Algemene transfergeruchten

Het wordt wel met de dag zieliger.... PSV wordt in verband gebracht met al bijna 10 spelers en heeft tot nog toe alleen Afellay binnen...
En die was nog gratis ook....nee, het beleid van PSV was en is : liefst transfervrije spelers halen en als dat niet lukt, dan spelers voor een prikkie halen, de zogenaamde broodkruimels.....
 
Laatst bewerkt:
Zou het geen amateurisme en naiviteit van JDJ kunnen zijn.....??? Want de huidige situatie is echt bedroevend voor een topclub als PSV.....
 
Zou het geen amateurisme en naiviteit van JDJ kunnen zijn.....??? Want de huidige situatie is echt bedroevend voor een topclub als PSV.....
Als ik de financiën bij PSV zou beheren , en zou weten van een bod van 50M voor Lozano uit Napels, dan zou bij mij de telefoon, en dus ook bij Napoli, roodgloeiend staan, om de transfer erdoor te drukken. Volgens mij gaan Gerbrands, JDJ en de RVC aangevuld door de TS, liever barbecueën, stappen, vissen of bingoën. Brands was juist wél doortastend. Zijn vertrek naar Everton laat een grote leemte achter bij PSV, qua technisch/financieel beleid.
 
Laatst bewerkt:
Jongens, zo gaat het toch elk jaar. Een hoop spelers in wie PSV geïnteresseerd is, maar uiteindelijk niet komen. Zolang PSV en de eredivisie niet de status en/of het geld hebben, blijft het altijd trial and error.
 
Als ik de financiën bij PSV zou beheren , en zou weten van een bod van 50M voor Lozano uit Napels, dan zou bij mij de telefoon, en dus ook bij Napoli, roodgloeiend staan, om de transfer erdoor te drukken. Volgens mij gaan Gerbrands, JDJ en de RVC aangevuld door de TS, liever barbecueën, stappen, vissen of bingoën. Brands was juist wél doortastend. Zijn vertrek naar Everton laat een grote leemte achter bij PSV, qua technisch/financieel beleid.

Ja die was doortastend, een terugkoop clausule van jawel 12 miljoen bij Angelino, vergeet ook even dat wij een seizoen met Boy Waterman als doelman hebben gehad.
Centrale verdedigers als Derijck en Marcello.
Guardado en Moreno voor heel lage prijzen hebben verkocht tijdens de euroweken.
Dat was ook Brands.

Hij zeker ook doortastend geweest in het een seizoen laten blijven van Wijnaldum en Depay wat je een titel opleverde.

Als P.S.V. van de basis niemand verliest, een goede linksback en centrale verdediger aantrekt is JdJ goed bezig en worden we er niet konden om.

Ajax krijg voor 2 belangrijke spelers 160 Miljoen euro en komt terug met een keeper en Centrale verdediger voor Jong Ajax, een Roemeen die nog niks bewezen heeft, een Argentijnse gok en een bij Sevilla dusdanig mislukte buitenspeler die daar zo goed presteerde dat hij op de back kwam.

Ben benieuwd wie de opvolgende van De Jong en De Ligt zijn en of deze ook gelijk zo draaien in het elftal.
 
Ja die was doortastend, een terugkoop clausule van jawel 12 miljoen bij Angelino, vergeet ook even dat wij een seizoen met Boy Waterman als doelman hebben gehad.
Centrale verdedigers als Derijck en Marcello.
Guardado en Moreno voor heel lage prijzen hebben verkocht tijdens de euroweken.
Dat was ook Brands.

Hij zeker ook doortastend geweest in het een seizoen laten blijven van Wijnaldum en Depay wat je een titel opleverde.

Als P.S.V. van de basis niemand verliest, een goede linksback en centrale verdediger aantrekt is JdJ goed bezig en worden we er niet konden om.

Ajax krijg voor 2 belangrijke spelers 160 Miljoen euro en komt terug met een keeper en Centrale verdediger voor Jong Ajax, een Roemeen die nog niks bewezen heeft, een Argentijnse gok en een bij Sevilla dusdanig mislukte buitenspeler die daar zo goed presteerde dat hij op de back kwam.

Ben benieuwd wie de opvolgende van De Jong en De Ligt zijn en of deze ook gelijk zo draaien in het elftal.
Tegen jouw parate kennis kan ik als die-hard PSV-er, écht niet tegenop. Alles klopt wat je zegt. Toch denk ik dat ook jij, het betreurt ,dat nu JDJ als TD fungeert. Kritiek op Brands is dan ook meer dan terecht. Mooi dat je ook goede punten van hem benoemd...:clap2:
 
PSV gaat voor ervaren doelman Robbin Ruiter. Houd dat in dat de transfer van Zoet aanstaande is? Wat is anders het nut van het vastleggen van jonge keepers zoals Jurjus en Koopmans als je er verder niets mee doet. 6 doelmannen voor één positie is echt te gek voor woorden, terwijl de verdediging het lachertje van de Eredivisie gaat worden.
 
Tegen jouw parate kennis kan ik als die-hard PSV-er, écht niet tegenop. Alles klopt wat je zegt. Toch denk ik dat ook jij, het betreurt ,dat nu JDJ als TD fungeert. Kritiek op Brands is dan ook meer dan terecht. Mooi dat je ook goede punten van hem benoemd...:clap2:

Brands had ook genoeg goede punten hoor, ik ben ook niet anti Brands alleen hebben we in zijn periodes weleens delegatieleden gehad die er niet bij hoorde.

JdJ heeft mij inderdaad ook niet overtuigd echter weet ik niet in welke omstandigheden hij zijn werk moet doen.
Wat is zijn budget, wat voor spelersmateriaal is er beschikbaar, wat wil de trainer, hoe staat de RVC er in.
Zoals eerder gezegd hoop ik op 2 klapper in de verdediging en snap ik dat er voor de rest afgewacht moet worden omdat je naast Bergwijn, Luuk De Jong, Lozano, Malen, Lammers en Gakpo niet eventjes 15 miljoen kan investeren in Bruma want dan komt er te veel kapitaal op de bank.

Ik ben ook van mening dat wanneer Ajax de voorronde CL niet doorkomt en er verder niemand verkocht wordt er gemor komt. Neres, Tadic, Ziyech, Promes, Dolberg, Huntelaar, Van de Beek, Labyad, Bande kunnen nooit allemaal tegelijk spelen en als je dan alleen competitiewedstrijden hebt krijg je zeker gemopper.
Zeker mocht je een keer tegen puntverlies aanloopt.
 
Tegen jouw parate kennis kan ik als die-hard PSV-er, écht niet tegenop. Alles klopt wat je zegt. Toch denk ik dat ook jij, het betreurt ,dat nu JDJ als TD fungeert. Kritiek op Brands is dan ook meer dan terecht. Mooi dat je ook goede punten van hem benoemd...:clap2:
Laten we de kritiek op JdJ nou bewaren tot na het einde van de transferwindow, dan kunnen we een oordeel vellen. Voorlopig heeft hij volgens mij nog helemaal niks echt verkeerd gedaan. Dat een aantal top targets niet willen/haalbaar zijn, is gewoon een realiteit, waar we mee moeten leren leven.

Dat Schwaab weggaat, kan niemand wat aan doen, en is op zichzelf helemaal geen ramp, de kans dat we gelijkwaardige of betere kwaliteit terugkrijgen is groter dan niet.

Afellay kan wel eens een hele goede zet zijn, het is toch keer op keer bewezen dat routine in de eredivisie titels wint. Het zou mij, na de laatste berichten niet verbazen als Robben ook komt.

Het is niet zo dat ik me totaal geen zorgen maak. Ik vind dat we Bergwijn niet naar ajax moeten verkopen uit principe, maar dat dat alleen te verantwoorden is als ajax de absolute hoofdprijs betaalt, minimaal 50m cash, zonder clausules/bonussen. En ik denk niet dat Berghuis een goede vervanger is, maar dat kan ook zomaar wel goed uitpakken.

Het verhuren van spelers die bij PSV terecht niet aan spelen toekomen, is een goede zaak.

De echte test is of hij er in gaat slagen een goede linksback en CV te halen. Daar wil ik hem, aan het einde van de rit op afrekenen, niet op het feit dat allerlei 'journalisten' en clickbait sites al dan niet roddels/geruchten over PSV verzinnen.
 
Brands had ook genoeg goede punten hoor, ik ben ook niet anti Brands alleen hebben we in zijn periodes weleens delegatieleden gehad die er niet bij hoorde.

JdJ heeft mij inderdaad ook niet overtuigd echter weet ik niet in welke omstandigheden hij zijn werk moet doen.
Wat is zijn budget, wat voor spelersmateriaal is er beschikbaar, wat wil de trainer, hoe staat de RVC er in.
Zoals eerder gezegd hoop ik op 2 klapper in de verdediging en snap ik dat er voor de rest afgewacht moet worden omdat je naast Bergwijn, Luuk De Jong, Lozano, Malen, Lammers en Gakpo niet eventjes 15 miljoen kan investeren in Bruma want dan komt er te veel kapitaal op de bank.

Ik ben ook van mening dat wanneer Ajax de voorronde CL niet doorkomt en er verder niemand verkocht wordt er gemor komt. Neres, Tadic, Ziyech, Promes, Dolberg, Huntelaar, Van de Beek, Labyad, Bande kunnen nooit allemaal tegelijk spelen en als je dan alleen competitiewedstrijden hebt krijg je zeker gemopper.
Zeker mocht je een keer tegen puntverlies aanloopt.
Het is goed dat je een aantal zaken relativeert. Maar je redeneert hier 100% vanuit wishful thinking. Dat hopen we eigenlijk allemaal, dit wat jij schrijft maar Ajax gaat iig betere spelers halen dan PSV. Zij hebben namelijk geld, zoveel dat ze een Promes tegemoet kunnen komen in zijn salariseisen. En zo kunnen ze ook andere spelers halen. De basis zal veel beter zijn dan wat PSV ooit kan betalen. Waar je het over hebt is het groepsproces. Ten Hag heeft vorig jaar laten zien gegroeid te zijn als manager. En hij verzamelt veel ex-Twente spelers niet voor niets om zich heen. Die gaan voor hem door het vuur.
 
Ik vind de aankopen van Ajax nog helemaal niet zo spannend, Promes is redelijk bij alle andere moet het allemaal nog maar blijken.
Bovendien raken ze de nodige kwaliteit kwijt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan