Algemene transfergeruchten

PSV heeft een nieuwe speler op het oog. Het gaat om de negentienjarige vleugelflitser Rodrigo Huescas die in Mexico speelt voor Cruz Azul.​

 

PSV heeft een nieuwe speler op het oog. Het gaat om de negentienjarige vleugelflitser Rodrigo Huescas die in Mexico speelt voor Cruz Azul.​


De nieuwe Lozano, de oude Lozano was op die leeftijd naar mijn idee veel verder..
 

PSV heeft een nieuwe speler op het oog. Het gaat om de negentienjarige vleugelflitser Rodrigo Huescas die in Mexico speelt voor Cruz Azul.​

Het zijn van die koppen waarvan je hoopt dat ze waar zijn, maar waarvan je weet dat ze nooit tekenen of dat hetgeen men schrijft zwaar overdreven is.
 
Ow sorry. Ik dacht dat het over Noni’s vertrek ging en over het moment dat hij vertrok. Een jonge speler, die voor veel geld weg kon, terwijl het nog geen dragende speler was.
Een mens kan het mis hebben.

Maakt niet uit als deze jongen dan voor een gelijksoortig bedrag terug naar Engeland gaat.

Ach so, dan praten we toch een beetje langs elkaar heen. Ik vind een jong talent halen en dan met dikke winst weer verkopen voordat we er sportief wat aan hebben gehad niet zo'n nuttige praktijk. We zijn een voetbalclub, geen investeringsbank. Ook al de energie die we in zo'n jongen steken kunnen we niet in een ander talent steken, dat mogelijk wél blijft en waar we over vier jaar misschien een kampioensploeg mee op kunnen tuigen.
 
PSV zou ook interesse hebben in Mbuyamba van Volendam. Heeft al een heel voetballeven in o.a. Barcelona en Chelsea jeugd. Nieuwe Vd Ven? Zou niet heel veel moeten kosten, maar is absoluut talentvol.
Hij is me dit seizoen al wel een aantal keer positief opgevallen. Pas 21 jaar dus zit zeker nog wel potentie in. Voor 1-2 miljoen lijkt me dat een prima aankoop, maar dat is niet gemnoeg versterking achterin. We hebben gewoon echt een kwaliteitsaankoop nodig, een ervaren verdediger waar zo'n jonge speler zich aan op kan trekken.
 
Laatst bewerkt:
Hij is me dit seizoen al wel een aantal keer positief opgevallen. Pas 21 jaar dus zit zeker nog wel potentie in. Voor 1-2 miljoen lijkt me dat een prima aankoop, maar dat is niet gemieg versterking achterin. We hebben gewoon echt een kwaliteitsaankoop nodig, een ervaren verdediger waar zo'n jonge speler zich aan op kan trekken.
Eens, maar gezien er waarschijnlijk 3 CVs gaan vertrekken (Ramalho voldoet niet en te hoof salaris, Branthwaite terug naar Engeland en te duur, Teze is rek wel uit en wil PSV op cashen) is zo'n jonge gozer ideaal. Dan nog een wat ervaren speler erbij inderdaad.
 
Eens, maar gezien er waarschijnlijk 3 CVs gaan vertrekken (Ramalho voldoet niet en te hoof salaris, Branthwaite terug naar Engeland en te duur, Teze is rek wel uit en wil PSV op cashen) is zo'n jonge gozer ideaal. Dan nog een wat ervaren speler erbij inderdaad.
Ben het met je eens, maar waar vind je een kwaliteitsverdediger voor een redelijke prijs. Wij moeten toch een groot aantal jaren terug in de tijd voor de laatste echt goede en ook nog betaalbare verdediger.
 
Ben het met je eens, maar waar vind je een kwaliteitsverdediger voor een redelijke prijs. Wij moeten toch een groot aantal jaren terug in de tijd voor de laatste echt goede en ook nog betaalbare verdediger.
Inderdaad, wij hebben ze al jaren niet maar ze zijn er wel. Feyenoord heeft in de laatste jaren Senesi, Trauner en Hancko gekocht voor hele schappelijke prijzen en die waren stuk voor stuk een versterking voor PSV geweest.
 
Inderdaad, wij hebben ze al jaren niet maar ze zijn er wel. Feyenoord heeft in de laatste jaren Senesi, Trauner en Hancko gekocht voor hele schappelijke prijzen en die waren stuk voor stuk een versterking voor PSV geweest.
Ja precies. Met een beetje goede scouting vind je ze echt wel. Maar goed wij doen aan bord op schoot scouting.
 
Inderdaad, wij hebben ze al jaren niet maar ze zijn er wel. Feyenoord heeft in de laatste jaren Senesi, Trauner en Hancko gekocht voor hele schappelijke prijzen en die waren stuk voor stuk een versterking voor PSV geweest.

Ramalho past in datzelfde plaatje met de kanttekening dat hij nooit zo bepalend werd (in ieder geval niet voor langere tijd)
 
Haha, wilde het net posten dat het waarschijnlijk van grote invloed is of je opgegroeid bent met spelers die jij opnoemt of als je (net als ik) in bijvoorbeeld de jaren 90 bent geboren. Ik vond Balazs namelijk ook een erg fijne speler om te zien. Mijn vraag aan jou (/anderen die Ronaldo etc heeft meegemaakt): Hoe staat een Cody tov die grote namen?
Ronaldo was exceptioneel en ontplofte vrijwel meteen qua vaardigheden. Vier doelpunten tegen een Duitse Europese tegenstander hee. Even voor jouw generatie: wajooooo 😜

Cody is veel meer een diesel, een denker. Hij heeft zich ieder jaar tien procent verbeterd en op een gegeven moment ga je er dan bovenuit steken. Zo zie ik het tenminste.

Overigens ben ik eind jaren zeventig geboren en ben ik al weer veel van die jaren negentig vergeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan