Algemene transfergeruchten

Speelt Tottenham degradatievoetbal? Haha
Nee hoor hij koos eerst voor Everton en pas bij het sturen van papieren naar de FA, kwam Tottenham in beeld. Hij ging dus eerst gewoon maar Everton en niet naar PSV.
 
Nee hoor hij koos eerst voor Everton en pas bij het sturen van papieren naar de FA, kwam Tottenham in beeld. Hij ging dus eerst gewoon maar Everton en niet naar PSV.
Je zou ook kunnen argumenteren dat hij bij Everton zich kan laten zien tegen betere tegenstanders dan bij psv. Daar speelt hij tegen City, Liverpool, Arsenal etc itt Emmen, Cambuur en Groningen waar je vervolgens tegen verliest
 
Je zou ook kunnen argumenteren dat hij bij Everton zich kan laten zien tegen betere tegenstanders dan bij psv. Daar speelt hij tegen City, Liverpool, Arsenal etc itt Emmen, Cambuur en Groningen waar je vervolgens tegen verliest
De ervaring leert dat een aanvaller die graag de bal heeft, niets te zoeken heeft in de onderste regionen van de PL. Je enige activiteit als aanvaller is pas na de wedstrijd: bij de fysio je stijve nek laten behandelen van al die hoge ballen in de lucht.
 
Hoop dat er naast Hazard en Van Aanholt nog minimaal een leuke verrassing komt a la Madueke destijds
 

Sinds ik aan het transformeren ben in Penalty ben ik razendsnel met nieuws posten. Is toch wel echt een Penalty superkracht


Ja, de overname van de rol van Penalty door Retro, en zo wordt weer een hardwerkende Nederlander zijn baan ontnomen door *baf* smoel dicht Wilders...
 
De ervaring leert dat een aanvaller die graag de bal heeft, niets te zoeken heeft in de onderste regionen van de PL. Je enige activiteit als aanvaller is pas na de wedstrijd: bij de fysio je stijve nek laten behandelen van al die hoge ballen in de lucht.

Het kan ook lekker zijn als aanvaller met snelheid om in de counter je ding te doen ipv tegen een zee van verdedigers te moeten opboksen. Maar ik denk vooral dat hij zich in de PL in de picture wil spelen voor volgend seizoen en dat je kun beter dien bij elke club in de PL dan bij psv
 
Prima. Half jaartje knallen, mocht hij zijn vorm van BMG terugvinden dan kopen. Kunt er geen bult aan vallen en heb zo het gevoel dat hij weer kan renderen als hij vertrouwen krijgt.
 
Gaat dus om huur met koopoptie. Dat is wel ideaal. Mocht het niks zijn dan kan psv komende zomer misschien gakpo huren van Liverpool
 
Terug
Bovenaan Onderaan