Algemene transfergeruchten

Ben het met je eens, maar waar vind je een kwaliteitsverdediger voor een redelijke prijs. Wij moeten toch een groot aantal jaren terug in de tijd voor de laatste echt goede en ook nog betaalbare verdediger.
Feyenoord is het gelukt dus met de juiste scouting gaat ons dat ook lukken. Vorig jaar hebben we met weinige middelen toch best wel wat creatiefs kunnen doen, nu zullen we veel meer kunnen investeren dan toen.
 
Leuk.
De leukste tijd van het voetbaljaar komt er weer aan: de transfers.

Kom maar op met de soap van Pereiro, de verrassing van Götze en de stress rond de verplichte verkoop van Gakpo.
Ik ben alleen bang dat de berichten voorlopig alleen over Xavi en PSG zullen gaan. De opmerkingen over de verdedigers van Feyenoord kloppen m.i. maar ten dele. Niet over de kwaliteit, naar wel over de scouting. Ik denk namelijk dat er heel wat voorwerk door AZ is verricht.
 
Ik ben alleen bang dat de berichten voorlopig alleen over Xavi en PSG zullen gaan. De opmerkingen over de verdedigers van Feyenoord kloppen m.i. maar ten dele. Niet over de kwaliteit, naar wel over de scouting. Ik denk namelijk dat er heel wat voorwerk door AZ is verricht.
Maar het gaat er toch niet om of AZ of Feyenoord ze gevonden heeft? Het gaat erom dat ze er nog wel zijn als je een goed en creatief scoutingsnetwerk hebt. En dat je met een budget vergelijkbaar met die van PSV zulke spelers gewoon kunt halen.
 
Ik kan me herinneren dat vorig seizoen de selectie aardig compleet was voor de voorrondes CL.

Ik beken dat ik het niet meer weet, maar ik meende dat ze vaak rijkelijk laat waren met het compleet maken van de selectie, maar ik zit er graag naast hoor.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Raar bericht, Sangare heeft een vaste afkoopsom in z'n contract, PSG weet wat hij moet kosten. Hoezo stugge onderhandelingen? Of willen ze hem voor minder hebben, dan hoop ik dat het antwoord 'Houdoe en bedankt' is (oudou et merci op z'n frans).

En PSG heeft helemaal niks met de clausule in Xavi's contract te maken.

Clickbait
Wat ik elders las is dat de clausule van Sangaré nog niet is ingetreden (maar pas zeg vanaf half juni) en dat zij nu al willen toeslaan voordat andere clubs hem binnenhalen. En dat PSV zich aan de termijn van de clausule wil houden tenzij zij hun recht op Xavi willen laten varen.
 
Wat ik elders las is dat de clausule van Sangaré nog niet is ingetreden (maar pas zeg vanaf half juni) en dat zij nu al willen toeslaan voordat andere clubs hem binnenhalen. En dat PSV zich aan de termijn van de clausule wil houden tenzij zij hun recht op Xavi willen laten varen.
Dat is totale onzin, dat bericht. PSG heeft helemaal geen clausule op Xavi. Xavi heeft een clausule, niet PSG.
 
Terug
Bovenaan Onderaan