Algemene Nieuwsberichten

Eindelijk wat aandacht hiervoor. Ik ben zelf tot een punt gekomen waar ik niet meer zou bestellen bij webshops waar ik niet zeker weet dat ze leveren wat ze beloven. Het is ontzettend makkelijk geworden om gewoon even naar de KVK te gaan, wat leuks uit te zoeken op Temu en het vervolgens 20x over de kop te laten gaan op Bol.com, zonder dat je het product ooit in je handen hebt gehad. En zo'n Bol doet er ook helemaal niets aan, want zolang zij de commissie beuren dan is het goed.

En dan is er ook nog de flinke milieubelasting die dit met zich meebrengt.

Fuck dropshippers.

Tja, fuck consumenten die menen dat je voor een duppie op de 1e rang kan zitten.
En fuck bedrijven die altijd overal zo veel mogelijk geld uit proberen te halen waardoor het leven steeds duurder wordt en mensen sneller geneigd zijn om te zoeken naar goedkopere oplossingen en fuck bedrijven die hier misbruik van proberen te maken

Fuck mensen over het algemeen wel maar dat gaat misschien wat te ver

En fuck bedrijven die altijd overal zo veel mogelijk geld uit proberen te halen waardoor het leven steeds duurder wordt en mensen sneller geneigd zijn om te zoeken naar goedkopere oplossingen en fuck bedrijven die hier misbruik van proberen te maken

Fuck mensen over het algemeen wel maar dat gaat misschien wat te ver
Als het om fucken gaat zou ik het wel bij mensen laten denk ik zo. ;)

Moet zeggen dat ik het toch wel lastig vind om hier een kant in te kiezen (niet dat dat nodig is maar goed). Ik ben het er ergens wel mee eens dat bepaalde content in kritieke tijden gecensureerd moet worden. Zo'n vrijheid van meningsuiting is leuk als iedereen oprecht en goedbedoelend is, maar aangezien er veel te veel mensen zijn die liegen en bedriegen begin ik me meer en meer af te vragen of het wel goed is voor de wereld dat iedereen met een klik op de knop z'n drek over heel de wereld uit kan smeren.

De wereld heeft toch wel wat moeite hoe men om moet gaan met zo'n ontzettend krachtige tool als sociale media is.

Moet zeggen dat ik het toch wel lastig vind om hier een kant in te kiezen (niet dat dat nodig is maar goed). Ik ben het er ergens wel mee eens dat bepaalde content in kritieke tijden gecensureerd moet worden. Zo'n vrijheid van meningsuiting is leuk als iedereen oprecht en goedbedoelend is, maar aangezien er veel te veel mensen zijn die liegen en bedriegen begin ik me meer en meer af te vragen of het wel goed is voor de wereld dat iedereen met een klik op de knop z'n drek over heel de wereld uit kan smeren.

De wereld heeft toch wel wat moeite hoe men om moet gaan met zo'n ontzettend krachtige tool als sociale media is.

Het is een glijdende schaal, ben ik me van bewust, maar ik vind het goed dat social media aan banden worden gelegd.
Het doet de maatschappij meer kwaad dan goed.
Wat mij betreft mogen ze een stap verder gaan en bepaalde algoritmes verbieden.
Het probleem is alleen dat overheden ook niet per se te vertrouwen zijn.

In dit geval is t goed dat er druk is uitgeoefend, al zal dat ongetwijfeld soms om posts gegaan zijn die onder satire en humor vallen, waarvan de overheid in principe af moet blijven. Maar niks doen is slechter, dus dan de minst kwade optie.
Bovendien was t geen verplichting, maar werd er enkel druk uitgeoefend. FB had ook nee kunnen zeggen. Nu is het een btje een sob-story.

Wat me t meest stoort aan dit verhaal, is de opmerking van Zuckerberg dat ie echt neutraal staat in de verkiezingen, maar dan wel met deze brief komt als de verkiezingen in aantocht zijn.
Kom er dan een jaar eerder mee. Dubieus verhaal.

Wat me t meest stoort aan dit verhaal, is de opmerking van Zuckerberg dat ie echt neutraal staat in de verkiezingen, maar dan wel met deze brief komt als de verkiezingen in aantocht zijn.
Kom er dan een jaar eerder mee. Dubieus verhaal.
Precies dit

En dan dit
GV_ryF1WcAAbmSf

Zou die infantiele kleuter nou niet begrijpen dat als het WH invloed heeft gehad op de verkiezingen hij degene was die daar op dat moment de scepter zwaaide?

Reactie verantwoordelijke minister 'wen er maar aan' doet stof opwaaien. Maar ergens snap ik de minister wel, alles altijd 100% laten draaien gaat, zeker met de scheve bouw in de bevolkingspiramide, gewoon lastig worden. Dat sommige zaken niet altijd werken is dan maar zo, gewoon als burger zelf je verantwoordelijkheid nemen in veel zaken kan dan al aardig wat (klein)leed voorkomen. Zoals niet tot t laatste moment wachten met het verlengen van je rijbewijs of paspoort.

Reactie verantwoordelijke minister 'wen er maar aan' doet stof opwaaien. Maar ergens snap ik de minister wel, alles altijd 100% laten draaien gaat, zeker met de scheve bouw in de bevolkingspiramide, gewoon lastig worden. Dat sommige zaken niet altijd werken is dan maar zo, gewoon als burger zelf je verantwoordelijkheid nemen in veel zaken kan dan al aardig wat (klein)leed voorkomen. Zoals niet tot t laatste moment wachten met het verlengen van je rijbewijs of paspoort.

Dus die 12 verdedigers kunnen gewoon Eindhoven niet bereiken.

Draait mn maag van om.
Niet in te beelden dat er mensen zijn die zó sadistisch en agressief kunnen zijn dat ze dit iemand aan kunnen doen.
Wat voor hersenkronkels en/of bizarre opvoeding moet die vent hebben en hebben gehad.
Daar is weinig meer mee te beginnen. Levenslang lijkt me enige optie.

Hopelijk kan de vrouw nog iets van haar leven maken. Zal veel hulp nodig hebben.

Roept overigens ook wel wat vragen op. Haar familie? Vrienden? Die hebben geaccepteerd dat zij 5,5 jaar van de radar is verdwenen?
Hoe kan die adoptie zo makkelijk verlopen zijn? Wordt er niet naar dna gekeken als t kind te vondeling is gelegd? Mag dat niet?

Draait mn maag van om.
Niet in te beelden dat er mensen zijn die zó sadistisch en agressief kunnen zijn dat ze dit iemand aan kunnen doen.
Wat voor hersenkronkels en/of bizarre opvoeding moet die vent hebben en hebben gehad.
Daar is weinig meer mee te beginnen. Levenslang lijkt me enige optie.

Hopelijk kan de vrouw nog iets van haar leven maken. Zal veel hulp nodig hebben.

Roept overigens ook wel wat vragen op. Haar familie? Vrienden? Die hebben geaccepteerd dat zij 5,5 jaar van de radar is verdwenen?
Hoe kan die adoptie zo makkelijk verlopen zijn? Wordt er niet naar dna gekeken als t kind te vondeling is gelegd? Mag dat niet?
Mbt familie en vrienden. Het gaat meestal niet abrupt. Die isolatie en mishandeling gaat in stapjes. Vaak is een moment dat de vrouw (of man) vaster gaat zitten in de relatie (huwelijk, zwanger, verhuizing) een moment dat er een tandje bijgezet wordt in de mishandeling.

Daarnaast heeft niet iedereen een goed netwerk waar op terug gevallen kan worden.

Verder mee eens dat er waarschijnlijk iets mis is gegaan in de opvoeding. De manier om psychopaten te creëren is elke vorm van veiligheid weg te nemen. Dus niet alleen slaan e.d. maar ook niet weten wanneer je ouders boos worden of niet. Neemt niet weg dat de verantwoordelijkheid uiteindelijk genomen moet worden en zo’n vent TBS moet krijgen (als ze dat daar hebben)

Mbt familie en vrienden. Het gaat meestal niet abrupt. Die isolatie en mishandeling gaat in stapjes. Vaak is een moment dat de vrouw (of man) vaster gaat zitten in de relatie (huwelijk, zwanger, verhuizing) een moment dat er een tandje bijgezet wordt in de mishandeling.

Snap wat je zegt mbt stapjes.
In dit geval komt uit het artikel naar voren dat zij gelijk door hem is opgesloten.
Dat is precies wat die vragen dan bij mij oproept.

Snap wat je zegt mbt stapjes.
In dit geval komt uit het artikel naar voren dat zij gelijk door hem is opgesloten.
Dat is precies wat die vragen dan bij mij oproept.

Dating via internet en meteen met iemand mee gaan laat ook zien dat ze waarschijnlijk niet veel sociale contacten had.

Terug
Bovenaan Onderaan