Bas
Routinier
Je had het over tijdrekken.
Ja dat bedoel ik hierboven ook...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Je had het over tijdrekken.
Geen idee, denkt dat hij voor Jong PSV komt in eerste instantie maar jij kent hem?Goeie speler!
Oh, las het verkeerd. Nouja, ik geloof gewoon niet dat een club als Feyenoord zich met dat soort praktijken bezig gaat houden.Ja dat bedoel ik hierboven ook...?
Nee, nooit van gehoord.Geen idee, denkt dat hij voor Jong PSV komt in eerste instantie maar jij kent hem?
Het heeft toch wel wat he, zo'n transferdeadline?
Is dat wat trouwens? Nooit echt opgezocht of ietsDie Egan Riley bestaat niet, komt nu al 3 windows op de slotdag van de transfermarkt naar PSV. Gewoon een meme waar we telkens weer intrappen.
Klein zuchtjeEen zucht zelfs?
De belangen van Sauer zijn toch de belangen van Feyenoord? Ik vind het heel raar dat ze hem een kans op Eredivisie ervaring ontnemen om ons een tweede linksbuiten (waar hebben we het in godsnaam over?) te ontnemen.
Ik kan me voorstellen dat hijzelf daar ook zo over denkt.
Klein zuchtje![]()
Hoop op nog een verdediger. Geen opvulling maar iemand voor de basis.
Optie tot koop wordt gemeld.Wanneer die rijp is voor het eerste, kan ie weer bijna terug naar Burnley of?
Hij is voor de opvulling lijkt mij.![]()
PSV shopt in Premier League en presenteert eerste aanwinst op Deadline Day
PSV heeft zich versterkt met de Engelse verdediger Conrad Jaden Egan-Riley. Dat meldt de club via de officiële kanalen. De Engelsman zal in eerste instantie de beloftenploeg van PSV komen versterken.www.voetbalprimeur.nl