Algemene transfergeruchten

Berichten dat psv onderzoekt om een linksback aan te trekken in januari. Debiel toch, we hebben vd zomer net twee gehaald.. .
We hebben echt een linksback nodig plus ervaring in de as willen we nog iets van fundament neerzetten voor volgend seizoen (ook qua resultaat op de ranglijst).

Alleen zegt iets mij dat John "Wat is een netwerk?" de Jong gewoon bij Brenet uit gaat komen...
 
We hebben echt een linksback nodig plus ervaring in de as willen we nog iets van fundament neerzetten voor volgend seizoen (ook qua resultaat op de ranglijst).

Alleen zegt iets mij dat John "Wat is een netwerk?" de Jong gewoon bij Brenet uit gaat komen...
Brenet heeft zijn steentje bijgedragen in de titel, op een voor hem verkeerde positie. Maar in deze situatie gaat dat niet nog een keer lukken
We missen een echte linksback die goed mee kan in de aanval
 
Alle pijlen op een goeie linksback voor de komende 2 a 3 jaar; zal niet meevallen in de winterstop maar ze hebben tijd genoeg gehad om hun huiswerk te doen. Daarnaast zou het heel prettig zijn als er een middenvelder a la van Ginkel aangetrokken wordt om naast Thomas en Ihattaren te spelen. Hendrix, Guti en Rosario teveel twijfel. Maar als er een top linksback aangetrokken wordt dan ben ik al blij; ik denk echt dat dat voor het hele elftal enorm gaat schelen als daar stabiliteit en aanvallend vermogen komt te staan.
 
Hij schijnt het dus vrij behoorlijk gedaan te hebben de afgelopen jaren. Maar nu is hij in Lyon ook de kop van Jut. Dus doe maar niet.
In de Nederlandse competitie wordt iets gevraagd wat in het buitenland veel minder belangrijk is (opbouwend vermogen) en wat hij helemaal niet heeft. Nooit heeft gehad ook.
 
Dan zou hij de ideale man zijn! Ik hoop dat JdJ nog 15 miljoen heeft om weg te schijten.

Stop de tijd!


we-got-him-push-button-gif-15364649
we-got-him-push-button-gif-15364649
giphy.gif
 
Waar blijven de geruchten over een nieuwe linksback; ik mag toch hopen dat we de 2e seizoenshelft niet ingaan met de huidige backs. Viergever is een prima optie voor linksback; maar die hebben we centraal nodig naast Baumgartl.
 
Waar blijven de geruchten over een nieuwe linksback; ik mag toch hopen dat we de 2e seizoenshelft niet ingaan met de huidige backs. Viergever is een prima optie voor linksback; maar die hebben we centraal nodig naast Baumgartl.
Rustig man, JDJ houdt ons flink in spanning en een paar dagen voor de transferdeadline komt hij wel weer met een paniekaankoop voor de LB-positie... :sneaky:
 
Rustig man, JDJ houdt ons flink in spanning en een paar dagen voor de transferdeadline komt hij wel weer met een paniekaankoop voor de LB-positie... :sneaky:
Zo zal het vast gaan, of de beoogde linksback paniek aankoop zit weer eens niet in het vliegtuig.
eigenlijk best bijzonder dat er nog niet eens een nieuwe is vastgelegd die gewoon bij de eerste training kan aansluiten.
 
Rustig man, JDJ houdt ons flink in spanning en een paar dagen voor de transferdeadline komt hij wel weer met een paniekaankoop voor de LB-positie... :sneaky:
haha ik heb me al een half jaar lopen irriteren; ben er klaar mee wil nu actie zodat we met een gerust hard naar de volgende wedstrijd kunnen toeleven. Ik moet er niet aan denken om nog een half jaar naar Sadilek te moeten kijken
 
Zo zal het vast gaan, of de beoogde linksback paniek aankoop zit weer eens niet in het vliegtuig.
eigenlijk best bijzonder dat er nog niet eens een nieuwe is vastgelegd die gewoon bij de eerste training kan aansluiten.

Liever nu geen gehaaste transfer meer. Ik bedoel, toen JdJ ruim de tijd had kwam hij aankakken met Boscagli en Lato; ik wil niet weten waar hij mee aankomt als er haast bij geboden is en de markt nog veel kleiner is.
 
Aangezien we Toni Lato maar voor 1 jaar hebben gehuurd door de naaiactie van Valencia, wil ik John de Jong graag een andere optie voorschotelen: Santiago Arzamendia.


Ik heb de Copa America niet gevolgd, maar blijkbaar heeft hij daar een goede indruk achtergelaten als linksback van Paraguay. Volgens Transfermarkt heeft hij een waarde van 1 miljoen, een goedkope gok?

Hier een analyse van deze speler: https://totalfootballanalysis.com/p...ay-cerro-porteno-tactical-analysis-statistics

Je kunt hem nu alvast laten wennen aan Nederland en aan het spel in de Eredivisie, zal ongeveer hetzelfde kosten als Gloster van Hannover en wie weet hebben we een nieuw Zuid-Amerikaans pareltje gevonden.

Afgelopen zomer al een post geplaatst over deze speler... maar dan is de vraag in hoeverre de Paraguaanse competitie een afspiegeling kan zijn van de Eredivisie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan