.

Zoals Veldman, Tadic, Tagliafico, Onana, Zie..yek, Verthongen, Suarez, Berghuis, Cilulessen, Labyrat, Zlatan, Christian Poulsen, Tete (ik verdien miljoenen en jij, politieman, bent een kankerleijer), messcherpe Promes, losse handjes Sno, jankerdje Klaassen….vergeet ik er niet een paar?
En dat is alleen nog maar een team inclusief reservebank uit deze eeuw.

Dat is het grote verschil met Bazoer, dat blijf ik een etterbak vinden, ook als hij het PSV-shirt gaat dragen..
 
Dat is het grote verschil met Bazoer, dat blijf ik een etterbak vinden, ook als hij het PSV-shirt gaat dragen..
Zolang hij Klaassen uit de wedstrijd ettert, vind ik het prima.
Tadic tegen de goedheid zelve Dumfries. Dat is toch geen eerlijke wedstrijd.
Bazoer tegen Tadic, kijk, dat is beter.
 
Zolang hij Klaassen uit de wedstrijd ettert, vind ik het prima.
Tadic tegen de goedheid zelve Dumfries. Dat is toch geen eerlijke wedstrijd.
Bazoer tegen Tadic, kijk, dat is beter.
Haal dan Grot. Die kan ook gewoon bazoer neerhoeken en is daarmee een stuk sympathieker. :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan