Algemene transfergeruchten

Een beetje een Ferrari zonder motor gevoel. Kans is aanwezig dat van Ginkel helemaal niet in actie komt dit seizoen. Götze is hier echt niet omdat hij eerst tig andere clubs heeft afgewezen. Heb een gevoel bij hem dat hij 1 keer een piek heeft gehad die ook Jan Kromkamp heeft gehad en daar zijn hele loopbaan op kan teren omdat er altijd wel een club intrapt. Die gozer is nog lang niet fit.
PSV zet de ingeslagen weg voort door niet fitte of zelfs geblesseerde spelers te halen. Voorlopig hebben we alleen Fein en Zahavi die inzetbaar zijn. Die Fransman moet ik ook nog maar zien.
Lees je even in in de speler en de verhalen die uit Duitsland komen aangaande Götze. Als hij 1 piek heeft gehad was dat wel een verrekte lange piek. Aangaande zijn fitheid, hij is tegen het wedstrijdfitte aan maar heeft alleen lang niet gespeeld. Hoop dat Schmidt ook gewoon weer een oefenpartij heeft ingelast tijdens deze interlandperiode.
 
Een beetje een Ferrari zonder motor gevoel. Kans is aanwezig dat van Ginkel helemaal niet in actie komt dit seizoen. Götze is hier echt niet omdat hij eerst tig andere clubs heeft afgewezen. Heb een gevoel bij hem dat hij 1 keer een piek heeft gehad die ook Jan Kromkamp heeft gehad en daar zijn hele loopbaan op kan teren omdat er altijd wel een club intrapt. Die gozer is nog lang niet fit.
PSV zet de ingeslagen weg voort door niet fitte of zelfs geblesseerde spelers te halen. Voorlopig hebben we alleen Fein en Zahavi die inzetbaar zijn. Die Fransman moet ik ook nog maar zien.

Jan Kromkamp...

Het mooie van dit forum is ook dat het maar niet lukt om zaken te verdringen of te vergeten....alle historische narigheid komt om de zoveel tijd weer langs
 
Lees je even in in de speler en de verhalen die uit Duitsland komen aangaande Götze. Als hij 1 piek heeft gehad was dat wel een verrekte lange piek. Aangaande zijn fitheid, hij is tegen het wedstrijdfitte aan maar heeft alleen lang niet gespeeld. Hoop dat Schmidt ook gewoon weer een oefenpartij heeft ingelast tijdens deze interlandperiode.
Ok dan zit ik er naast. Gelukkig maar dan.
 

Zegt natuurlijk niet veel zo'n filmpje, maar met alles wat ik lees, ook over zijn motivatie om naar PSV te komen ben ik gewoon positief :PSV:

Ook op de foto's van de medische keuring zie ik een goed getraind lijf (voor zover ik daar verstand van heb)
Maar puur voor de trainer dus. Je kiest toch niet zomaar voor een EL deelnemer, die je echt geen 3 miljoen per jaar gaat betalen, voor de lol?
 
Ok dan zit ik er naast. Gelukkig maar dan.

Och, bij mij beklijft ook het gevoel "Waarom?". Naar eigen zeggen vanwege Schmidt. Er staat vast iets financieel aantrekkelijks tegenover, buiten het salaris om. Onderaan de streep kon ie als transfervrije speler met zijn CV ook echt wel ergens anders aan de bak. Hij heeft ergens een keuze gemaakt voor PSV.

Geweldige voetballer op zijn top, hoe dan ook geen Kromkamp. Foei. Ik hoop echt dat ie het waarmaakt en meteen heel PSV omhoog tilt. Ik hoop het zo. Fingers crossed..
 
Blijkbaar heeft Roger Schmidt toch wel echt een flinke aantrekkingskracht.
Wat ook wel duidelijk werd is dat Gotze graag weg wilde uit Duitsland. Hij had een aanbieding van Hertha op zak waar hij duidelijk meer had kunnen verdienen. Dus het lijkt me niet dat hij naar PSV is gekomen voor het geld.
 
Helaas geen Malen verkocht deze periode. Een echte net niet spits.
 
Blijkbaar heeft Roger Schmidt toch wel echt een flinke aantrekkingskracht.
Wat ook wel duidelijk werd is dat Gotze graag weg wilde uit Duitsland. Hij had een aanbieding van Hertha op zak waar hij duidelijk meer had kunnen verdienen. Dus het lijkt me niet dat hij naar PSV is gekomen voor het geld.
Wat dus onderstreept dat geld niet dé drijfveer is, net zoals bij Zahavi. Klasbakken met eergevoel.
 
Wat dus onderstreept dat geld niet dé drijfveer is, net zoals bij Zahavi. Klasbakken met eergevoel.
Doet me echt goed dat we dit soort jongens hebben binnen gehaald. Die winnaars mentaliteit bij Zahavi en Max spatte er tot nu toe echt al vanaf. Voelt eindelijk weer een beetje als het PSV van ruim 10 jaar geleden
 
Maar puur voor de trainer dus. Je kiest toch niet zomaar voor een EL deelnemer, die je echt geen 3 miljoen per jaar gaat betalen, voor de lol?

Wat Der Jaufe zegt, met als toevoeging dat PSV dicht bij huis is en hij voor 2 jaar tekent. Doe hij het hier goed, kan ie op zijn 30ste misschien nog 1 keer naar een mooie club. Dat heeft ie gewoon goed geregeld. Ja, hij gebruikt ons dan weer als opstapje, maar zo'n speler komt hier natuurlijk niet om zijn carrière af te sluiten. Ik heb het gevoel dat hij echt nog wel een keer wil en zich dus ook fit heeft gehouden. PSV is daarnaast prima in de zin dat hij Europees speelt, met een ploeg die dominant is in eigen land en voor de titel speelt, en als bonus wellicht volgend jaar CL kan spelen als PSV zich daar voor weet te kwalificeren.
 
Jan Kromkamp...

Het mooie van dit forum is ook dat het maar niet lukt om zaken te verdringen of te vergeten....alle historische narigheid komt om de zoveel tijd weer langs
Typisch voor een ouwe lullenforum. :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan