Algemene transfergeruchten

Dit was de laatste nieuwe speler dan.
Voor de transferperiode zei ik dat er hele heel veel moest veranderen binnen de selectie. Maar PSV doet er tegen alle verwachtingen in nog een schepje bovenop met al die aankopen en verhuren.
Toch heerst er wat ontevredenheid. De verdediging is niet meer behandeld, de achilles hiel.
Ik hoop niet dat Veerman veel aanvoer door de lucht krijgt of dat Ola John een schaar bij Boscagli doet. Als Semedo van Fortuna hem al het leven zuur maakt, dan is het al helemaal een feestmaal voor de Berghuisjes en Anthonytjes.

Of Fein moet een goede CV zijn
 
Laatst bewerkt:
Dus, Schmidt is eigenlijk coach en TM/TD en JDJ is zijn assistent....

Schmidt kiest de targets uit (dan wel uit zijn eigen netwerk of namen uit de PSV scouting-lijstjes die hem wel bevallen) en stuurt onze gemoedelijke, warme JDJ op pad om het rond te krijgen en het verhaal te verkopen. Zo voelt het wel aan. Beiden vervullen een belangrijke rol.
 
Loopt er niet ergens, desnoods in Afrika of Zuid Amerika, een transfervrije CV rond met veel ervaring...en idem voor een transfervrije links- en rechtsback ? Want transfervrije spelers kunnen ook na deadline gehaald worden...
 
Wanneer en op welke momenten heb jij die 'leuke flashbacks' dan, want dat vind ik dan weer zorgelijk :unsure:

Ha ha ha... ik zal maar happen dit keer.
Wie hem niet kent mag niet praten over voetbal, grote naam nationaal en internationaal. Iemand van wie je 0% kans zou hebben dat die ooit voor een Nederlandse club zou kiezen. Iemand van wie je nooit zou verwachten dat die transfervrij zou raken etc

Dus alles is goed, en verdacht tegelijk
 
Garay heeft in februari een kruisband gescheurd. Het zal niet voor niets zijn dat Valencia zijn contract niet heeft verlengd. :cautious:

Dus die valt af en zo te zien is van alle Duitse opties Schwaab de minst slechte.. Dit wordt m niet.
 
Kyriakos Papadopoulos zie ik staan !!! Heeft zie ik dezelfde spelersmakelaar als Götze dus wie weet. (toch niet waar helaas)
 
Laatst bewerkt:
Kyriakos Papadopoulos zie ik staan !!! Heeft zie ik dezelfde spelersmakelaar als Götze dus wie weet. (toch niet waar helaas)

Daar zat ik inderdaad ook al op te kijken maar heb idee hoe goed hij nog is aangezien HSV hem heeft laten gaan
 
En ik "moet" dadelijk aan mijn niet-voetbal-gekke vriendin gaan uitleggen (die zo thuis komt) waarom ik zo aan het stuiteren ben... Ja Götze komt naar PSV, wie? Götze! Ja die speler heeft in 2014 het WK gewonnen (en gescoord in de finale). In 2014???......

Laatmaar....:rolleyes: *STUITERDESTUITER*
Zo herkenbaar. 😂
 
Zo we hebben wel eens mindere dagen gekend op de transfermarkt. Iedereen weer een beetje bijgekomen van alle emoties (vooral mevr. Götze hakte er nogal in, ook bij Mario een paar jaar geleden, zag ik). Als PSV staan we voorlopig weer even op de kaart; niet onbelangrijk lijkt me. Ons forum is ook even heel erg opgebloeid, wat een originele reacties heb ik langs zien komen: complimenten. Over naar de realiteit en die is in mijn ogen: Ik denk dat we Schmidt vreselijk onderschat hebben qua netwerk, overredingskracht, bekendheid enz. enz. Met de vrijheid die hij krijgt binnen PSV moet hij op (hopelijk korte) termijn ook het voetbal kunnen gaan spelen wat hem voor ogen staat. Ik heb nergens gelezen dat hij persé een CV of extra back wilde. Alleen Kim is genoemd. Daaruit mag je dan concluderen dat hij meer vertrouwen in onze achterhoede heeft dan ik. Fein zou een mogelijke back up kunnen zijn en misschien pakt Obispo het uiteindelijk ook op (heeft in Teze het goede voorbeeld). Ik ben super nieuwsgierig hoe we er aan het eind van het jaar voor zullen staan als iedereen hopelijk fit is en het raamwerk van het elftal duidelijk is. Mvogo zal het ongetwijfeld druk krijgen, maar lang niet zo druk als de keeper van de tegenstander. Ik hoop op ontzettend veel spektakel en als dat resulteert in slechts een 2e plek, het zij zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan