Albert Gudmundsson (M)

Aan welke eredivisieclub kunnen we Ramselaar slijten...eveneens voor 2 miljoen euro..?? Dan hebben we met de 2 miljoen euro voor Gudmunson, 4 miljoen euro extra om eindelijk Gutierrez binnen te halen.
 
Aan welke eredivisieclub kunnen we Ramselaar slijten...eveneens voor 2 miljoen euro..?? Dan hebben we met de 2 miljoen euro voor Gudmunson, 4 miljoen euro extra om eindelijk Gutierrez binnen te halen.
Ramselaar kan het natuurlijk helemaal vergeten als Thomas morgen door de keuring komt. Mocht hij weggaan hebben we de selectie keurig op orde, hoewel ik Rigo veels te licht vind voor PSV 1.
 
Ja, jammer. Leuke speler, en liet het altijd zien bij Jong PSV. Maar kreeg nauwelijks kansen bij het eerste, en de kansen die die kreeg, liet die het nooit zien. Bijvoorbeeld Volendam uit voor de beker, mocht die in de basis spelen maar was 1 van de slechtste op het veld. Vorig seizoen, toen we al kampioen waren en nog 3 wedstrijden gespeeld moest worden. Mocht die een halfuur invallen tegen Roda, en in de basis starten tegen ADO, en liet die het ook niet zien.

Is ook al 21, en moet gewoon spelen dus het is begrijpelijk dat die vertrekt. Nog een jaar Jong PSV, heeft die niks aan. AZ gaat wel goed verdienen aan hem, als die daar doorbreekt en wel zijn potentie laat zien.
Helaas met je eens. We zullen zien hoe goed hij gaat worden.
 
2 milj voor een speler die weinig heeft bewezen op t hoogste niveau, “al” 21 jaar is. Als wij zo een kochten zou het halve forum roepen dat t de hoofdprijs is.

Jammer dat ie niet doorbreekt, dat van bommel er nu is en hij nogsteeds weg wil ondanks duidelijke signalen dat de jeugd de kans krijgt is jammer, zijn keuze.
Wellicht wel een goed doorverkoop percentage bedingen!.
 
Dat ze d'r maar net zoveel plezier aan mogen beleven als wij bij Maher, Poulsen en Luckassen.....

Ach, ik gun hem wel een leuke carrière. Zag het altijd wel in hem zitten, dus ook benieuwd hoe hij het doet als hij wél speeltijd krijgt. Dat PSV maar een doorverkooppercentage bedingt, of een terugkoopclausule.
 
Tsja, is ie nou echt zo goed en krijgt hij de kans gewoon niet om het te laten zien? Of is hij niet zo goed en krijgt hij daarom de kans niet?
We zullen het nooit weten (tenminste...wellicht dat hij het bij AZ laat zien).
 
Tsja, is ie nou echt zo goed en krijgt hij de kans gewoon niet om het te laten zien? Of is hij niet zo goed en krijgt hij daarom de kans niet?
We zullen het nooit weten (tenminste...wellicht dat hij het bij AZ laat zien).
PSV brengt talenten over het algemeen later dan ajax, en wat ik van Bergwijn begreep is dit ook in duidelijk overleg met de speler zelf. Mogelijk dat Gudmondson te weinig geduld hiervoor heeft, mogelijk aangemoedigd door n zaakwaarnemer of de IJslandse bondscoach.

Overigens, als ik door dit topic terugscroll dan was t ook wel n beetje een blaaskaak, houdoe jongen.
 
Gaat hem goed! bij ons niet doorgebroken en levert nog heel wat geld op. De transferbalans is veruit positief en op eerste gezicht ook nog een sterker elftal, chapeau!!!
 
Gaat hem goed! bij ons niet doorgebroken en levert nog heel wat geld op. De transferbalans is veruit positief en op eerste gezicht ook nog een sterker elftal, chapeau!!!
Dat laatste valt of staat voor mij persoonlijk een beetje met het slagen van Thomas. Als Thomas te licht blijkt te zijn dan is daar een fout gemaakt door PSV. Als hij mee kan komen en uiteindelijk zelfs de nieuwe Van Ginkel blijkt te zijn dan heeft PSV het inderdaad erg goed gedaan en verdienen ze een groot compliment.
 
Dat laatste valt of staat voor mij persoonlijk een beetje met het slagen van Thomas. Als Thomas te licht blijkt te zijn dan is daar een fout gemaakt door PSV. Als hij mee kan komen en uiteindelijk zelfs de nieuwe Van Ginkel blijkt te zijn dan heeft PSV het inderdaad erg goed gedaan en verdienen ze een groot compliment.

100% zeker dat van Ginkel nu bij ons zat als hij geen ernstige knie blessure had gekregen. Dat is een streep door de rekening. Maar naar omstandigheden prima geanticipeerd.
 
PSV brengt talenten over het algemeen later dan ajax, en wat ik van Bergwijn begreep is dit ook in duidelijk overleg met de speler zelf. Mogelijk dat Gudmondson te weinig geduld hiervoor heeft, mogelijk aangemoedigd door n zaakwaarnemer of de IJslandse bondscoach.

Overigens, als ik door dit topic terugscroll dan was t ook wel n beetje een blaaskaak, houdoe jongen.
Nou ja 21 en pakweg een uur gespeeld in PSV 1... Dit kun je niet meer onder de nummer geduld plaatsen. Hij overtuigt of niet tijdens de trainingen of PSV ziet het gewoon niet zitten in hem, wat ie ook doet. Ik vind dat ie juist heel erg veel geduld heeft gehad en er nu verstandig aan doet om ergens wekelijks te gaan spelen. Ik hoop dat het hem gaat lukken.
 
Nou ja 21 en pakweg een uur gespeeld in PSV 1... Dit kun je niet meer onder de nummer geduld plaatsen. Hij overtuigt of niet tijdens de trainingen of PSV ziet het gewoon niet zitten in hem, wat ie ook doet. Ik vind dat ie juist heel erg veel geduld heeft gehad en er nu verstandig aan doet om ergens wekelijks te gaan spelen. Ik hoop dat het hem gaat lukken.

Ik verwacht dat ie helaas nog heel wat geld op gaat leveren voor AZ. Ik baal er behoorlijk van hoor. Had hem liever naar het buitenland zien gaan. En dan wordt er hier en daar nog geschreven dat er veel geld voor is ontvangen. 2 miljoen... tja. Als die dalijk bij AZ doorbreekt gaat ie voor dubbele cijfers naar het buitenland, let maar op...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heeft PSV een terugkoopregeling laten opnemen in het contract? Zou jammer zijn als hij wel doorbreekt bij AZ en AZ hem vervolgens over 2 jaar voor een Jahanbaksh-bedrag weet te verkopen aan een buitenlandse club....
Of nog beter: 20% van eventuele transfer.

Denk dat het onvermijdelijk was. Ik was wel fan van Gudmundsson en vond dat hij weinig kansen kreeg, maar toen hij eind vorig seizoen kansen kreeg, toen kon hij uiteindelijk toch ook niet overtuigen.

Kan bij AZ wel eens alsnog weg naar de top vinden. Daarom graag recht op percentage van eventuele toekomstige transfer.
 
Of nog beter: 20% van eventuele transfer.

Denk dat het onvermijdelijk was. Ik was wel fan van Gudmundsson en vond dat hij weinig kansen kreeg, maar toen hij eind vorig seizoen kansen kreeg, toen kon hij uiteindelijk toch ook niet overtuigen.

Kan bij AZ wel eens alsnog weg naar de top vinden. Daarom graag recht op percentage van eventuele toekomstige transfer.
Precies, dat lijkt me het beste.
 
Ik verwacht dat ie helaas nog heel wat geld op gaat leveren voor AZ. Ik baal er behoorlijk van hoor. Had hem liever naar het buitenland zien gaan. En dan wordt er hier en daar nog geschreven dat er veel geld voor is ontvangen. 2 miljoen... tja. Als die dalijk bij AZ doorbreekt gaat ie voor dubbele cijfers naar het buitenland, let maar op...
Het alternatief is dat we Bergwijn of Lozano op de bank zetten om hem te laten spelen. Ik ben blij dat we dat niet doen. Daarbij, van wat Ik heb gezien, zijn Malen en Gakpo beter, ook Mauro kan daar spelen en is 2 klassen beter. Ik vind 2m een mooi bedrag voor een speler waar Cocu en nu ook Van Bommel niet genoeg vertrouwen in hebben
 
Terug
Bovenaan Onderaan