Algemene transfergeruchten

Leuk, zou hem graag zien komen.

Voetballend erg goed. Durft in 1 keer door te spelen, heeft een hoge handelingssnelheid en slaat in zijn passing soms 1 station over.

Verdedigend veel goede ingrepen van hem gezien, maar helaas ook echt matige wedstrijden gezien. Geef hem wat dat betreft het voordeel van de twijfel. Hij was jong, nieuw en moest spelen met Ramalho en Teze die het soms even helemaal kwijt zijn hoe ze moeten staan in het veld.

Transfersom is ok. Jonge verdediger met hoge restwaarde wanneer hij paar leuke CL duels speelt want is Engelsman.

Meer iets voor Ajax.

Zat er aan te komen, maar ben er niet rouwig om. Was zeker welkom geweest, maar je had er altijd veel meer voor betaald als Engels PL talent dan hij waard was op basis van zijn spel afgelopen seizoen. Natuurlijk zijn dit soort Engelse spelers wel redelijk waardevast, maar dan heb ik liever dat we investeren in Madueke-achtige spelers. Jonge Engelse spelers zonder perspectief in de hoofdmacht van een PL club en die in onze jeugdopleiding instromen.

Zat er aan te komen, maar ben er niet rouwig om. Was zeker welkom geweest, maar je had er altijd veel meer voor betaald als Engels PL talent dan hij waard was op basis van zijn spel afgelopen seizoen. Natuurlijk zijn dit soort Engelse spelers wel redelijk waardevast, maar dan heb ik liever dat we investeren in Madueke-achtige spelers. Jonge Engelse spelers zonder perspectief in de hoofdmacht van een PL club en die in onze jeugdopleiding instromen.
En daarnaast vind ik het ook wel verstandig dat ze Stewart zelf even wat laten verzinnen in plaats van terug grijpen op spelers die voort zijn gekomen uit het vorig beleid. Gerrit was wel goed, maar niet dat je denkt van koste wat het kost vast leggen

Terug
Bovenaan Onderaan