Behalve als ik de vloer ga dweilen. Dan is het best handig spul..
Alleen als WC Power. ;)
75b97ffb51aeed0decb8e3ee3754c4c5.jpg
 
I’m hating it.
Het is goud he, geen geel, dus ik zie zo de McDonald's connectie niet zo eigenlijk. Bij het honderdjarig bestaan van de club had PSV een effen rood shirt met gouden letters. Dat shirt, en het uitshirt met eveneens gouden letters, was schitterend. Het goud vind ik dus wel mooi bij het rood, alleen vind ik de thuisshirts van Ajax sowieso nooit mooi, vanwege die ene rode band, maar smaken verschillen natuurlijk.
 
Gouden letters, op zich niks mis mee maar op deze manier begrijp ik wel waarom ze dit het Mac Donalds shirt noemen.


Beiden hebben veel mooie shirts en een aantal gruwelijke misperen.

Ik vind veel shirts van pakweg na 2000 van Ajax niet mooi op een aantal shirts van de laatste jaren na zoals het Bob Marley shirt, het blauw gestreepte uit shirt en het thuis tenue met het oude logo. Ik heb alleen nooit begrepen of het nu om de grote God Ajax of de kleine god Ajax gaat.

Ik heb nogal veel moeite om mijn PSV bril af te zetten als het gaat om onze shirts maar bij PSV vind ik dat juist dat het de laatste jaren een beetje tegenvalt (het oranje zwart geblokte shirt bijvoorbeeld) maar dat ze voor de rest de mooiste shirts hebben en vaak met iets unieks komen.

Met Phillips blauw, de oude lamp, Brabant, de referentie naar eerdere jaren (80 etc) vind ik ons shirt niet minder herkenbaar.


Het is geen wedstrijd shirt maar ik vind het blauwe of rode warming up shirt met diagonale strepen van vorig seizoen trouwens ook heel mooi.
Btw, Ajax was geen god maar een held in de Griekse mythologie. Een gewone sterverling, net als wij allen (nou ja, bijna iedereen dan…).
 
Btw, Ajax was geen god maar een held in de Griekse mythologie. Een gewone sterverling, net als wij allen (nou ja, bijna iedereen dan…).
De godin Pallas Athene maakte Ajax krankzinnig, zodat hij slechts een kudde schapen afslachtte. Toen de periode van waanzin voorbij was, pleegde Ajax, die zich diep vernederd voelde, zelfmoord: hij stortte zich op zijn eigen zwaard.

:unsure: Ajax zit nu in de periode van waanzin. :maniac: Het is wachten op het zwaard. :rolleyes: ;)
 

Ten Hag is pleite en iedereen vlucht weg uit Amsterdam
Was te verwachten dat dit een drukke transferzomer zou zijn.
 
Btw, Ajax was geen god maar een held in de Griekse mythologie. Een gewone sterverling, net als wij allen (nou ja, bijna iedereen dan…).
Dat was eigenlijk niet mijn vraag maar verder wel een leuk weetje.

Ajax de kleine is de zoon van Oileus en Ajax de grote is de zoon van Telamon
Welke van de twee Griekse helden is de man van het AFCA embleem?
 
Dat was eigenlijk niet mijn vraag maar verder wel een leuk weetje.

Ajax de kleine is de zoon van Oileus en Ajax de grote is de zoon van Telamon
Welke van de twee Griekse helden is de man van het AFCA embleem?

Omdat we het eigenlijk altijd over Ajax de Grote hebben als die naam naar boven komt, ga ik daar vanuit. Was ook de bekendste.
 
Ik ben van de leuke (maar vooral nutteloze) feitjes. Daar heb je niks aan, maar maakt het leven wel wat leuker.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Ander weetje:

Ajax verlangt 60 miljoen voor de 22 jarige Anthony.

Dat is veel geld voor slechts 8 goals en 4 assist in 23 wedstrijden en 57% van de speeltijd? In zijn 1e seizoen ook maar 9 goals en 8 assists in 32 wedstrijden.
Is het vanwege zijn talent dat hij zo gewild is en er waarschijnlijk enorme bedragen op tafel komen en/of doet hij het zo goed bij de nationale ploeg?

Ajax betaalde 15,75 miljoen voor Anthony, gaan die Braziliaanse clubs op den duur niet meer gaan vragen voor grote talenten?
 
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Ander weetje:

Ajax verlangt 60 miljoen voor de 22 jarige Anthony.

Dat is veel geld voor slechts 8 goals en 4 assist in 23 wedstrijden en 57% van de speeltijd? In zijn 1e seizoen ook maar 9 goals en 8 assists in 32 wedstrijden.
Is het vanwege zijn talent dat hij zo gewild is en er waarschijnlijk enorme bedragen op tafel komen en/of doet hij het zo goed bij de nationale ploeg?

Ajax betaalde 15,75 miljoen voor Anthony, gaan die Braziliaanse clubs op den duur niet meer gaan vragen voor grote talenten?

Antony is een Braziliaan die per wedstrijd 5 scharen maakt, daar krijgen heel wat grote clubs een stijf plassertje van.
 
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.

Ander weetje:

Ajax verlangt 60 miljoen voor de 22 jarige Anthony.

Dat is veel geld voor slechts 8 goals en 4 assist in 23 wedstrijden en 57% van de speeltijd? In zijn 1e seizoen ook maar 9 goals en 8 assists in 32 wedstrijden.
Is het vanwege zijn talent dat hij zo gewild is en er waarschijnlijk enorme bedragen op tafel komen en/of doet hij het zo goed bij de nationale ploeg?

Ajax betaalde 15,75 miljoen voor Anthony, gaan die Braziliaanse clubs op den duur niet meer gaan vragen voor grote talenten?
Volgens mij is Anthony inmiddels speler on het nationale team van Brazilie. Dat verhoogd de waarde natuurlijk enorm.
 
Gaat hier om die lilleke shirtjes, maar ondertussen word ik helemaal triestig van het feit dat ze straks 35 meloenen voor Haller en 45 meloenen voor Antony krijgen :cry:
Dat is gewoon even veel als onze top 2 uitgaande transfers ooit.
 
Antony is een Braziliaan die per wedstrijd 5 scharen maakt, daar krijgen heel wat grote clubs een stijf plassertje van.
Eerlijk is eerlijk: als hij in het juiste shirtje speelt is het een speler waar je voor naar het stadion komt. Ik heb stiekem best kunnen genieten van zijn acties in de CL wedstrijden. Het is een kwal dat zeker, maar wel een groot talent.
 
Eerlijk is eerlijk: als hij in het juiste shirtje speelt is het een speler waar je voor naar het stadion komt. Ik heb stiekem best kunnen genieten van zijn acties in de CL wedstrijden. Het is een kwal dat zeker, maar wel een groot talent.

Ik zag hem vooral in de zak zitten bij Mauro. En heel erg ploeteren in de de wedstrijd tegen Feyenoord. Van de CL heb ik oprecht niets gezien, dus daar kan ik weinig over zeggen. Dus op basis van dat, zou ik hem voor 60 miljoen wegbrengen als ik Ajacied zou zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan