Allemaal waar en ik zou hier normaliter ook blij mee zijn, maar het is al zo'n bestuurlijke chaos. Ik weet niet of het op dit moment zo wenselijk is.
Ligt er aan wat het alternatief wordt en hoe snel, denk ik? Wordt het een Hendriks of bijvoorbeeld Jordy Cruyff, denk dat elke Ajax supporter die laatste wel zou kunnen appreciëren.
 
Leuk voor die Mislintat. Nou, welkom in je nieuwe baan, ik ben blij dat ik je heb aangenomen, by the way, ik neem ontslag. Doei !
 
Sowieso moet je toch weten dat ''supporters'' dit soort troep kunnen roepen? Ja, het is vreselijk verwerpelijk en dieptriest dat dit blijkbaar zo normaal is tegenwoordig, maar je moet daar inderdaad boven staan. De bus in en weg. Laat die gasten maar. Met geweld win je niks, levert je zelf alleen maar gezeik op en het is achteraf nooit zo bevredigend als je hoopt.
Geweld levert inderdaad niks op. Dit negeren helaas ook niet.
Zoals Pierre van Hooydonk zei; de aandacht moet niet uitgaan naar Berghuis maar naar de idioot die wat voor vuiligheid dan ook roept.
En natuurlijk het tuig dat Veerman bedreigt enzovoorts.
Of aangifte doen en niet voor eigen rechter gaan spelen
Klopt.
Maar wat gebeurt daarmee in dit land waar controle en handhaving zijn verdwenen?
Zou de aanklager van de KNVB hier geen onderzoek naar kunnen starten? Fysiek geweld op het terrein van een betaald voetbal organisatie..
Ja, wat zou die transparante en neutrale organisatie hiertegen doen? Tegen een Ajacied notabene? Vast en zeker concluderen dat er nog ruimte is voor dit incident in hun doofpot , denk ik.;)
 
Allemaal waar en ik zou hier normaliter ook blij mee zijn, maar het is al zo'n bestuurlijke chaos. Ik weet niet of het op dit moment zo wenselijk is.
Benieuwd waar ajax mee gaat komen. Misschien Overmars als ad zat ik te denken.
 
Allemaal waar en ik zou hier normaliter ook blij mee zijn, maar het is al zo'n bestuurlijke chaos. Ik weet niet of het op dit moment zo wenselijk is.
Van der Sar is mede oorzaak van deze chaos. Hij kan niets oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Van de Sar is 11 jaar onderdeel geweest van de dagelijkse leiding van Ajax. In die periode is Ajax mijlenver weggelopen van de concurrentie, behalve in dit laatste jaar.
Om te zeggen dat hij ongeschikt is..
De credits hiervoor liggen vooral bij Overmars niet bij Van der Sar. Het is niet voor niets dat het helemaal fout is gegaan nadat Overmars weg was.
Van der Sar was vrijwel altijd onzichtbaar bij problemen. Hij dook weg en was communicatief een drama.
 
De credits hiervoor liggen vooral bij Overmars niet bij Van der Sar. Het is niet voor niets dat het helemaal fout is gegaan nadat Overmars weg was.
Van der Sar was vrijwel altijd onzichtbaar bij problemen. Hij dook weg en was communicatief een drama.
Dus alle negatieve zaken zijn de schuld van Van der Sar en alle positieve komen door Overmars? Vind ik te makkelijk, Van de Sar zat er al lang voordat Overmars begon.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Dus alle negatieve zaken zijn de schuld van Van der Sar en alle positieve komen door Overmars? Vind ik te makkelijk, Van de Sar zat er al lang voordat Overmars begon.
Dat is niet waar.
Vanaf 31 december 2012 werd Van der Sar aangesteld als directeur marketing van Ajax. Sinds 11 november 2016 is hij er algemeen directeur.
Op 6 juli 2012 werd Overmars bij AFC Ajax aangesteld als directeur voetbalzaken. Overmars ging zich onder anderen bezighouden met transferzaken, de jeugdopleiding en werd tevens hoofd scouting.

Overmars was al directeur voetbalzaken bij Ajax toen Van der Sar als "stagiair" binnenkwam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan