Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ik hoop dat Vrankx wat beter is dan Guti.Was Guti niet onze ideale (stand-in) nummer 6? Deze hebben ze veel te makkelijk laten gaan naar mijn mening.
Oke dacht dat geld het probleem was en dan wel lekker Lozano halen voor 15 miljoen. Dan was ik idd wat kort door de bocht.Het is Wolfsburg die moeilijke deden en nog doen niet . De conclusie??? Ongemotiveerd en karakterloos is wel heel kort door de bocht.. niet ?
Was Guti niet onze ideale (stand-in) nummer 6? Deze hebben ze veel te makkelijk laten gaan naar mijn mening.
Is het een aanvallende middenvelder, die ooit in de jeugd ook wel eens als controlerende middenvelder heeft gespeeld? Als dat zo is, is het gerucht waarschijnlijk waar![]()
'PSV laat oog vallen op Braziliaanse middenvelder van Fluminense'
Lees nu | PSV is nog altijd geïnteresseerd in de Belgische middenvelder Aster Vranckx, maar houdt de ogen ook open voor alternatieve opties. De Belg was…www.psvfans.nl
Zou leuk zijn als dit waar is. Exotisch is altijd spannend. En als ik FM mag geloven is het best een goede met potentie, koop hem wel eens. Lijkt me wel aan de dure kant, dus vraag me wel af hoe betrouwbaar het gerucht is.
In geval van nood ook prima in te zetten als CV of linksback.Is het een aanvallende middenvelder, die ooit in de jeugd ook wel eens als controlerende middenvelder heeft gespeeld? Als dat zo is, is het gerucht waarschijnlijk waar![]()
Kan ook als centrale verdediger uit de voeten; multi-inzetbaar; buitenkansje; 3x zwaar geblesseerd geweest.Is het een aanvallende middenvelder, die ooit in de jeugd ook wel eens als controlerende middenvelder heeft gespeeld? Als dat zo is, is het gerucht waarschijnlijk waar![]()
3x zwaar geblesseerd geweest.
Top materiaal om bij PSV op 1 te staan om te kopen.
Hoe meer keuze voor Bosz, hoe beter.Miles Robinson gaat het dus waarschijnlijk worden als winterse versterking.
![]()
Miles Robinson - Spelersprofiel 2023
Miles Robinson, 26, uit Verenigde Staten ➤ Atlanta United FC, sinds 2016 ➤ Verdediging ➤ Marktwaarde: 5,00 mln. € ➤ * 14 mrt. 1997 in Arlington, Massachusetts, Verenigde Statenwww.transfermarkt.nl
Ik zie Ramalho niet echt op het bankie plaatsnemen eigenlijk.
Miles Robinson gaat het dus waarschijnlijk worden als winterse versterking.
![]()
Miles Robinson, 26, uit Verenigde Staten ➤ Atlanta United FC, sinds 2016 ➤ Verdediging ➤ Marktwaarde: 5,00 mln. € ➤ * 14 mrt. 1997 in Arlington, Massachusetts, Verenigde Statenwww.transfermarkt.nl
Prima speler denk ik. Beter dan een Debast. Ramalho moet sowieso banken al is het maar voor een jeugdspeler. Maar goed kan Robinson met ruimte spelen. Dat zie ik niet terug in de filmpjes.Miles Robinson gaat het dus waarschijnlijk worden als winterse versterking.
![]()
Nou, over 2 jaar samen met Tygo Land op het middenveld.![]()
Zweede media: PSV zet in op transfer Zweeds toptalent | 'Grote delegatie PSV in Zweden' - PSV Inside
Zweede media: PSV zet in op transfer Zweeds toptalent | 'Grote delegatie PSV in Zweden' - Nieuws van PSV insidewww.psvinside.nl
Volgens Zweedse media is PSV bereid flink te betalen voor één van de grootste talenten van het Zweedse voetbal.
PSV zou namelijk meer dan serieuze interesse hebben voor het Zweedse toptalent Lucas Bergvall. Dat meldt het Zweedse medium Fotboll Direkt.
Als het echt zo'n groot talent is zal PSV wel wat concurrentie krijgen, lijkt mij.![]()
Zweede media: PSV zet in op transfer Zweeds toptalent | 'Grote delegatie PSV in Zweden' - PSV Inside
Zweede media: PSV zet in op transfer Zweeds toptalent | 'Grote delegatie PSV in Zweden' - Nieuws van PSV insidewww.psvinside.nl
Volgens Zweedse media is PSV bereid flink te betalen voor één van de grootste talenten van het Zweedse voetbal.
PSV zou namelijk meer dan serieuze interesse hebben voor het Zweedse toptalent Lucas Bergvall. Dat meldt het Zweedse medium Fotboll Direkt.
Is dit dan de Pokémon evolutie van Marcus Berg?![]()
'PSV denkt ook aan komst van Chris RIchards'
psv.supporters.nl