Algemene transfergeruchten

Mehh. Overigens nog geen contact geweest tussen PSV en management Wijnaldum.

Vorig jaar nog een geweldige aankoop, dit jaar door zijn blessures flink gesukkelt. Vraag me af of je er nog aan moet beginnen.
 
Dat '[Club] denkt aan [speler]'-nieuws loopt toch 90% van de tijd op niks uit, ook niet als VI en andere betrouwbare media het nieuws brengen.
 
Dat '[Club] denkt aan [speler]'-nieuws loopt toch 90% van de tijd op niks uit, ook niet als VI en andere betrouwbare media het nieuws brengen.
Dat zal wel. Als Rik het meldt betekent het wel dat we het kennelijk echt willen. Onbegrijpelijk wat mij betreft. Zeker als je gewoon het rijtje van de laatste par jaren met gelijksoortig profiel naloopt. Leren we t dan nooit?!
 
Earnest Stewart zei eerder in interviews dat een van zijn doelstellingen is om kapitaal en waarde te creëren op het veld. Mede daardoor zijn Fabio en gerrit bijv geen opties om te huren omdat dit niks qua kapitaal creëert. Dan vind ik het persoonlijk erg tegenstrijdig, dat je ondanks Gini zijn ervaring en verleden bij de club aankomt bij zo'n speler. Er zit namelijk op Gini totaal geen restwaarde als Gini de stap maakt is het waarschijnlijk zijn laatste stap en gezien zijn leeftijd gaat het qua transferwaarde niks positief opleveren voor de club. Daarnaast lijkt mij niet dat hij qua salaris komt voor een krat bier en een rozenkoek ;)
 
Spierings would be a phenomenal signing tbh. Only 27 years old and would fit in nicely in the midfield. Can't think his wage would be ridiculous, it wasn't at Toulouse.
 

Als ik dit lees is hij eigenlijk een uitstekende vervanger voor Sangaré om een middenveld met Veerman en Xavi te vormen. Past heel goed in Bosz' systeem, omdat hij uitblinkt in het drukzetten na balverlies (vijf seconden regel), ik zie hem graag hier komen. Door hem transfervrij te halen, houd je ook nog geld over om meer te investeren in de andere posities (liefst centraal achterin).
Spierings - Veerman - Wijnaldum? Denk dat Xavi vrije rol op links geen verkeerde keuze is. Achja, we gaan het zien!
 

Was ik al bang voor. Zou me niet verbazen als Brands dit heeft gepusht zoals eerder gepost. Goede relatie met hem en zijn oma. En Brands houdt van terugvallen op aankopen uit het verleden. Ik word hier niet vrolijk van
Toch belangrijk dat oud spelers terug willen komen en hij niet kiest voor Feyenoord, als die keuze er is uiteraard. Ervaren jongen die ons gewoon de CL in kan helpen. Kan inderdaad ook tegenvallen maar dit moet je als PSV zijnde altikd doen.
 
Maar is
Psv moet de spaarzame miljoenen die overblijven na vullen van door wanbeleid gecreëerde financiële gaten uitgeven aan de sleutelposities. Met Mauro en Sambo heb je gewoon twee heel solide opties. Daar zit niet de pijn. Laat ze maar VD Ven halen die graag weg wil bij Wolfburg omdat hij graag Europees actief wil zijn: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...g-om-weg-te-gaan-zou-ik-dat-graag-willen.html

Die is echt heel erg goed aan het voetballen in Duitsland, die komt echt niet naar PSV. Staat in de belangstelling van Engelse clubs waaronder Liverpool.
 
Laatst bewerkt:
Toch belangrijk dat oud spelers terug willen komen en hij niet kiest voor Feyenoord, als die keuze er is uiteraard. Ervaren jongen die ons gewoon de CL in kan helpen. Kan inderdaad ook tegenvallen maar dit moet je als PSV zijnde altikd doen.

Is nog niet duidelijk wat hij wil. Zijn nu allemaal nog losse flodders in de media over Wijnaldum.
 
Lijstje van VP https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...erversterkingen-uit-het-netwerk-van-bosz.html

Weet niet waar ze dit vandaan halen, wat een journalistiek…
Maar Tapsoba van Leverkusen zou een echt uitstekende aankoop zijn, maar verwacht niet dat ze die kunnen betalen
Dit zijn gewoon spelers waar Bosz ooit mee heeft samengewerkt. Tapsoba en Cherki zijn echt volledig onhaalbaar. Tapsoba heeft een marktwaarde van 30 miljoen en een contract tot 2026. Cherki een marktwaarde van 27 miljoen en heeft vorige maand zijn contract nog verlengd. Dit is waarom VP beter artikelen kan stelen van andere bronnen dan zelf iets schrijven.
 
Voel iets als een soort van ruilconstructie aankomen, Wijnaldum naar PSV, Xavi naar PSG, en we eindigen dit korte gedicht met PSG dat nog eens 15 miljoen toebetaalt om van het Nederlandse gezeik af te zijn. Een spelletje dreigen onder de tafel.

Weet niet of het voor mij zo hoeft. Elje speler kan geblesseerd raken, maar Wijnakdum staat er dacht ik niet gunstig op de laatste seizoenen in die zin. Wel op zich goede voetballer die in goede doen PSV wat kan brengen. Maar als hij liever naar Fey. wil, lekker laten gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan