Algemene Nieuwsberichten

En dan? Dit soort actie lost het probleem niet op. Ik vraag me serieus af wat we met dit soort amoebes aanmoeten.
Niets. Degenen die denken aan geweld tegen instanties en overheden in de gaten houden en voor de rest worden ze dakloos en/of komen in de schuldsanering. Als ze niet willen snappen dat het niet zo werkt als ze zouden willen houdt het ook wel op.
 

Dus souvereinen zijn geen nederlander meer, mogen we ze uitzetten? Hoe kont men onder loonbelasting uit? Hoe kan je zonder gebruik te maken van openbare voorzieningen leven? Mogen we ze afsluiten van het riool en stroom?

Zoveel vragen hierbij.
Ik vind het allemaal prima. Afsluiten van alle voorzieningen. Hek om hun huis en geen visum verstrekken voor Nederland.
Je kan er erg weinig mee volgens mij zolang ze geen gevaar voor de samenleving zijn, lastige materie en wrange bijvangst van corona.
Wel veel financiële gevolgen en eigenrichting.
 
Ik vind het allemaal prima. Afsluiten van alle voorzieningen. Hek om hun huis en geen visum verstrekken voor Nederland.

Wel veel financiële gevolgen en eigenrichting.
Ja, klopt, eigeninrichting moet gewoon bestraft worden. Voor het niet betalen van rekeningen zijn ook routes. Sneue is dat er soms ook kinderen bij betrokken zijn, maar meestal is de extreme autonoom die ouder is al gescheiden en hebben ze vreemd genoeg geen voogdij, allemaal de schuld van elite natuurlijk.
 

Dit zou een regelrechte ramp betekenen voor Nederland.

Tja, eigen schuld, dikke bult. Iedere boerenlul weet dat als je zaken niet goed onderhoudt, je uiteindelijk een hele hoge rekening gepresenteerd krijgt. Ik hoop maar dat de NS extra treinen gaat inzetten. Succes, forensen, jullie hebben hier niet om gevraagd.
 

Dit zou een regelrechte ramp betekenen voor Nederland.
Ik neem aan dat jij net als ik al jaren de berichten lees over achterstand bij ( veelal de naoorlogse) kunstwerken. Gaat nog wel een ding worden de komende jaren en niet alleen bij deze brug.
 
Tja, eigen schuld, dikke bult. Iedere boerenlul weet dat als je zaken niet goed onderhoudt, je uiteindelijk een hele hoge rekening gepresenteerd krijgt. Ik hoop maar dat de NS extra treinen gaat inzetten. Succes, forensen, jullie hebben hier niet om gevraagd.

Ik reis zowieso met de trein en als je in een grotere stad woont hier, is het allemaal heel goed te doen met het OV. Maar meer treinen juich ik meteen toe.

Ik neem aan dat jij net als ik al jaren de berichten lees over achterstand bij ( veelal de naoorlogse) kunstwerken. Gaat nog wel een ding worden de komende jaren en niet alleen bij deze brug.

Ja zeker, maar het probleem is dat we geen oordeel vellen over de technische staat en resterende levensduur van 'kunstwerken' zoals Rijkswaterstaat dat zo mooi noemt.
 

Dit zou een regelrechte ramp betekenen voor Nederland.
Ik rijdt er 2 a 3 keer per week overheen en zelfs nu is het al hartstikke druk daar. Als er ook maar iets gebeurt staat de ring compleet vast. Laat staan wanneer ze met die brug aan de gang gaan.

Ik reis zowieso met de trein en als je in een grotere stad woont hier, is het allemaal heel goed te doen met het OV. Maar meer treinen juich ik meteen toe.
Voor mij geen optie. Met de auto naar kantoor kost me 1 uur en 15 minuten (als er geen gekke dingen gebeuren). Met het OV zou ik bijna 3,5 uur onderweg zijn enkele reis.
Daarnaast zit ik regelmatig bij de klant op locatie.
 
Ik zag het net op TV. Gelijk buienradar geraadpleegd en het komt nu heel langzaam richting het Zeeuwse. Rond middernacht gaat het hier los lijkt het.
 
Terug
Bovenaan Onderaan