Algemene transfergeruchten

Ik zou wel in zijn voor Spierings en Van den Boomen. Als Xavi zou vertrekken kan je vmet V/d Boomen - Spierings - Veerman met de punt naar achteren spelen en Branco en Joey om de beurt de 616 in laten komen. Van den Boomen heeft wat meer de actie zoals Til die in de ruimte kan lopen. En Joey heeft de fijnere traptechniek. Laatste keer dat PSv echt indruk maakte in europa tegen Atletico speelde we ook met de punt naar achteren met Guardado, Van Ginkel en Propper.

Als je Branco en Spierings transfervrij kan ophalen kan je iets makkelijker investeren in een linksvoor en centrale verdediger die echt wat kunnen betekenen voor PSV dat geld hebben we momenteel niet. En dan krijg je weer een gevalletje Ramalho, Bruma of Hazard. Van die net niet jongens.
 
Ik zou wel in zijn voor Spierings en Van den Boomen. Als Xavi zou vertrekken kan je vmet V/d Boomen - Spierings - Veerman met de punt naar achteren spelen en Branco en Joey om de beurt de 616 in laten komen. Van den Boomen heeft wat meer de actie zoals Til die in de ruimte kan lopen. En Joey heeft de fijnere traptechniek. Laatste keer dat PSv echt indruk maakte in europa tegen Atletico speelde we ook met de punt naar achteren met Guardado, Van Ginkel en Propper.

Als je Branco en Spierings transfervrij kan ophalen kan je iets makkelijker investeren in een linksvoor en centrale verdediger die echt wat kunnen betekenen voor PSV dat geld hebben we momenteel niet. En dan krijg je weer een gevalletje Ramalho, Bruma of Hazard. Van die net niet jongens.
Oké, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd of die Spierings en v.d. Boomen hier net zo gaan renderen als ze bij Toulouse doen. Ongetwijfeld een andere speelwijze, en van Toulouse verwacht niemand wat. Dat is toch wat vrijblijvender spelen. Hier komt er een bepaald verwachtingspatroon bij kijken. Afwachten of een speler als Spierings die een paar jaar geleden nog KKD speler was, tegen die druk kan. Marcelo was hier een clown die er echt he-le-maal niks van kon maar bij Stuttgart (?) en Lyon een gewaardeerde speler. Ik heb het vermoeden dat Toulouse een heel goed aankoopbeleid heeft waarbij het spelers perfect in het elftal kan inpassen en ze optimaal renderen, beetje zoals AZ doet. Hier bij PSV doet men maar wat, en dan komt het op individuele kwaliteiten aan en of men het mentale aspect aankan.
 
Ik zou wel in zijn voor Spierings en Van den Boomen. Als Xavi zou vertrekken kan je vmet V/d Boomen - Spierings - Veerman met de punt naar achteren spelen en Branco en Joey om de beurt de 616 in laten komen. Van den Boomen heeft wat meer de actie zoals Til die in de ruimte kan lopen. En Joey heeft de fijnere traptechniek. Laatste keer dat PSv echt indruk maakte in europa tegen Atletico speelde we ook met de punt naar achteren met Guardado, Van Ginkel en Propper.

Als je Branco en Spierings transfervrij kan ophalen kan je iets makkelijker investeren in een linksvoor en centrale verdediger die echt wat kunnen betekenen voor PSV dat geld hebben we momenteel niet. En dan krijg je weer een gevalletje Ramalho, Bruma of Hazard. Van die net niet jongens.
Ik ben nog niet toe aan de woorden ‘Als Xavi zou vertrekken’. Neem maar weer terug.
 
Was heel lang cynisch of Veerman wel goed genoeg is, ben inmiddels om. Prima aankoop, gan we veel winst op maken
Ik vind hem ook een prima aankoop.
Begon goed en eind van het vorig seizoen ook goed, toen wisselvallig en nu weer goed. Klopt dat een beetje?
Volgend seizoen verwacht ik een top seizoen, hij is nu echt op een punt dat die wisselvalligheid niet meer kan.
 
Wat een zuurpruim is die Perez geworden zeg. Overal even een negatieve kijk op willen delen. Het is toch mooi dat Joey een completere speler is geworden, ook voor NL Elftal.
Nou, ik vind dat hij een goed punt heeft. Het moet vanuit Veerman zelf komen, de wil om ook defensieve arbeid te verrichten. Hopelijk is dat het geval; hij is wel de gym ingegaan naar eigen zeggen, dus hopelijk komt het inderdaad uit hem zelf. Dan zit er nog wel wat groei in.
 
Nou, ik vind dat hij een goed punt heeft. Het moet vanuit Veerman zelf komen, de wil om ook defensieve arbeid te verrichten. Hopelijk is dat het geval; hij is wel de gym ingegaan naar eigen zeggen, dus hopelijk komt het inderdaad uit hem zelf. Dan zit er nog wel wat groei in.
Veerman laat het zien wat er van hem verwacht wordt. Hoe hij het vervolgens in een interview met feeststemming door bekerfinale brengt met blijkbaar een verkeerde ondertoon vind ik echt zuurpruimen. "Wat kan mij het schelen of hij de rest van zijn leven bij PSV speelt" echt nergens voor nodig nadat veerman zegt "dit is toch wat jullie van mij willen zien?". Vooral aangezien het maandenlang er over ging dat men meer verdedigende arbeid van Veerman wilde zien...
 
Wat een zuurpruim is die Perez geworden zeg. Overal even een negatieve kijk op willen delen. Het is toch mooi dat Joey een completere speler is geworden, ook voor NL Elftal.
Dit was de eerste wedstrijd waarin hij ook de ballen afpakte en veel meer meters maakte dan normaal. Dat hij goed kan voetballen, wisten we al. Maar hij moet dit elke week laten zien wil hij nog de volgende stap gaan zetten richting bijv Oranje. Veerman moet bewijzen dat hij minimaal 2x per week net zoveel energie er in kan zetten als tegen Ajax. En Perez heeft gelijk: als jij dit voor een ander doet ipv te zeggen dat dit noodzakelijk is om een hogere stap te zetten, dan kun je dat niet elke week laten zien. Je moet hier zelf van overtuigd zijn.
 
Dit was de eerste wedstrijd waarin hij ook de ballen afpakte en veel meer meters maakte dan normaal. Dat hij goed kan voetballen, wisten we al. Maar hij moet dit elke week laten zien wil hij nog de volgende stap gaan zetten richting bijv Oranje. Veerman moet bewijzen dat hij minimaal 2x per week net zoveel energie er in kan zetten als tegen Ajax. En Perez heeft gelijk: als jij dit voor een ander doet ipv te zeggen dat dit noodzakelijk is om een hogere stap te zetten, dan kun je dat niet elke week laten zien. Je moet hier zelf van overtuigd zijn.
Niet mee eens. Ik vind dat hij zich na zijn reservebeurten heel goed laat zien, meer inzet toont en ook meer strijd toont in wedstrijden. Sowieso vind ik dat Veerman hier te weinig kridiet krijgt voor zijn zeer stijlvolle en klasse spelverdeel kwaliteiten.
 
Nou, ik vind dat hij een goed punt heeft. Het moet vanuit Veerman zelf komen, de wil om ook defensieve arbeid te verrichten. Hopelijk is dat het geval; hij is wel de gym ingegaan naar eigen zeggen, dus hopelijk komt het inderdaad uit hem zelf. Dan zit er nog wel wat groei in.
Ach ja. Joey heeft gewoon een grote bek. Die zien we graag vallen in Nederland. Of hij nog een stapje hoger aankan, zal hij moeten laten zien. Dat hij inmiddels onomstreden is bij PSV, lijkt me duidelijk. En dan heb je het voor 5 miljoen gewoon prima gezien als PSV zijnde, ook al blijft het altijd een beetje afwachten.
 
Earnest Stewart op de tribune bij RKC tegen Volendam.
Voor Eiting wordt gezegd.

Eiting, Zerrouki, vd Boomen en Spierings worden genoemd voor t middenveld. Meer dan twee hiervan halen (een komt al niet) zou vreemd zijn en vooral breedte versterking. We wachten nog op de goede Amerikanen die genoemd gaan worden 😝
 
Terug
Bovenaan Onderaan