Algemene transfergeruchten

want bij Liverpool was hij niet aan het cashen, voor 5-6 miljoen per jaar :lmao:

Wow, wist niet dat hij al zo oud was, maar goed, een oude Zahavi in de spits of een oude Mertens in de spits, want daar kun je hem dan het beste neerzetten; ik zou het nog steeds wel zien zitten. Weet ook niet waar je dat one-trick pony ding op baseert? Was toch gewoon een technisch verfijnde speler; staat me niet bij dat hij telkens hetzelfde ding deed oid.
Hij vond dat Liverpool hem “geen echte waardering gaf” al denk ik dat hij graag een contract voor 3 jaar wilde en Liverpool maar voor 1 jaar wilde verlengen met hem
 
Hij vond dat Liverpool hem “geen echte waardering gaf” al denk ik dat hij graag een contract voor 3 jaar wilde en Liverpool maar voor 1 jaar wilde verlengen met hem

Hij was van de basisspelers (en dat was hij) degene die veruit het minste verdiende. Ik snap het wel vanuit hem gezien, zeker gezien hij gewoon een belangrijke speler was in die twee topseizoenen van Liverpool die regelmatig lof kreeg voor zijn optredens in topwedstrijden. Speelde toen als een soort Sangaré op het middenveld, maar dan iets minder fysiek en iets technischer. Dat ie genoeg verdiende over het algemeen klopt natuurlijk, maar dat doet elke profvoetballer vanaf een bepaalde statuur club/competitie.
 
En dat kan natuurlijk, net als Koeman gewoon naar Barcelona mag gaan (wel een dom besluit) of jij en ik ook van werkgever mogen switchen als je het beu bent, iets leukers weet of meer wil verdienen
 
Topzaakwaarnemer Raiola heeft drastisch plan: 'Schaf transfersommen af' - https://nos.nl/l/2410227

Hij ziet het geld wat die binnen harkt gelimiteerd worden en word ineens boos. Als ik 10 procent krijgt van de transfersom van Haalandcdan stop ik meteen met werken.
 
Driessen wijst PSV en Schmidt op Haller-deal: 'enkele potjes' en 'seinen op groen'

Dus geen stand in voor Sangare. Je moet toch alvast inspelen op een eventuele vertrek van hem in de zomer lijkt mij.
En nu weer: Haller gaat enkele potjes spelen in de Africa Cup en hup, Brobby wordt straks weer teruggehaald.
Ik snap dat Schmidt en PSV denken dat je in de winterstop bijna nooit goede spelers kunt halen. Maar Ajax mikt op spelers die bij de subtop van Europa niet aan spelen toekomen en vrijwel altijd met succes. PSV moet lef tonen en een vervanger voor Sangare en een goede cv halen en eigenlijk ook een keeper. Maar dat laatste wordt lastig omdat we zo wijs waren om 4 miljoen te betalen voor een overschatte middenvelder.
 
Ja en ... Schmidt verwacht geen transfers. Hier heeft hjj toch gewoon gelijk. Heb je het wel gelezen of werkt zijn naam als een rode lap?
Schmidt verwacht geen transfers maar gaf wel aan te kijken naar Ajax. Ik snap wel dat hij dit aangeeft. Om nu te roepen dat ze spelers moeten halen kan voor wat onrust zorgen in de selectie. Propper en van Ginkel zullen al niet lekker in hun vel zitten met het feit dat Guti de voorkeur boven hun krijgt. Als dan de coach ook nog eens roept dat er versterkingen nodig zijn dan voel je de bui al helemaal hangen.

Qua dat betreft liever de verwachtingen temperen als coach en mocht er een transfer komen dan kun je die altijd wel uitleggen.

Ik vind trouwens dat Driessen wel erg makkelijk roept (is ook zijn beroep) dat Ajax zo slim is want de haalde zo verstandig Haller. Maar het is wel makkelijk praten als je 25 miljoen plus een salaris van 5 miljoen kunt investeren. Dat is toch wel een verschil. PSV kan simpelweg max 15 miljoen investeren (schat ik). Daarvoor zijn wel iets minder opties beschikbaar dan wanneer je ruim 25 miljoen te besteden hebt.
 
En nu weer: Haller gaat enkele potjes spelen in de Africa Cup en hup, Brobby wordt straks weer teruggehaald.
Ik snap dat Schmidt en PSV denken dat je in de winterstop bijna nooit goede spelers kunt halen. Maar Ajax mikt op spelers die bij de subtop van Europa niet aan spelen toekomen en vrijwel altijd met succes. PSV moet lef tonen en een vervanger voor Sangare en een goede cv halen en eigenlijk ook een keeper. Maar dat laatste wordt lastig omdat we zo wijs waren om 4 miljoen te betalen voor een overschatte middenvelder.
In januari wordt wel vaker het kampioenschap beslist, al vrees ik dat PSV gewoon de middelen niet heeft.
 
Deze lijkt al te goed voor PSV.
Maar Zenit bood 6 miljoen voor hem en ze vragen het dubbele, dan vind ik 12 miljoen (waar na onderhandelingen vaak nog wel 2 miljoen afgaat) echt niet veel voor een groot Argentijns talent (die ook al in het nat. elftal heeft gespeeld).
 
Terug
Bovenaan Onderaan