Albert Gudmundsson (M)

Het is in mijn ogen inderdaad Gudmundsson of Mauro. Ramselaar speelt nu voornamelijk op de plek van Van Ginkel, toch?

Yup, dat is het. Maar hoogstwaarschijnlijk wordt het middenveld straks weer gewoon Hendrix, Ramselaar, v.Ginkel. Mauro zal dan eerste invaller worden voor Ramselaar, mits Cocu de trekker durft over te halen (hij heeft nogal moeite met wisselen), en Gudmundsson zou je in principe op de plek van Ramselaar én Bergwijn kunnen laten invallen, wederom, mits Cocu het aandurft om te wisselen.
 
Nou ik was niet echt onder de indruk van Gudmundsson toen ik hem afgelopen zaterdag live zag. Hij liep er een beetje arrogant bij had ik het idee. Maar goed, dat kan ook met die wedstrijd te maken hebben gehad oid.
 
Nou ik was niet echt onder de indruk van Gudmundsson toen ik hem afgelopen zaterdag live zag. Hij liep er een beetje arrogant bij had ik het idee. Maar goed, dat kan ook met die wedstrijd te maken hebben gehad oid.

Zaterdag was niet al te best, maar aan de andere kant: wie wel? In de spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik toch leuke dingen gezien.
 
Zaterdag was niet al te best, maar aan de andere kant: wie wel? In de spaarzame minuten die hij heeft gemaakt, heb ik toch leuke dingen gezien.

Ja een leuke voetballer hoor maar ik had het meer over zijn houding op het veld: ik vergeleek hem met Lozano, toch onze beste speler. En die is echt wel bereid om meer te doen dan alleen leuke acties. Laat ik zeggen dat ik hem in het tot het gaatje willen gaan en anderen helpen te “afwachtend” vond.
 
Waarom hij die bal niet aflegde op Malen is mij een raadsel.Die jongen manoeuvreert zich telkenmale in scoringspositie.Wat een egoïst die IJslander anders had je gewoon gewonnen.
 
Waarom hij die bal niet aflegde op Malen is mij een raadsel.Die jongen manoeuvreert zich telkenmale in scoringspositie.Wat een egoïst die IJslander anders had je gewoon gewonnen.

Daarom moet die ook ze grote waffel houden, dat die steeds zolang wacht op een kans bij het eerste. Als je die bal lekker aan Malen had gegeven, dan bouw je op die manier nog wat krediet op. Nu zien de meeste je toch als een grote ego, terwijl je net komt bij kijken bij het eerste.
 
Daarom moet die ook ze grote waffel houden, dat die steeds zolang wacht op een kans bij het eerste. Als je die bal lekker aan Malen had gegeven, dan bouw je op die manier nog wat krediet op. Nu zien de meeste je toch als een grote ego, terwijl je net komt bij kijken bij het eerste.

Dat is denk ik ook de reden voor Cocu om deze spelers extra lang mee te laten trainen (en te laten banken), zodat de spelers wat minder ego krijgen (en meer respect krijgen voor medespelers).

Geldt overigens voor eenieder in het team. Ik heb me ook vaak geïrriteerd aan Lozano in de tweede helft van het seizoen. Liever 100+ goals als team, dan bovenaan de topscorerslijst. In ieder geval, dat zou ik zeggen.
 
Dat is denk ik ook de reden voor Cocu om deze spelers extra lang mee te laten trainen (en te laten banken), zodat de spelers wat minder ego krijgen (en meer respect krijgen voor medespelers).

Geldt overigens voor eenieder in het team. Ik heb me ook vaak geïrriteerd aan Lozano in de tweede helft van het seizoen. Liever 100+ goals als team, dan bovenaan de topscorerslijst. In ieder geval, dat zou ik zeggen.

Gezien de doelpunten die Lozano wel gemaakt heeft weet ik niet of irritatie op z'n plaats is. Hij kan wellicht nog wat meer om zich heen kijken.
Maar zolang hij de doelpunten wel maakt is dat makkelijker te vergeven lijkt me...
 
Gezien de doelpunten die Lozano wel gemaakt heeft weet ik niet of irritatie op z'n plaats is. Hij kan wellicht nog wat meer om zich heen kijken.
Maar zolang hij de doelpunten wel maakt is dat makkelijker te vergeven lijkt me...

Exact, Lozano kennen we ondertussen al beter en heeft al aardig wat laten zien. Dat geldt echter niet voor Gudmundsson.
 
Slavia Praag zou Gudmundsson willen hebben.

Bron

Ik las het ook. Je zou denken wie verkiest er nou de Tsjechische competitie boven de Nederlandse. Maar het ergerlijke aan dat bericht vond ik toch vooral dat PSV kennelijk nog steeds om de tafel moet met die jongen. Ze laten nou niet bepaald blijken dat ze hem heel graag willen houden zeg. Ik zou het wel zonde vinden als die straks door de lakse houding van PSV weggaat.
 
Ik las het ook. Je zou denken wie verkiest er nou de Tsjechische competitie boven de Nederlandse. Maar het ergerlijke aan dat bericht vond ik toch vooral dat PSV kennelijk nog steeds om de tafel moet met die jongen. Ze laten nou niet bepaald blijken dat ze hem heel graag willen houden zeg. Ik zou het wel zonde vinden als die straks door de lakse houding van PSV weggaat.
Ze zijn al lang in onderhandeling, maar ze zijn er nog niet uit.
 
'PSV hoopt op korte termijn op antwoord van Albert Gudmundsson'
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/44871_'PSV hoopt op korte termijn op antwoord van Albert Gudmundsson'.php
Groot talent langer vastleggen en eventueel verhuren. Wat vinden jullie?

PSV moet keuzes maken. Óf een jongen bij het eerste houden, en hem daar speeltijd gunnen, óf verhuren aan een andere partij zodat hij daar aan zijn minuten komt. Iemand alleen maar laten banken en wedstrijden laten spelen in de JL is voor degenen in wie je het niet zit zitten.
 
Heb een zwak voor deze jongen. Heb in de voorbereiding op zijn eerste seizoen hem in actie gezien tijdens de Otten Cup. Het seizoen ervoor was hij namens Heerenveen speler van het toernooi tijdens dezelfde Otten Cup. Hij heeft iets sierlijks in zijn spel zoals Bergkamp. Hoop echt dat deze jongen er gaat komen. Wat mij betreft op 10 zoals hij ook gekomen is bij PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan