Algemene transfergeruchten

Weer 1908 die het als eerst meldt. Feyenoord nu weer afgehaakt kennelijk. Wat zijn die daar aan het doen joh? Ons treiteren?
Prijs opdrijven....zodat PSV toch nog 5+ gaat betalen.

Prijs opdrijven....zodat PSV toch nog 5+ gaat betalen.

Als we Rikkie mogen geloven, is het bedrag al een aantal uren geleden (dus vóór de move van Fey) afgesproken en is dat in principe wel akkoord. Maar wil Excelsior gewoon een vervanger strikken voordat ze akkoord geven.

Als we Rikkie mogen geloven, is het bedrag al een aantal uren geleden (dus vóór de move van Fey) afgesproken en is dat in principe wel akkoord. Maar wil Excelsior gewoon een vervanger strikken voordat ze akkoord geven.

Inderdaad, dit is eerder tijdrekken dan prijs opdrijven. Aangezien Excelsior wellicht ook wel dacht Sauer binnen te hebben waardoor Feyenoord weer even een paar uur verspild heeft waarin Excelsior met andere spelers kon onderhandelen.

Inderdaad, dit is eerder tijdrekken dan prijs opdrijven. Aangezien Excelsior wellicht ook wel dacht Sauer binnen te hebben waardoor Feyenoord weer even een paar uur verspild heeft waarin Excelsior met andere spelers kon onderhandelen.
Dat verhuren wij toch Jesper Uneken aan Excelsior

Zucht nee, maar ik reageer op een bericht dat fnoord dat niet wil. Dus niet relevante vraag.
Een zucht zelfs?

De belangen van Sauer zijn toch de belangen van Feyenoord? Ik vind het heel raar dat ze hem een kans op Eredivisie ervaring ontnemen om ons een tweede linksbuiten (waar hebben we het in godsnaam over?) te ontnemen.

Ik kan me voorstellen dat hijzelf daar ook zo over denkt.

Vind ik wel een tikkie vergezocht hoor.

Terug
Bovenaan Onderaan