Algemene transfergeruchten

De Jong hoort hier niet bij. Die heeft nog wel wat gescoord dit seizoen en assists gegeven, ondanks een blessure aan het begin van het seizoen. Ook belangrijke goals gescoord.
In mijn ogen wel hoor. Is te hopen dat je nog wat scoort en assists geeft. Deed Zahavi ook

Maar beiden waren hinderlijk voor het aanvalsspel omdat ze het niet fatsoenlijk bij konden benen en die ervaring schiet je weinig mee op dan
Je gaat Wijnaldum toch niet met deze soelers vergelijken?
Waarom niet? Is Gini nu zo veel beter dan? Een zware blessure gehad en op de bank beland bij Roma. En in de finale deed hij meer fout dan goed. Alle ingrediënten voor weer een ervaren miskoop
 
In mijn ogen wel hoor. Is te hopen dat je nog wat scoort en assists geeft. Deed Zahavi ook

Maar beiden waren hinderlijk voor het aanvalsspel omdat ze het niet fatsoenlijk bij konden benen en die ervaring schiet je weinig mee op dan

Waarom niet? Is Gini nu zo veel beter dan? Een zware blessure gehad en op de bank beland bij Roma. En in de finale deed hij meer fout dan goed. Alle ingrediënten voor weer een ervaren miskoop
Zahavi en Götze hadden niet eerder voor PSV gespeeld dus die horen er sowieso niet bij.
 
Zahavi en Götze hadden niet eerder voor PSV gespeeld dus die horen er sowieso niet bij.
Dat is niet relevant bij een ervaren speler nu gehaald moet worden. Enige wat revelant is of hij nog goed genoeg is en wat hij toe kan voegen aan het elftal. En aangezien Gini sinds zijn tijd bij Liverpool niets meer heeft gepresteerd en zwaar geblesseerd is geweest denk ik niet dat hij nog voldoende toe kan voegen aan het elftal
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals, dit zijn geruchten van clickbaitsites. 99% is verzonnen. Wij weten helemaal niet met wie PSV of feyenoord bezig is.
Een ex speler van zowel psv als Feyenoord linken aan beide clubs. Gebeurt iedere transferperiode wel een keer of 50 🤔
 
Ik ben fan van de voetballer Noa Lang. Echt een rasvoetballer die eigenlijk alles wel kan op aanvallend vlak. Zijn persoonlijkheid is alleen wel dat van een soort Wish-versie van Zlatan. Al heeft ie in dat artikel niet helemaal ongelijk. Als hij dergelijke statistieken bij Ajax in de Eredivisie had gehad had ie naar een topclub gekund. De Belgische competitie is niet heel veel minder als de Nederlandse, maar de topspelers daar gaan voor minder en doorgaans niet zo snel naar de absolute top. Misschien is dat wel waarom de Belgen zoveel topspelers hebben gehad de afgelopen jaren; die gingen voor de tussenstapjes en bleven zich zo ontwikkelen. Gewoon naar de Wolfsburgs, Franse top onder PSG enzovoorts in plaats van meteen op de bank belanden bij Arsenal of Bayern.
 
Wijnaldum lijkt me een uitstekende versterking. Bosz gaat vast met punt naar achter spelen dus kan dan 1 van de tienen zijn. Altijd al een zwak gehad voor hem; en nog maar 32. Heeft klote seizoenen gehad maar dat is ook niet zo gek als je bij PSG speelt en daarna onder Mourinho. Kom maar leķker naar Eindhoven. Zal vast niet heel veel aan transfersom kosten.

Spierings ook graag zsm transfervrjj binnen halen en dan kunnen we nog flink investeren in cv, rb, een spits en 2 buitenspelers.
 
Druk zetten is juist iets wat de backs moeten kunnen; dynamiek en explosiviteit. Dat heeft Teze niet. Geloof het of niet, maar Teze kan best verdedigen, maar op de back positie lukt hem dat niet omdat hij die eigenschappen mist om vanaf die positie effectief op de man te verdedigen. Mooi, echte backs weer opstellen en niet spelers uit positie die gewoonweg niet gemaakt zijn voor die hoge intensiteit. Kijk naar de beste elftallen ter wereld. De backs daar zijn de snelste en meest drukbestendige spelers in het elftal.
Teze heeft juist wel snelheid
 
Terug
Bovenaan Onderaan