Algemene Nieuwsberichten

Ik zie het ook bij mijn vrouw op het werk. Geen zin om te werken, gewoon ineens ziek. Ze waren met z’n 4-en begonnen.

1. Een stelende collega, eruit getrapt
2. Een collega die altijd ziek is als ze ochtenddienst heeft.
3. Mcgee van ncis, wel goed
4. Mijn vrouw, aldus haar manager wel goed.

Dan de twee die 1 maand eerder begonnen zijn, zitten al bij de bedrijfsarts ivm teveel verzuim.

Dus 3/6 zijn chronisch ziek. 1/6 een dief. Houdt je 2 collega’s over die wel normaal aan de verwachtingen voldoen.

Dus praktisch geschoold werk zie je een hele andere houding dan bij theoretische banen.

Dit levert mij wel degelijk een dees nieuw kader op, maar bevestigd ook voorordelen over de nederlanders van aruba…
Wauw wat een aanname op basis van 6 personen waarvan er 1 met een gekleurde bril wordt bekeken.
Fillipijnen werken wel ja want echt alles draait bij hun om geld.

Wauw wat een aanname op basis van 6 personen waarvan er 1 met een gekleurde bril wordt bekeken.
Fillipijnen werken wel ja want echt alles draait bij hun om geld.

Of de 6 mensen die ontslagen zijn vanwege teveel niet komen opdagen of valse ziekmeldingen? Dit ligt wel degelijk in lijn met wat Derksen ook ziet. Maar goed ik mag het niet benoemen ?

Ik zie het ook bij mijn vrouw op het werk. Geen zin om te werken, gewoon ineens ziek. Ze waren met z’n 4-en begonnen.

1. Een stelende collega, eruit getrapt
2. Een collega die altijd ziek is als ze ochtenddienst heeft.
3. Mcgee van ncis, wel goed
4. Mijn vrouw, aldus haar manager wel goed.

Dan de twee die 1 maand eerder begonnen zijn, zitten al bij de bedrijfsarts ivm teveel verzuim.

Dus 3/6 zijn chronisch ziek. 1/6 een dief. Houdt je 2 collega’s over die wel normaal aan de verwachtingen voldoen.

Dus praktisch geschoold werk zie je een hele andere houding dan bij theoretische banen.

Dit levert mij wel degelijk een dees nieuw kader op, maar bevestigd ook voorordelen over de nederlanders van aruba…
In mijn vorige baan werkte ik veel met praktisch of soms nauwelijks geschoolde mensen. Dat herken ik daar ook niet.

Wij noemen dat soort mensen asociale kuthufters. Lekker hun collega's laten opdraaien voor hun eigen lamlulligheid. Wat een slapjanussen. Die frequente nepverzuimers, ik neem aan dat die kei- en keihard worden aangepakt door hun collega's?

Hoe wil je ze aanpakken, de zieken worden altijd beschermd, kan je als neutrale persoon met tig bewijsstukken komen maar echt de zaak winnen is haast onmogelijk. Helemaal bij corona of burnout bullshit wat iedereen heeft/had. Als jij zegt heb mijn enkel gebroken en kan aankomende 2 maanden niet naar werk komen, en je post dan een foto hoe je aan het dansen bent op de ajaks kampioenschap ( waargebeurt verhaal ) dan ben je de lul, maar alle overige dingen die in je kop spelen tja... Good luck with that

Hoe wil je ze aanpakken, de zieken worden altijd beschermd, kan je als neutrale persoon met tig bewijsstukken komen maar echt de zaak winnen is haast onmogelijk. Helemaal bij corona of burnout bullshit wat iedereen heeft/had. Als jij zegt heb mijn enkel gebroken en kan aankomende 2 maanden niet naar werk komen, en je post dan een foto hoe je aan het dansen bent op de ajaks kampioenschap ( waargebeurt verhaal ) dan ben je de lul, maar alle overige dingen die in je kop spelen tja... Good luck with that
Bezoek van de Arbo arts moet al helpen.

Bij ons moet je soms ook gewoon naar hem toe.

Ja dat klopt, maar sinds Corona gaat in sommige gevallen een heel groot deel van de afspraken telefonisch.

Overigens ook een keer meegemaakt bij een klant dat Ijn zieke werknemer inderdaad op bezoek moest bij de bedrijfsarts. Moest vanuit Zeeland naar Rotterdam, wat voor hem met de auto bijna een uur enkele reis is. Ware het niet dat de beste man een schedelbasisfractuur had en alleen zijn moeder (zonder rijbewijs) er voor hem was om voor hem te zorgen...

Ik ben dat proces van Ali B. aan het volgen. Mijn god, wat komt die man slecht uit z'n verhoor bij de rechter.
Onder andere:
"Ik ben als artiest enorm kwetsbaar, helemaal met een gezin. Wie zegt mij dat zo'n meisje het niet gaat vertellen aan mijn vrouw?!"

"[aangeefster] vertelt elke keer een ander verhaal, volgens mij is ze mentaal kwetsbaar'.

"vroeger mocht je nog als vrouw een leuke tijd hebben".

"ze heeft die avond nog gevraagd wat ik in m'n haar deed, ik kan dat niet rijmen met verkrachting".

Wat een ontzettende lul. Volledig in de slachtofferrol en 'ik ben zo zielig'. Heeft zelfs als de zelfmoord kaart gespeeld. Bi-zar. Castratie is helaas niet mogelijk in ons juridisch stelsel..

Ik ben dat proces van Ali B. aan het volgen. Mijn god, wat komt die man slecht uit z'n verhoor bij de rechter.
Onder andere:
"Ik ben als artiest enorm kwetsbaar, helemaal met een gezin. Wie zegt mij dat zo'n meisje het niet gaat vertellen aan mijn vrouw?!"

"[aangeefster] vertelt elke keer een ander verhaal, volgens mij is ze mentaal kwetsbaar'.

"ze heeft die avond nog gevraagd wat ik in m'n haar deed, ik kan dat niet rijmen met verkrachting".

Wat een ontzettende lul. Volledig in de slachtofferrol en 'ik ben zo zielig'. Heeft zelfs als de zelfmoord kaart gespeeld. Bi-zar. Castratie is helaas niet mogelijk in ons juridisch stelsel..
Volg m ook ja, heb soms het gevoel dat de artiestenwereld een parallelle samenleving is waar zaken net ff wat anders gaan. En ja, hij neigt wel een beetje naar zichzelf als slachtoffer wegzetten. Of dat terecht is zullen we pas weten als de rechter uitspraak heeft gedaan.

Hij had ook een hele rare houding tegenover de pers bij aankomst. Oké, stel de aantijgingen zouden vals zijn dan snap ik het wel. Maar jezelf iets nederiger en minder agressief opstellen mag ook wel.

Hij had ook een hele rare houding tegenover de pers bij aankomst. Oké, stel de aantijgingen zouden vals zijn dan snap ik het wel. Maar jezelf iets nederiger en minder agressief opstellen mag ook wel.
Sterker nog, je proceshouding kan van invloed zijn op de uiteindelijke straf.

Onder andere:

Met de teksten die hij ondertussen uitspreekt zou ik het niet vreemd vinden als zijn advocaat m zo adviseert om niet meer te antwoorden.

Ali noemt vreemdgaan een eeuwenoud dilemma voor mannen.
En wordt daarna boos omdat zijn leven 'al 2,5 jaar kapot is'.

Denk ff aan de slachtoffers die nog 4x langer hiermee rondlopen terwijl hij vrolijk rond dartelde.

Terug
Bovenaan Onderaan