Algemene transfergeruchten

Want hij heeft nog nooit iets gepresteerd? Altijd makkelijk om achteraf de conclusie te trekken. En daarbij is het best mogelijk dat hij onder een andere trainer wel gaat presteren. Garantie heb je nooit, maar ligt het ook niet aan Van Bommel die kennelijk niet kan opschieten met Spaanstalige spelers zoals Lato, Mauro en Bruma. Toeval of niet?

Hij heeft inderdaad nooit iets gepresteerd en het is inderdaad makkelijk om achteraf conclusies te trekken.

Echter, ik trok bij deze speler op basis van een paar simpele compilatiefilmpjes en zijn statistieken, clubhistorie etc., al direct de juiste conclusie dat het niks was, en dat was al in de periode dat Brands er interesse in toonde (toen was ik al echt heel blij dat het niet door was gegaan), en na het horen van het eerste interview met deze speler wist ik direct dat het ook nooit iets ging worden, dus gaat het verwijt 'achteraf is het makkelijk conclusies trekken' niet op. En zoals anderen al aangaven spreek Bruma geen Spaans, en Mauro ook niet, dus die verdenking gaat ook al niet op.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat iedereen snapt wat er bedoelt werd toch.. De Spaans en Portugees sprekende spelers, zijn allemaal gaan onderpresteren onder MvB. Dat is m.i. duidelijk te zien. Ik sluit niet uit dat MvB Idd de touch mist om met deze jongens uit andere culturen om te gaan. Iets wat een Hiddink bv wel erg heeft. Ik ben benieuwd hoe die jongens zich gaan ontwikkelen. Een doorbraak van Bruma sluit ik ook niet uit. Maar goed ik ben dan ook geen meesterachtig zoals een aantal hier die op basis van Wikipedia en YouTube een speler bij voorbaat kan afschrijven.. 😉


maar goed. Het is 1 januari. Waar blijft onze linksback!?!
 
Ja JDJ, waar blijft onze Linksback...?? Geen noodoplossing met Viergever als LB, maar een echte LB....of heb je je huiswerk nog steeds niet gedaan ??
 
Ik denk dat iedereen snapt wat er bedoelt werd toch.. De Spaans en Portugees sprekende spelers, zijn allemaal gaan onderpresteren onder MvB. Dat is m.i. duidelijk te zien. Ik sluit niet uit dat MvB Idd de touch mist om met deze jongens uit andere culturen om te gaan. Iets wat een Hiddink bv wel erg heeft. Ik ben benieuwd hoe die jongens zich gaan ontwikkelen. Een doorbraak van Bruma sluit ik ook niet uit. Maar goed ik ben dan ook geen meesterachtig zoals een aantal hier die op basis van Wikipedia en YouTube een speler bij voorbaat kan afschrijven.. 😉


maar goed. Het is 1 januari. Waar blijft onze linksback!?!

de transfermarkt is 1 (zegge: een) dag open, en dat is ook nog een feestdag. Maar je verwacht dat er vanaf deze ochtend werd onderhandeld?
 
31-12-19 23:59


"Heeej, Pietertjeees, met John. Ja precies, die met dat matje uit Eindhovuhh...! Ik wilde graag de eerste zijn om je n gelukkig nieuwjaar te wensen meneertje, dus laten we samen de resterende 10 seconden van t jaar aftellen. Ja, laat die knappe brunette maar ff wachten hoor, ik wil je namelijk graag een contractje voorleggen, en de kans leek me groter dat je nu je niet zo nuchter bent te paaien bent.. "
 
Laatst bewerkt:
31-12-18 23:59


"Heeej, Pietertjeees, met John. Ja precies, die met dat matje uit Eindhovuhh...! Ik wilde graag de eerste zijn om je n gelukkig nieuwjaar te wensen meneertje, dus laten we samen de resterende 10 seconden van t jaar aftellen. Ja, laat die knappe brunette maar ff wachten hoor, ik wil je namelijk graag een contractje voorleggen, en de kans leek me groter dat je nu je niet zo nuchter bent te paaien bent.. "

2018?
 

Dit lijkt me klinkklare onzin, maar Ricardo Rodriguez van AC Milan gaat het volgens dit artikel om
Artikelen van soccernews zijn vaak vrij onzinnig ja. Artikel komt voort uit berichtgeving op Twitter van een journalist van Eurosport Frankrijk. Toch een journalist met bijna 70.000 volgers. Ook de eurosport Frankrijk pagina met 1,5 miljoen volgers heeft deze berichtgeving ‘geretweet’. Lijkt mij niet dat zij hun reputatie op het spel zetten voor een losse flodder. Of het haalbaar is weet ik niet. Ben in ieder geval blij dat we in verband gebracht worden met een linksback.
 
Artikelen van soccernews zijn vaak vrij onzinnig ja. Artikel komt voort uit berichtgeving op Twitter van een journalist van Eurosport Frankrijk. Toch een journalist met bijna 70.000 volgers. Ook de eurosport Frankrijk pagina met 1,5 miljoen volgers heeft deze berichtgeving ‘geretweet’. Lijkt mij niet dat zij hun reputatie op het spel zetten voor een losse flodder. Of het haalbaar is weet ik niet. Ben in ieder geval blij dat we in verband gebracht worden met een linksback.

Nog nooit van gehoord. Is het iets?
 

Dit lijkt me klinkklare onzin, maar Ricardo Rodriguez van AC Milan gaat het volgens dit artikel om

Toen deze makker bij wolfsburg speelde was het op dat moment mischien wel de beste linksback van de wereld.. Is hij zo hard afgegleden dat hij inverband word gebracht met ons en fenerbace?
 
Toen deze makker bij wolfsburg speelde was het op dat moment mischien wel de beste linksback van de wereld.. Is hij zo hard afgegleden dat hij inverband word gebracht met ons en fenerbace?

Was wel een tijdje basisklant bij AC Milan toch? Speelt nu nooit meer omdat Theo Hernandez daar speelt. Bij Wolfsburg was deze Rodriguez echt wel goed. Misschien wel 1 van de beste linksbacks toendertijd wat jij zegt.

Als die haalbaar is. Laat maar komen.
 
Toen deze makker bij wolfsburg speelde was het op dat moment mischien wel de beste linksback van de wereld.. Is hij zo hard afgegleden dat hij inverband word gebracht met ons en fenerbace?
Artikelen van soccernews zijn vaak vrij onzinnig ja. Artikel komt voort uit berichtgeving op Twitter van een journalist van Eurosport Frankrijk. Toch een journalist met bijna 70.000 volgers. Ook de eurosport Frankrijk pagina met 1,5 miljoen volgers heeft deze berichtgeving ‘geretweet’. Lijkt mij niet dat zij hun reputatie op het spel zetten voor een losse flodder. Of het haalbaar is weet ik niet. Ben in ieder geval blij dat we in verband gebracht worden met een linksback.

:unsure: Heeft de laatste maanden niet meer gespeeld. :cautious:
Eind oktober ... Adductoren klachten. Dat is dezelfde blessure als Romero heeft gehad.
Eind november ... Binnenbandblessure.

:eek:

Het zal wel maanden duren voordat deze speler wedstrijdfit is. En dan is het seizoen alweer voorbij.
Wellicht kan hij samen trainen met Afellay. :rolleyes:
 
Was de afgelopen twee seizoenen basisspeler bij Milan, dit jaar niet meer (zAl HiJ WEl NIks kuNNen). Ik geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van, maar als het gebeurd dan hebben we wel een mooie vis aan de haak die hier in de Eredivisie makkelijk mee kan met het niveau.
 
Was inderdaad een jaar of 3 geleden een van de beste die er was op zijn positie, toen bij Wolfsburg destijds. Maar heeft Theo Hernandez nu als concurrent bij Milan wat echt geen misselijke back is. Als John dit voor elkaar kan krijgen zou hij weer een hoop krediet verdienen. Haal hem binnen zsm!
 
de transfermarkt is 1 (zegge: een) dag open, en dat is ook nog een feestdag. Maar je verwacht dat er vanaf deze ochtend werd onderhandeld?
Euh nee. Cynisme is vandaag lastig begrijp ik.

desalniettemin een roddel over een linksback. Een in mijn herinnering een goede in z’n Wolfsburg tijd. Ben benieuwd.
 
Laatst bewerkt:
Was wel een tijdje basisklant bij AC Milan toch? Speelt nu nooit meer omdat Theo Hernandez daar speelt. Bij Wolfsburg was deze Rodriguez echt wel goed. Misschien wel 1 van de beste linksbacks toendertijd wat jij zegt.

Als die haalbaar is. Laat maar komen.
Alles beter dan Lato en Boscagli ...toch ??
 
Was de afgelopen twee seizoenen basisspeler bij Milan, dit jaar niet meer (zAl HiJ WEl NIks kuNNen). Ik geloof er eerlijk gezegd vrij weinig van, maar als het gebeurd dan hebben we wel een mooie vis aan de haak die hier in de Eredivisie makkelijk mee kan met het niveau.
Oh ja? En hoe zit het met die blessure dan? Lees anders de post van Penalty...
 
Oh ja? En hoe zit het met die blessure dan? Lees anders de post van Penalty...

Die blessure heeft hem 3 wedstrijden aan de kant gehouden. De andere 9 wedstrijden die hij niet heeft gespeeld zat hij op de bank, omdat hij (zoals Molhattaren al benoemd) concurreert met Theo Hernandez. De laatste wedstrijd van het seizoen mocht hij weer 45 minuten spelen, met die blessure en dat wedstrijdritme zou dan ook weinig mis moeten zijn. Dit is geen gevalletje Afellay of Romero.
 
Terug
Bovenaan Onderaan