Algemene Nieuwsberichten

Jammer dat t nodig is, maar wel een leuke ludieke wijze om dit aan te pakken.

Wel ff afwachten wat de diabetesstichting hier van vindt...
Ach ja, ik was er vandaag niet bij. Naar mijn zoons team is door een partijdige grensrechter gewoon de winst ontzegd. Dat de KNVB het vertikt om neutrale grensrechters op landelijk niveau in te zetten is ook kolen op het vuur.

Ach ja, ik was er vandaag niet bij. Naar mijn zoons team is door een partijdige grensrechter gewoon de winst ontzegd. Dat de KNVB het vertikt om neutrale grensrechters op landelijk niveau in te zetten is ook kolen op het vuur.
Dan nog houd je langs de kant gewoon je bek. Dien als team/cub achteraf een klacht in. Schreeuwen langs de lijn gaat sowieso de situatie niet veramderen.

Dan nog houd je langs de kant gewoon je bek. Dien als team/cub achteraf een klacht in. Schreeuwen langs de lijn gaat sowieso de situatie niet veramderen.
Klachten zijn ook totaal zinloos. Ik ga slecht op oneerlijkheid. Vlag gewoon zo eerlijk mogelijk.

Dat wordt ook erkend als probleem maar je kunt het wel aan beide zijden aanpakken

Dat wordt ook erkend als probleem maar je kunt het wel aan beide zijden aanpakken
Tja, het is natuurlijk belachelijk dat dit overdacht wordt. Eveneens heeft Der Jaufe natuurlijk gelijk dat je altijd netjes moet blijven. Maar waarom sommige mensen zo oneerlijk zijn, is ook onvoorstelbaar.

:nocheer: :mad:

Money money money.

Veel belangrijker dan volksgezondheid, natuur en milieu.

Ik weet n nog betere oplossing dan alles opnieuw meten:
Per direct alles verbieden van die troep en bij overtreding een beroepsverbod. Eerst tijdelijk, bij herhaling permanent.

Vol inzetten op biologisch, strokenteelt, en natuurvriendelijke landbouw.
Kost meer ruimte. Waar komt die vandaan? Veestapel rigoreus inkrimpen.

Het had stapsgewijs gekund, toen daar al rapporten over lagen zo'n 25 jaar geleden. Nu kan t niet meer stapsgewijs. Invoeren, ff op de blaren zitten, en dan vruchten plukken van gezond landbouwbeleid.

Money money money.

Veel belangrijker dan volksgezondheid, natuur en milieu.

Ik weet n nog betere oplossing dan alles opnieuw meten:
Per direct alles verbieden van die troep en bij overtreding een beroepsverbod. Eerst tijdelijk, bij herhaling permanent.

Vol inzetten op biologisch, strokenteelt, en natuurvriendelijke landbouw.
Kost meer ruimte. Waar komt die vandaan? Veestapel rigoreus inkrimpen.

Het had stapsgewijs gekund, toen daar al rapporten over lagen zo'n 25 jaar geleden. Nu kan t niet meer stapsgewijs. Invoeren, ff op de blaren zitten, en dan vruchten plukken van gezond landbouwbeleid.
Maar waar is daarin het verdienmodel?

Terug
Bovenaan Onderaan