Ten Hag is pleite en iedereen vlucht weg uit Amsterdam
Tsja, The Sun... Die zijn nog minder betrouwbaar dan de Telegraaf.
 
Ik vind dat hier af en toe gedaan wordt alsof Haller er niks van kan. Een prima spits, met name als afmaker binnen het strafschopgebied. Niveau Bayern lijkt me wel een beetje een gok, maar Lewandowski is toch wel een beetje een zelfde type?
 
Ik vind dat hier af en toe gedaan wordt alsof Haller er niks van kan. Een prima spits, met name als afmaker binnen het strafschopgebied. Niveau Bayern lijkt me wel een beetje een gok, maar Lewandowski is toch wel een beetje een zelfde type?
Huh, als in Locadia en Memphis zijn t zelfde type? Haller is in mijn optiek meer een Milik dan n Lewandowski (qua vergelijking met n Poole spits).
 
Ik vind dat hier af en toe gedaan wordt alsof Haller er niks van kan. Een prima spits, met name als afmaker binnen het strafschopgebied. Niveau Bayern lijkt me wel een beetje een gok, maar Lewandowski is toch wel een beetje een zelfde type?
Het is ook een prima spits, zeker. Dodelijk, en maakt weinig fouten voor de goal. Een zekerheidje.

Ik vind 35 miljoen daar nog steeds erg veel voor. En 11 miljoen per jaar ook.
 
Ik vind dat hier af en toe gedaan wordt alsof Haller er niks van kan. Een prima spits, met name als afmaker binnen het strafschopgebied. Niveau Bayern lijkt me wel een beetje een gok, maar Lewandowski is toch wel een beetje een zelfde type?
Ook dan vind ik een salaris van 11 miljoen per jaar pervers.
 
Holy fuck. Haller gaat 11 miljoen euro per jaar verdienen(/krijgen) in Duitsland. Die zijn gestoord zeg
Ik lees ook 8 miljoen per jaar. Daarmee zouden alleen Hummels en Reus meer verdienen.

In de zestien is Haller echt dodelijk. Hij heeft bij Ajax 47x gescoord en ze waren allemaal binnen de zestien.

Verder vond ik het ook niet veel bijzonders, 35 miljoen is echt de jackpot.
 
Ik lees ook 8 miljoen per jaar. Daarmee zouden alleen Hummels en Reus meer verdienen.

In de zestien is Haller echt dodelijk. Hij heeft bij Ajax 47x gescoord en ze waren allemaal binnen de zestien.

Verder vond ik het ook niet veel bijzonders, 35 miljoen is echt de jackpot.
Opvallend is wel dat hij de sinds de uitschakeling in de CL nauwelijks scoorde. Terwijl het in de laatste wedstrijden zeker wel gevraagd was.
Maar in de groepsfase CL natuurlijk uitermate goede cijfers. Dus dan snap ik Dortmund wel. Maar met zo'n salaris raak je hem niet meer kwijt als hij zijn vorm niet meer vindt.
Maar dat dat ik toen ajax hem aankocht ook. :grin:
 
Heeft ook met marktsentiment te maken.

Er zijn simpelweg gewoon weinig succesvolle spitsen beschikbaar voor Dortmund om te halen op dit moment, net als dat Ajax weer moeite gaat hebben om Haller te vervangen. Nunez is nou ook niet bepaald 100 miljoen waard in mijn optiek, maar dat is ook gebeurd.
 
Huh, als in Locadia en Memphis zijn t zelfde type? Haller is in mijn optiek meer een Milik dan n Lewandowski (qua vergelijking met n Poole spits).
Ik volg het niet zo? Locadia (ook al speelde hij vaak vanaf links) is een afmaker met een goed schot en een matige eigen actie. Memphis is een creatieve speler met een goed schot, maar bovenal voorzien van een actie. Dus die lijken niet op elkaar.

Lewandowski en Haller zijn toch beide echte afmakers, opereren binnen vooral binnen de 16 en staan niet bekend om hun fantastische meevoetballen? Milik heb ik niet meer zo op het netvlies moet ik zeggen.
 
Milik was uiteindelijk ook met name een afmaker met een zeer sterk linkerbeen. Qua profiel eigenlijk wel vergelijkbaar met Lewandowski, maar dan een paar niveaus minder.
 
Heeft ook met marktsentiment te maken.

Er zijn simpelweg gewoon weinig succesvolle spitsen beschikbaar voor Dortmund om te halen op dit moment, net als dat Ajax weer moeite gaat hebben om Haller te vervangen. Nunez is nou ook niet bepaald 100 miljoen waard in mijn optiek, maar dat is ook gebeurd.

Ik snap Dortmund gewoon niet. Die hebben recent nog Adeyemi gekocht voor 30 miljoen, ook een centrumspits. Die jongen kan als hij het niveau vasthoudt binnen een half jaar Haller compleet doen vergeten. Haal dan gewoon ergens een ervaren spits vandaan die de helft kost. En ga eens een keer investeren in je verdediging, een keer een wedstrijd geen tegendoelpunten krijgen is ook handig om kampioen te worden.

Haller heeft in de Premier League al bewezen dat je er helemaal niets aan hebt als hij geen aanvoer krijgt. Dat kreeg hij bij Ajax wel. Bij Dortmund ga je ze niet continu zo panklaar voor de voetjes krijgen. Die hebben een spits nodig die zelf wat kan creëren en niet een die alleen binnen de 11 meter kan scoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan