Algemene transfergeruchten

Ow ik doelde juist op Romero :lmao:. (en Thomas) Dacht zijn blessure pas begon toen hij bij PSV speelde. Maar je had gelijk. Hij miste ook twee wedstrijden bij Velez door een blessure (of het toen al knie blessures waren durf ik niet te zeggen)
Thomas scheurde bij de eerste PSV training doormidden, maar was wel intact bij levering.
 
Volgens VP zou Psv interesse hebben in een terugkeer van Drieske Mertens, zou ik wel mooi vinden.
Voor Gini en Mertens zou je altijd plaats moeten maken bij PSV. Altijd een zwak gehad voor Drieske. Hij was hier al MVP toen hij voor een fooi naar Napoli transfereerde, maar is daar nog veel beter geworden. Fijnvoetige, technische speler, en veel scorend vermogen. Kom maar op. Mertens, Gakpo, Götze, Doan :star:
 
Voor Gini en Mertens zou je altijd plaats moeten maken bij PSV. Altijd een zwak gehad voor Drieske. Hij was hier al MVP toen hij voor een fooi naar Napoli transfereerde, maar is daar nog veel beter geworden. Fijnvoetige, technische speler, en veel scorend vermogen. Kom maar op. Mertens, Gakpo, Götze, Doan :star:
Nu Gini inderdaad ontevreden is, moet je flink de contacten aanhalen. Wat zou dat een droom zijn zeg, als hij nog eens terugkeert.
 
Nu Gini inderdaad ontevreden is, moet je flink de contacten aanhalen. Wat zou dat een droom zijn zeg, als hij nog eens terugkeert.
Voor PSV zeker nog een duidelijke aanwinst. Gezien zijn leeftijd (31 als ik me niet vergis) zou hij nog wel een jaar of 4 en heeeeel misschien 5 jaar meekunnen. Ook op zijn retour nog steeds een aanwinst. Wellicht niet meer zo aanvallend dan. Maar gezien zijn fysiek en spelinzicht in een controleur-rol, ik teken er voor!
 
Nu Gini inderdaad ontevreden is, moet je flink de contacten aanhalen. Wat zou dat een droom zijn zeg, als hij nog eens terugkeert.
Nou 9 miljoen per jaar. Zo ontevreden zal hij wel niet zijn.. Anders was hij akkoord gegaan met 5-6 miljoen per jaar maar wel gebleven bij de club waar hij zoveel waardering genoot van de staf en supporters. Gini gaat gewoon 3 jaar cashen bij PSG en geeft het hem eens ongelijk.
 
Ik geef geldwolven als hem altijd ongelijk. Ook alle andere spelers die bij psg zitten uit 'clubliefde' of welke club dan ook. Alle sportbonden zouden alle salarissen boven de 2 miljoen moeten verbieden. Sport moet gaan om sport en niet om geld.

Eens hoor, maar dan moet je eerst heel kapitalisme afschaffen. Het feit dat topvoetballers, maar ook andere producten van populair entertainment zoals artiesten, zo veel verdienen is inherent aan het systeem.
 
Nee hoor, kijk naar de politiek met de Balkenende norm. Het kan prima hand in hand gaan. Maar zolang er gierige mensen zijn die alleen maar ikke ikke ikke schreeuwen komt het nooit goed.

Maar goed off topic...
De overheid kan wel zijn eigen salaris reguleren, maar niet dat van andere organisaties.
 
Ik geef geldwolven als hem altijd ongelijk. Ook alle andere spelers die bij psg zitten uit 'clubliefde' of welke club dan ook. Alle sportbonden zouden alle salarissen boven de 2 miljoen moeten verbieden. Sport moet gaan om sport en niet om geld.
Oke
 
Terug
Bovenaan Onderaan