Algemene transfergeruchten

Wat een nietszeggende interviews met Gerbrands en JdJ. Clichés om je oren slaan en die domme interviewer die er niet door heen kan prikken met kritische vragen. En Gerbrands maar ons wijsmaken dat de fans die met hen contact hebben alleen maar geïnteresseerd en soms ook (positief) verrast zijn hoe PSV aan bepaalde namen komt. Ze zeggen ook helemaal niets over de noodzaak om een goede cv te halen.
 
Transfers zijn niet alleen belangrijk qua wat er in komt, maar ook wat er uit gaat. En op dat vlak horen we al heel lang veel geruchten, maar niets dat rond komt...

PSV zal toch echt meer moeten gaan doen aan het begin van de transferperiode en minder alles tot het eind laten aanklooien
 
Volgens Voetbalzone is PSV in gesprek met beoogde aanwinst voor RCV positie. Dat doet me dan weer deugt. Lastige gesprekken met werkgever valt er te lezen. Dus lijkt niet op een talent voor JongPSV, maar mogelijk iemand die direct voor stabiliteit zorgt in onze verdediging?

Ze zijn dus wel degelijk bezig met verdedigende versterking, gelukkig, en al even bezig... Dus vol spanning klopt mijn hart

Voetbalzone heeft het weer van ED zie ik nu
 
Volgens Voetbalzone is PSV in gesprek met beoogde aanwinst voor RCV positie. Dat doet me dan weer deugt. Lastige gesprekken met werkgever valt er te lezen. Dus lijkt niet op een talent voor JongPSV, maar mogelijk iemand die direct voor stabiliteit zorgt in onze verdediging?

Ze zijn dus wel degelijk bezig met verdedigende versterking, gelukkig, en al even bezig... Dus vol spanning klopt mijn hart

Voetbalzone heeft het weer van ED zie ik nu

Of toch Lyanco?
 
Volgens Voetbalzone is PSV in gesprek met beoogde aanwinst voor RCV positie. Dat doet me dan weer deugt. Lastige gesprekken met werkgever valt er te lezen. Dus lijkt niet op een talent voor JongPSV, maar mogelijk iemand die direct voor stabiliteit zorgt in onze verdediging?

Ze zijn dus wel degelijk bezig met verdedigende versterking, gelukkig, en al even bezig... Dus vol spanning klopt mijn hart

Voetbalzone heeft het weer van ED zie ik nu
Hoe kan een talent dat voor Jong PSV wordt gehaald, direct voor stabiliteit achterin zorgen in PSV 1?
 
Mogelijk ben ik niet duidelijk geweest... Maar ik zeg toch..

Lijkt er dus op dat het niet om een talent gaat voor JongPSV maar mogelijk iemand die direct voor stabiliteit zorgt...

Dus ik bedoel te zeggen dat gezien de tijd die ze er mee bezig zijn en het feit dat het niet gemakkelijk gaat het mij sterk lijkt dat dit om een talent gaat voor JPSV
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik zie net op vi.nl dit artikel. Ik helemaal opgetogen: zou dit 'm zijn die CV, dat beest dat PSV achterin nodig heeft?
Maar nee, het gaat om een aanvaller voor PSV o-17 :cautious:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan