Algemene transfergeruchten


PSV demands that PSG waive their priority buyout clause for Xavi Simons to let Johan Bakayoko go according to
@EsamB2Back
! First offer of 5 M € + 5 M € bonus postponed. PSV value their player at 15 M € . It looks complicated.

Zou er dan toch een deal zijn met PSG over Simons of wil PSV dat PSG betaalt zodat PSV de clausule af kan kopen met Simons?

15 miljoen is fors in ieder geval voor Bakayoko
Ja dat vroeg ik mij dus ook al af. Heb altijd begrepen dat Xavi zelf de baas is over zijn contract en hij zelf om die clausule heeft gevraagd. Maar zou het zo zijn dat PSV hen contractueel gaat uitsluiten voor een bod in 2023? Ik weet niet of dat mogelijk is via het contract van een andere speler.
 
Ja dat vroeg ik mij dus ook al af. Heb altijd begrepen dat Xavi zelf de baas is over zijn contract en hij zelf om die clausule heeft gevraagd. Maar zou het zo zijn dat PSV hen contractueel gaat uitsluiten voor een bod in 2023? Ik weet niet of dat mogelijk is via het contract van een andere speler.
Och, in voetbal gebeurt van alles wat we niet voor mogelijk houden, daar kan dit nog wel bij.
 
  • No cheer
Reactions: IPF
Ja dat vroeg ik mij dus ook al af. Heb altijd begrepen dat Xavi zelf de baas is over zijn contract en hij zelf om die clausule heeft gevraagd. Maar zou het zo zijn dat PSV hen contractueel gaat uitsluiten voor een bod in 2023? Ik weet niet of dat mogelijk is via het contract van een andere speler.
Xavi Simons heeft zelf in oktober gezegd dat het eenzijdige clausule voor hemzelf is en dat PSG hier niets over te zeggen heeft.

Xavi Simons verschaft duidelijkheid over PSG-clausule: ‘Ik ben gewoon eerlijk’​

link
Alleen als de spelmaker van PSV zelf terug zou willen naar Parijs, kan dat geregeld worden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja dat vroeg ik mij dus ook al af. Heb altijd begrepen dat Xavi zelf de baas is over zijn contract en hij zelf om die clausule heeft gevraagd. Maar zou het zo zijn dat PSV hen contractueel gaat uitsluiten voor een bod in 2023? Ik weet niet of dat mogelijk is via het contract van een andere speler.
PSG zal niet uitgesloten worden, maar dat minimum bedrag gaat dan van tafel af. Dan mogen ze lekker opbieden tegen de rest
 
  • Leuk
Reactions: IPF
PSG zal niet uitgesloten worden, maar dat minimum bedrag gaat dan van tafel af. Dan mogen ze lekker opbieden tegen de rest
Maar dan heeft Xavi dus hier niets over te zeggen? Was toch vooral zijn voorwaarden begreep ik?
 
Het maakt sowiseo helemaal niks uit of PSV de clausule met PSG heeft of Simons. In beide gevallen moet PSG een overeenkomst bereiken met Simons en in wiens contract het nou staat hoe veel het moet kosten is dan om het even. Eigenlijk is het heel slim gespeeld door PSG bij een speler die de deur uit rende
 
Maar dan heeft Xavi dus hier niets over te zeggen? Was toch vooral zijn voorwaarden begreep ik?
Xavi heeft er alles over te zeggen. Het staat in zijn contract, en hij kiest dus of hij gaat of niet. PSV moet het bod wel accepteren (mits deze zomer, van PSG en 12 miljoen). Xavi kan altijd kiezen niet die kant op te gaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Xavi heeft er alles over te zeggen. Het staat in zijn contract, en hij kiest dus of hij gaat of niet. PSV moet het bod wel accepteren (mits deze zomer, van PSG en 12 miljoen). Xavi kan altijd kiezen niet die kant op te gaan.
Dat is wanneer PSV de clausule met PSG heeft ook zo
 
Terug
Bovenaan Onderaan