Algemene transfergeruchten

Geruchten dus nu Vd Boomen en Spierings transfervrij. Lijken me allebei prima spelers om er bij te hebben achter Veerman, Simons en Guti. Van die laatste hoop ik dat hij toch blijft en met Veerman en Simons een heerlijk middenveld vormt volgend jaar.
 
Als je kan kiezen tussen vd Boomen en Spierings ofnZerouki kies je toch altijd voor die twee van Toulouse? 8mil uittrekken voor hem is rijkelijk veel
 
Kan ook. Je moet volgend seizoen echt bij de 1e 2 eindigen.
Precies.

Als Sangare weggaat voor 37 (of 30) en Guti voor 7 (of 4), en je kunt Spierings, Vd Bomen en Zerrouki halen voor 12 [inclusief tegengeld voor de transfervrije vrinden], dan heb je nog ruimte om een klasbak voor linksbuiten en RCV te halen. Bovendien heb je met Zerrouki nog kans dat hij waarde vasthoudt en nog gaat stijgen. Vd Bomen kan ook een Veerman-rol invullen bij blessures of vertrek over een jaar. En in salaris ga je er wellicht nog op vooruit, daar Sangare de grootste verdiener is (denk ik) en Guti na zn verlenging ook niet onderaan het salarishuis zal bungelen.
 
Ik kijk echt te weinig Eredivisie denk ik, maar ben echt totaal niet overtuigt van Zerrouki voor 8 miljoen.

Ben ik overigens ook niet van Spierings hoor, dat wordt echt niet onze verlosser op het middenveld. Vooral omdat ik me dat niet voor kan stellen van een speler die 3 jaar geleden nog bij RKC speelde in de KKD. Hij doet het nu top, maar ik denk eigenlijk dat het een beetje zo'n speler is die bij dit soort clubs goed uit de voeten kan. Al is het wel transfervrij en kan het als extra man wel weer een hele fijne speler zijn om erbij te hebben.
 
Ik kijk echt te weinig Eredivisie denk ik, maar ben echt totaal niet overtuigt van Zerrouki voor 8 miljoen.

Ben ik overigens ook niet van Spierings hoor, dat wordt echt niet onze verlosser op het middenveld. Vooral omdat ik me dat niet voor kan stellen van een speler die 3 jaar geleden nog bij RKC speelde in de KKD. Hij doet het nu top, maar ik denk eigenlijk dat het een beetje zo'n speler is die bij dit soort clubs goed uit de voeten kan. Al is het wel transfervrij en kan het als extra man wel weer een hele fijne speler zijn om erbij te hebben.
We hebben zeker 2 verdedigende middenvelders nodig, en harde werker (?) Spierings transfervrij lijkt me dan een mooie zet. Voor de breedte goed, en misschien zelfs als basis, als hij meevalt.
 
Spiering en vd Boomen beide binnen halen is natuurlijk ook aantrekkelijk. Je haalt een as binnen die samen goed ingespeeld zijn.

Zerrouki staat er nationaal goed op. Maar als fnoord komt ben je in dit geval kansloos.
 
Waarom kijken naar een vervanger als we de vervanger al in huis hebben, Guti heeft voor mij laten zien dat die de afgelopen 1,5 seizoen echt een basis plek verdiend, ander soort speler dan Sangare maar behoudt rust om het middenveld, regisseert waar iedereen moet staan en heeft soms net ff dat felle wat we ook nodig hebben.
 
Waarom kijken naar een vervanger als we de vervanger al in huis hebben, Guti heeft voor mij laten zien dat die de afgelopen 1,5 seizoen echt een basis plek verdiend, ander soort speler dan Sangare maar behoudt rust om het middenveld, regisseert waar iedereen moet staan en heeft soms net ff dat felle wat we ook nodig hebben.
Omdat Guti toe is aan een frisse start elders. Lekker laten gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan