Algemene transfergeruchten

Ja, dat is wel Schmidt's keuze natuurlijk. Hij had ook wat aanvallende talenten uit de jeugd door kunnen schuiven, Antonisse en Fofana bijvoorbeeld, of zijn die allebei geblesseerd?

Heb liever dat ze op die Zeballos gaan bieden eigenlijk, die Medina vond ik niet zo indrukwekkend.

Antonisse heeft alweer een oefenwedstrijd met Jong PSV meegespeeld tegen Jong Dordrecht, maar dat is z'n eerste wedstrijd na de blessure. Fofana, N. Thomas zijn (qua aanvallers) nog geblesseerd. Ook Oppegard heeft weer meegespeeld.
 
Medina kan toch ook als back uit de voeten of verzin ik dit? Een Argentijnse slager achterin is echt een must
Die voetbalt al bij Ajax 😉

Zou leuk zijn als PSV weer eens een onbekende naam haalt ipv bijvoorbeeld een Joey Veerman. Geloof niet dat PSV en Ajax moeten shoppen in de eredivisie. Gaat 8 vd 10 x fout.

Alhoewel nu ik dit zo lees voor ik op de verzendknop druk. Had ook nog nooit van Mwene en Ramalho gehoord.

Bedoel dus eigenlijk meer een tropische zuid Amerikaanse verrassing.

Titel kan echt nog meerdere kanten opgaan.
Ik vrees een beetje dat Ajax met slechts 2 tegendoelpunten en 9 verlies punten weer een bizar nieuw record pakt door nummer 2 te worden met een hoog doelsaldo voor en laag tegen.
 
Die voetbalt al bij Ajax 😉

Zou leuk zijn als PSV weer eens een onbekende naam haalt ipv bijvoorbeeld een Joey Veerman. Geloof niet dat PSV en Ajax moeten shoppen in de eredivisie. Gaat 8 vd 10 x fout.

Alhoewel nu ik dit zo lees voor ik op de verzendknop druk. Had ook nog nooit van Mwene en Ramalho gehoord.

Bedoel dus eigenlijk meer een tropische zuid Amerikaanse verrassing.

Titel kan echt nog meerdere kanten opgaan.
Ik vrees een beetje dat Ajax met slechts 2 tegendoelpunten en 9 verlies punten weer een bizar nieuw record pakt door nummer 2 te worden met een hoog doelsaldo voor en laag tegen.
Maar zoiets zou PSV ook moeten hebben. Hoewel het wel goed is voor de eredivisie als Ajax en PSV gaan shoppen in de eredivisie, want dan komt er geld in de competitie. Maar goed ik vind wel dat je als Nederlandse topclub altijd in Nederland en als PSV zijnde ook in België moet kijken. Maar zeker gezien het succes met Zuid Amerikanen en Mexicanen ook daar het kan proberen.

Eigenlijk maakt het me geen fuck uit waar ze vandaan komen, als is het Oezbekistan als ze maar kunnen voetballen

En wat betreft je vrees, laten we het hopen dat het uitkomt ;)
 
Ik weet niet, maar volgens mij hebben we niet veel spitsen nodig nu. Vinicius zit er nog voor een extra jaar (toch?), Romero valt weer steevast in en we hebben Fofana erachter. Kijk als het een buitenkansje is, moet je hem niet laten lopen, maar de focus mag wel ergens anders liggen.
 
Ik weet niet, maar volgens mij hebben we niet veel spitsen nodig nu. Vinicius zit er nog voor een extra jaar (toch?), Romero valt weer steevast in en we hebben Fofana erachter. Kijk als het een buitenkansje is, moet je hem niet laten lopen, maar de focus mag wel ergens anders liggen.
Beetje zonde als Fofana er ook aankomt en je Romero ook nog hebt. Als we eens spits kopen dan liever eentje die er gewoon 30 intrapt ipv een talent dat zich nog moet bewijzen
 
Laat PSV maar twee fatsoenlijke backs halen uit Argentinië en een volwaardige concurrent voor Ramalho. Achterin moet het stabiel zijn om de successen van voorin te kunnen consolideren.
Nee, psv gaat altijd voor de middenvelders hé... backpositie... pf, onbelangrijk
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik weet niet, maar volgens mij hebben we niet veel spitsen nodig nu. Vinicius zit er nog voor een extra jaar (toch?), Romero valt weer steevast in en we hebben Fofana erachter. Kijk als het een buitenkansje is, moet je hem niet laten lopen, maar de focus mag wel ergens anders liggen.
We hebben wel nood aan (zeer) goede spitsen , zelfde voor zeer goede middenvelders en verdedigers er momenteel te veel middelmaat rond in de kern .
In elk compartiment één zeer goede (echte) versterking zou al aardig zijn .
 
We hebben wel nood aan (zeer) goede spitsen , zelfde voor zeer goede middenvelders en verdedigers er momenteel te veel middelmaat rond in de kern .
In elk compartiment één zeer goede (echte) versterking zou al aardig zijn .
Spitspositie zou in principe geen probleem mogen zijn aangezien we met Noni, Gakpo, Vertessen en Doan elders scorend vermogen hebben.
 
Weinig Russische voetballers die elders makkelijk integreren en hun echte kwaliteiten laten zien. Vaak blokkeren ze als ze ergens anders terecht komen. Hun buiten categorie was Arshavin en die wilde zelf alleen naar Barca en verder niets. Het werd Arsenal en zelfs daar is hij nooit uit de verf gekomen. Ik vind dat PSV bij de scouting te weinig let op de aspecten zoals mentaliteit, karakter en aanpassingsvermogen, naast de voetbalkwaliteiten.
 
Weinig Russische voetballers die elders makkelijk integreren en hun echte kwaliteiten laten zien. Vaak blokkeren ze als ze ergens anders terecht komen. Hun buiten categorie was Arshavin en die wilde zelf alleen naar Barca en verder niets. Het werd Arsenal en zelfs daar is hij nooit uit de verf gekomen. Ik vind dat PSV bij de scouting te weinig let op de aspecten zoals mentaliteit, karakter en aanpassingsvermogen, naast de voetbalkwaliteiten.
Mee eens. De Russische competitie was geloof ik best een tijdje behoorlijk sterk maar als de spelers eenmaal een transfer maken dan gaat het maar moeizaam inderdaad.

En dat PSV meer met die aspecten rekening moet houden ben ik compleet met je eens, speelt al lang wat mij betreft
 
Terug
Bovenaan Onderaan