Dat hij maar hard op zijn bek gaat in Manchester.
Ik verheug me al om meerdere redenen op de persconferenties. :lmao:
Arrogantie en andere vormen van domheid leiden vaak tot op je bek vallen., dus je wens zou wel eens verhoord kunnen worden.
Daarnaast zijn Engelsen slim genoeg - en is het historisch besef daar veel groter dan hier - om te weten dat hij onzin uitkraamt.
Hoezo is alleen Ajax bekend in het buitenland en PSV niet?
In deze eeuw alleen al heeft Chelsea de top gehaald met PSV coach Hiddink, met PSV TD Arnesen, heeft Van the Man van PSV grootste daden
verricht voor Manchester United, en heeft de club PSV , na eerdere prestaties tegen Newcastle United en Leeds United, ook triomfen gevierd tegen
Arsenal, Manchester United en Tottenham Hotspur.
Welke laatste twee clubs de laatste paar jaar wel van een andere Nederlandse club wonnen, namelijk het zwaar overschatte Ajax.
Nee, meneer ten Hag, Engelsen trappen echt niet in je slap gel*l zoals de op Ajax geilende media hier.:ROFL:
 
Altijd een beetje kots dat omhoog komt bij deze berichten. Kijk ons eens goed zijn.
Ik denk altijd eerder, "pfffff hoe worden we ooit nog kampioen op deze manier". Die hele CL verknalt echt de nationale competities. In ieder geval in de kleine landen. Dit jaar konden we een soort van bijblijven. En dat had vooral te maken met een terugval van Ajax. Maar hoe langer het duurt dat Ajax wel en PSV niet meedoet in de CL, hoe erger het wordt. Tegen deze financiele verschillen valt niet te winnen. Hoogstens incidenteel een jaartje.
 
Ik denk altijd eerder, "pfffff hoe worden we ooit nog kampioen op deze manier". Die hele CL verknalt echt de nationale competities. In ieder geval in de kleine landen. Dit jaar konden we een soort van bijblijven. En dat had vooral te maken met een terugval van Ajax. Maar hoe langer het duurt dat Ajax wel en PSV niet meedoet in de CL, hoe erger het wordt. Tegen deze financiele verschillen valt niet te winnen. Hoogstens incidenteel een jaartje.
Tegen de financiële verschillen valt te voetballen, tegen de arbitrage echter niet. :mad:

P.s. In de basis heb je natuurlijk gelijk. En dan zijn wij nog PSV. Voor alle clubs “onder ons” is het dan helemaal spek en bonen.
 
Omdat niemand zo genaaid is als PSV. Dit ga ik echt niet meer vergeten, en “verwerken” ga ik het ook niet.
Nou.. Zwolle werd ook behoorlijk genaaid door de arbitrage. Ik vind dat we het over onszelf afroepen door zo achteruit te lopen (niet dat scheidsrechters tegen ons fluiten, maar dat we zo in de onderdrukking komen te staan en in hachelijke situaties komen). Voor het penalty moment zat ik er al niet gerust bij en dacht ik dat zoiets ging gebeuren.

Elke keer als er iets gebeurt waar we de scheids van de schuld geven is het een grote schiettent bij ons en zijn we schijnbaar niet meer in staat om een pass over 5m te geven. Nee ik zoek dit probleem echt bij onszelf
 
Het constante gezeur over de scheidsrechters en de financiële middelen begint inmiddels wel beetje sneu te worden.
 
Het constante gezeur over de scheidsrechters en de financiële middelen begint inmiddels wel beetje sneu te worden.
Ach. Ajax is net kampioen geworden en de frustraties zitten hoog. Het wordt vanzelf minder, het is niet altijd zo hier. ;)
 
Het constante gezeur over de scheidsrechters en de financiële middelen begint inmiddels wel beetje sneu te worden.
Joh, ik geef je gelijk dat zeuren over scheidsrechters discussabel is. Ook al geloof ik dat PSV tenminste dit jaar op dat vlak meer is benadeeld dan Ajax.
Maar het financiele gedeelte is toch evident? Door de CL zit er een gapende kloof tussen de inkomsten van Ajax en die van PSV. Zelfs als Ajax in de eerste ronde al uit de CL vliegt. Dat feit is er gewoon. Met dat geld kan je dus duurdere spelers kopen en hogere salarissen betalen. Voor PSV is het schier onmogelijk dat gat te dichten. Dan kan jij het sneu vinden. Dat is de voetbalrealiteit in Nederland. Ik vind het nogal sneu dat jij dat niet wilt erkennen en net doet alsof er een "even playing field" is. Dat is er dus niet. En dat noemen we competitievervalsing.
 
Joh, ik geef je gelijk dat zeuren over scheidsrechters discussabel is. Ook al geloof ik dat PSV tenminste dit jaar op dat vlak meer is benadeeld dan Ajax.
Maar het financiele gedeelte is toch evident? Door de CL zit er een gapende kloof tussen de inkomsten van Ajax en die van PSV. Zelfs als Ajax in de eerste ronde al uit de CL vliegt. Dat feit is er gewoon. Met dat geld kan je dus duurdere spelers kopen en hogere salarissen betalen. Voor PSV is het schier onmogelijk dat gat te dichten. Dan kan jij het sneu vinden. Dat is de voetbalrealiteit in Nederland. Ik vind het nogal sneu dat jij dat niet wilt erkennen en net doet alsof er een "even playing field" is. Dat is er dus niet. En dat noemen we competitievervalsing.
Daarbij, die gelddiscussie wordt notabene aangeslingert door een ajax(fan) account wat stoer loopt te doen over inkomsten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan