Algemene Nieuwsberichten

GJ27l6JXkAA1aKU


:FP: :FP: :FP:
En dan staat in haar bio:
Waarheidszoeker en weldenkend. Gruwt van mensen zonder hersens. Domheid, drammen, schelden, overheidsvolgers en vaxinados ->block.

Je kan jezelf toch niet meer serieus nemen dan? :ROFL:
 

Wat een gruwelijke idioot deze fotograaf. Bij mijn dochter in de klas zit een jongen die groeiproblemen heeft, ik zou me als ouder ontzettend schamen als hij niet op de foto zou staan, als plaatsvervangende schaamte.

Juist niet krampachtig doen over handicappen en afkomst zorgt voor een open benadering.
 
Zie dat het gerucht dat het een Eritreeër zou zijn geweest met zeer grote stelligheid door een BBBer werd gebracht. Na de eerdere uitspraken van Caroline deze week op tv toont een BBBer zich wederom zeer xenofoob.
 
Laatst bewerkt:

Dus souvereinen zijn geen nederlander meer, mogen we ze uitzetten? Hoe kont men onder loonbelasting uit? Hoe kan je zonder gebruik te maken van openbare voorzieningen leven? Mogen we ze afsluiten van het riool en stroom?

Zoveel vragen hierbij.
 
.

Dus souvereinen zijn geen nederlander meer, mogen we ze uitzetten? Hoe kont men onder loonbelasting uit? Hoe kan je zonder gebruik te maken van openbare voorzieningen leven? Mogen we ze afsluiten van het riool en stroom?

Zoveel vragen hierbij.

Gelukkig weet de politie er wel raad mee
 
En dan? Dit soort actie lost het probleem niet op. Ik vraag me serieus af wat we met dit soort amoebes aanmoeten.
Je kan er erg weinig mee volgens mij zolang ze geen gevaar voor de samenleving zijn, lastige materie en wrange bijvangst van corona.
 
Terug
Bovenaan Onderaan