Albert Gudmundsson (M)

Vraagje; Heeft hij in de jeugd nog onder van Bommel gespeeld? Zo jah, welke positie?
 
Heb een zwak voor deze jongen. Heb in de voorbereiding op zijn eerste seizoen hem in actie gezien tijdens de Otten Cup. Het seizoen ervoor was hij namens Heerenveen speler van het toernooi tijdens dezelfde Otten Cup. Hij heeft iets sierlijks in zijn spel zoals Bergkamp. Hoop echt dat deze jongen er gaat komen. Wat mij betreft op 10 zoals hij ook gekomen is bij PSV.
Je bedoelt dan zeker als backup voor Pereiro of...
 
Heb een zwak voor deze jongen. Heb in de voorbereiding op zijn eerste seizoen hem in actie gezien tijdens de Otten Cup. Het seizoen ervoor was hij namens Heerenveen speler van het toernooi tijdens dezelfde Otten Cup. Hij heeft iets sierlijks in zijn spel zoals Bergkamp. Hoop echt dat deze jongen er gaat komen. Wat mij betreft op 10 zoals hij ook gekomen is bij PSV.

Ik ook. Toch weer een hattrick gemaakt, al spelend voor Jong PSV. Verwacht eigenlijk niet dat hij nog bijtekent, want PSV lijkt er niet veel moeite voor te willen doen om hem te behouden.
 
Ik ook. Toch weer een hattrick gemaakt, al spelend voor Jong PSV. Verwacht eigenlijk niet dat hij nog bijtekent, want PSV lijkt er niet veel moeite voor te willen doen om hem te behouden.

Tenzij Van Bommel ook iets in hem ziet. Cocu vond hem overduidelijk niets
 
Tenzij Van Bommel ook iets in hem ziet. Cocu vond hem overduidelijk niets
Alle respect en waardering voor onze clubicoon Phillip en zijn prestaties hier maar hij is niet de trainer onder wie de jonge spelers een eerlijke kans krijgen en zich kunnen ontwikkelen. En dan heb ik het niet over een Memphis, want die had zich bij Ajax en Feyenoord ook tot de absolute ster van het elftal ontwikkeld. Het gaat juist om die categorie net daar onder waar we er veel van hebben. Gudmundsson is echt een goede speler en ondergewaardeerd bij PSV.
 
Tenzij Van Bommel ook iets in hem ziet. Cocu vond hem overduidelijk niets

Van Bommel lijkt gelukkig wel iets meer te geloven in de jeugd, en het is mogelijk dat hij Gudmundsson even met Jong PSV heeft laten meedoen omdat hij natuurlijk wat later is teruggekomen na het WK, en dus wel wat wedstrijden kan gebruiken, en PSV-1 die hem op dat moment niet kan bieden. Niettemin vrees ik dat de schade al is aangericht door Cocu vorig seizoen. Werd bij het eerste gehaald maar eigenlijk nooit gebruikt.
 
Van Bommel lijkt gelukkig wel iets meer te geloven in de jeugd, en het is mogelijk dat hij Gudmundsson even met Jong PSV heeft laten meedoen omdat hij natuurlijk wat later is teruggekomen na het WK, en dus wel wat wedstrijden kan gebruiken, en PSV-1 die hem op dat moment niet kan bieden. Niettemin vrees ik dat de schade al is aangericht door Cocu vorig seizoen. Werd bij het eerste gehaald maar eigenlijk nooit
Van Bommel lijkt gelukkig wel iets meer te geloven in de jeugd, en het is mogelijk dat hij Gudmundsson even met Jong PSV heeft laten meedoen omdat hij natuurlijk wat later is teruggekomen na het WK, en dus wel wat wedstrijden kan gebruiken, en PSV-1 die hem op dat moment niet kan bieden. Niettemin vrees ik dat de schade al is aangericht door Cocu vorig seizoen. Werd bij het eerste gehaald maar eigenlijk nooit gebruikt.

Zou mooi zijn als Van Bommel hem weet te overtuigen van verlengen contract. Een jaartje verhuren lijkt mij voor zijn ontwikkeling het beste
 
PSV heeft meerdere talenten die er aan komen in de aanval. Tijdens de voorbereiding speelde Gudmundsson niet, maar dat lag mede aan het feit dat hij naar het WK ging en dus niet kon spelen. Wat ik me het meeste afvraag: Hoe goed is Gudmundsson vergeleken met de andere jeugdspelers die er aankomen? Waar staat hij in de pikorde? Het is zeker niet de eerste keus voorin op de vleugels, maar is hij 2e keus?

Als hij niet verder komt dan 3e keus lijkt het mij dat hij of verhuurt of verkocht moet worden. Nog een jaar jong PSV heeft hij weinig aan.
 
PSV heeft meerdere talenten die er aan komen in de aanval. Tijdens de voorbereiding speelde Gudmundsson niet, maar dat lag mede aan het feit dat hij naar het WK ging en dus niet kon spelen. Wat ik me het meeste afvraag: Hoe goed is Gudmundsson vergeleken met de andere jeugdspelers die er aankomen? Waar staat hij in de pikorde? Het is zeker niet de eerste keus voorin op de vleugels, maar is hij 2e keus?

Als hij niet verder komt dan 3e keus lijkt het mij dat hij of verhuurt of verkocht moet worden. Nog een jaar jong PSV heeft hij weinig aan.
Tsja, hij lijkt erbij te blijven. Romero blijkt breekbaar, dus ik denk dat Malen dan backup spits is en dan is Gudmundsson backup rechtervleugel. Maar hij lijkt mij de nummer laatst in de pikorde in de voorhoede.
Het zal er ook een beetje van afhangen hoeveel spelers Van Bommel gaat gebruiken. Cocu gebruikte alleen de eerste 16 en heel soms 18.

Bergwijn - De Jong - Lozano
Malen - Romero - Gakpo
Gudmundsson
 
Jammer. Ik was best gecharmeerd van zijn spel en creativiteit. Maar als je geen minuut speeltijd krijgt, dan moet je jezelf ook niet voor de gek gaan houden dat je er ooit zal komen.
 
Gaat wss naar AZ voor rond 2 miljoen, volgens rik elfrink.
Misschien komen we dan toch nog aan guti, als we isimat nog verkopen bijv.
 
Gudmundsson lijkt op weg naar de uitgang:
bericht

Tja, dat was wel te verwachten helaas. Nauwelijks kansen gekregen bij PSV, en er is moordende concurrentie voorin, en MvB lijkt ook zo zijn voorkeuren te hebben, dus dan is de keuze snel gemaakt. Heel jammer, maar ik begrijp het wel. Denk dat ie bij zijn volgende club wel gaat slagen; nu hoop ik alleen dat dat niet bij een concurrent hier in Nederland zal zijn.
 
Blij ben ik niet dat hij lijkt te vertrekken, maar of ik teleurgesteld ben, nee. Kon deze jongen voetballen, jazeker. Heeft een goede techniek en had de potentie een gevaarlijke aanvaller te worden bij PSV in de toekomst. Aan de andere kant vond ik Gudmundsson niet de geschikte mentaliteit hebben om tot PSV1 te komen. Als ik de meeste jeugdspelers zie en hoor dan hebben ze allen één doel: het eerste halen. En iedere keer dat zij erin komen zie je ook echt die 200% inzet. Dat heb ik bij Gudmundsson jammer genoeg nooit gezien. Lijkt zich te goed te vinden voor de Jupiler League en de kantjes ervanaf te lopen. Heeft zo nu en dan ook eigenaardige trekjes vertoont wat mij zorgen baart. Met Bergwijn en Lozano voor hem en vele gelijkwaardige of betere jeugdspelers is dit alles een logisch besluit. Veel succes met waar je ook zult stranden Albert.
 
Dit is dus reden waarom die tegen Utrecht niet bij de selectie zat, gaat dus naar AZ.

Ja, jammer. Leuke speler, en liet het altijd zien bij Jong PSV. Maar kreeg nauwelijks kansen bij het eerste, en de kansen die die kreeg, liet die het nooit zien. Bijvoorbeeld Volendam uit voor de beker, mocht die in de basis spelen maar was 1 van de slechtste op het veld. Vorig seizoen, toen we al kampioen waren en nog 3 wedstrijden gespeeld moest worden. Mocht die een halfuur invallen tegen Roda, en in de basis starten tegen ADO, en liet die het ook niet zien.

Is ook al 21, en moet gewoon spelen dus het is begrijpelijk dat die vertrekt. Nog een jaar Jong PSV, heeft die niks aan. AZ gaat wel goed verdienen aan hem, als die daar doorbreekt en wel zijn potentie laat zien.
 
Jammer, had hem graag meer gezien
Zouden ze ruimte maken voor Gutierrez in de selectie, ze verwachten nog meerdere mutaties. Ramselaar en Isimat out, Gutierrez in?!
 
Terug
Bovenaan Onderaan