Algemene transfergeruchten

Lekker joh….
Owen Wolff en Fidel Barajas….
Krijgen we geld elke keer als een Amerikaan speelt?? Anders is het toch niet meer te verantwoorden 😂 ??

Lekker joh….
Owen Wolff en Fidel Barajas….
Krijgen we geld elke keer als een Amerikaan speelt?? Anders is het toch niet meer te verantwoorden 😂 ??

Ach Barajas is een Mexicaan. Beide zijn voor de toekomst. En zo lang ze net zo presteren als de andere Amerikanen klaag ik niet.

Wat een artikel zeg. PSV heeft niets te horen gekregen en het is een aanname dat Wolfsburg meer geld verlangt voor Vranckx omdat hij nu 2 wedstrijden in de basis is begonnen
Er zijn een aantal voetbalsites waar ik grote vraagtekens bij zet. Daar is FCupdate er 1 van. Voetbalprimeur is wat mij betreft wel het meest betrouwbaar. VI natuurlijk ook, maar dat is meestal als iets echt 100% zekerheid is.

En wat kan deze jongen?
Ik ken zijn naam alleen en weet dat veel Zuid-Amerika volgers bijzonder lyrisch over hem zijn. De bron is over het algemeen ook vrij betrouwbaar. Ik heb hieronder nog een scoutingsverslag voor de geïnteresseerde.

Ik ken zijn naam alleen en weet dat veel Zuid-Amerika volgers bijzonder lyrisch over hem zijn. De bron is over het algemeen ook vrij betrouwbaar. Ik heb hieronder nog een scoutingsverslag voor de geïnteresseerde.
16 jaar…. Ach

Terug
Bovenaan Onderaan