Algemene transfergeruchten

Laatst bewerkt:
Ik kan de geruchtenstroom bijna niet meer aan. Het houdt niet op!

giphy.gif
 
Nou ik maar snel kaartjes gekocht voor PSV - Basel. Ik ben bang dat PSV gaat starten met Lato - Viergever - Luckassen - Dumfries.

Ik zal wel even verslag van uitbrengen of Lato en Luckassen het prima doen. Als we met Sainsbury beginnen zie ik het seizoen sowieso zwaar tegemoet.., die is mij vorig seizoen erg tegen gevallen
 
Toch wel opvallend dat PSV onder de Jong specifiek op zoek lijkt naar talenten die (nog) niet zijn doorgebroken bij goede clubs. Bruma, Lato en nu dus Boscagli vallen daar allen onder. Op papier geen slechte strategie, mits er ook ervaring naast staat.
 
Met het aantrekken van Boscagli lijkt me dat PSV vooralsnog alleen nog op zoek gaat naar een rechter centrale verdediger mits uitgaande transfers uitblijven. De verdediging is in dat geval dubbel bezet en tot nu toe is er geen zicht op een uitgaande transfer voor een van onze middenvelders of aanvallers.

Linksback: Lato; Boscagli; Viergever
Linkscentraal: Viergever; Boscagli
Rechtscentraal: ?????, Luckassen; Sainsbury
Rechtsback: Dumfries; Teze.

In principe is die rechter centrale verdediger (die hopeljk ook op links uit de voeten kan) wel echt noodzakelijk. Viergever is en blijft geen geweldenaar en met uitzondering van Dumfries zijn het voor de rest allemaal onzekerheden (Lato; Boscagli; Luckassen; Sainsbury).

Mijn hoop blijft gevestigd op Alvarez, Lucas Halter of Lyanco. Maar dat is puur gevoelsmatig. Jeffrey Bruma zou een alternatief kunnen zijn.
 
Met het aantrekken van Bruma vind ik eigenlijk dat of Lozano of Bergwijn moet vertrekken voor de doorstroom en centen.
 
Met het aantrekken van Bruma vind ik eigenlijk dat of Lozano of Bergwijn moet vertrekken voor de doorstroom en centen.
Ja, maar niet tegen elke prijs.....dus de club die minimaal 45 miljoen euro concreet wil betalen voor Lozano of Bergwijn is nog steeds niet gevonden....
 
Met het aantrekken van Bruma vind ik eigenlijk dat of Lozano of Bergwijn moet vertrekken voor de doorstroom en centen.
Precies die ruimte is er dan ook maar omdat je al een vervanger klaar hebt staan hoef je niet last minut de markt op.
 
Volgens mij ben ik de enige die het tot nu toe best ziet zitten in JdJ.
Berghuis zou ook niet mijn eerste optie zijn, maar met het scenario dat Luuk de Jong al vertrokken is en Pereiro en 1 vd 2 vleugelaanvallers nog zal vertrekken lever je wel 40 goals in. Berghuis heeft in die zin wel laten zien assists en goals te kunnen maken in een ''slecht'' draaiend team. Bovendien voegt hij ervaring toe. Vergeet niet dat het hele (basis) middenveld en de aanval nu uit broekies bestaat.
Die ervaring (en leiderschap) zou Ibi ook kunnen toevoegen natuurlijk, maar bij hem reist nog de vraag hoe fit hij is en hoeveel goals en assists hij dus zou kunnen bijdragen.

Heb het gevoel dat er op de achtergrond nog druk geschaakt wordt betreffende een RCV.
 
Volgens mij ben ik de enige die het tot nu toe best ziet zitten in JdJ.
Berghuis zou ook niet mijn eerste optie zijn, maar met het scenario dat Luuk de Jong al vertrokken is en Pereiro en 1 vd 2 vleugelaanvallers nog zal vertrekken lever je wel 40 goals in. Berghuis heeft in die zin wel laten zien assists en goals te kunnen maken in een ''slecht'' draaiend team. Bovendien voegt hij ervaring toe. Vergeet niet dat het hele (basis) middenveld en de aanval nu uit broekies bestaat.
Die ervaring (en leiderschap) zou Ibi ook kunnen toevoegen natuurlijk, maar bij hem reist nog de vraag hoe fit hij is en hoeveel goals en assists hij dus zou kunnen bijdragen.

Heb het gevoel dat er op de achtergrond nog druk geschaakt wordt betreffende een RCV.

Mijn gevoel zegt dat hij eerder een mooi-weerspeler is, die als het team het laat afweten hij ook door de ondergrens zakt of niet het verschil zou maken. Dat zou betekenen dat hij de goals/ assist maakte tijdens wedstrijden waarin ze lekker speelde/ makkelijke potjes.

Is mijn gevoel verkeerd?
 
Mijn gevoel zegt dat hij eerder een mooi-weerspeler is, die als het team het laat afweten hij ook door de ondergrens zakt of niet het verschil zou maken. Dat zou betekenen dat hij de goals/ assist maakte tijdens wedstrijden waarin ze lekker speelde/ makkelijke potjes.

Is mijn gevoel verkeerd?
Jullie hebben beide een punt. Ja hij voegt voetbal, ervaring etc toe. Maar t is ook een slappe zak en verzaakt als eerste als t niet draait.
 
Haller voor 50 miljoen naar Westham. Kanonnen zeg. Hebben we ons - op razhinho na - zo erg verkeken op zijn potentieel?
 
Jullie hebben beide een punt. Ja hij voegt voetbal, ervaring etc toe. Maar t is ook een slappe zak en verzaakt als eerste als t niet draait.

Ik snap dat je liever een 24 jarige uit de subtop van een sterke competitie die net buiten de boot valt contracteert. Maar dat is natuurlijk geen makkelijke categorie en eentje die dan ook flinke zak geld kost.

Laat ik even voorop stellen dat ik twijfel. Daargelaten dat Berghuis sowieso minder dan 10 mil vind moeten kosten. Aan de andere kant snap ik het wel mocht het plaatje kloppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan