Ach. Ook de Efteling heeft matig eten. Amsterdam voldoet als pretpark aan de eisen. We stellen ons erop in dat het niet te vreten is daar
Helaas heb je daar dan weer gelijk in. Althans wat betreft voedselkarretjes en zo goed als elke voedseltoko in het centrum.
 
Helaas heb je daar dan weer gelijk in. Althans wat betreft voedselkarretjes en zo goed als elke voedseltoko in het centrum.
toeristenfuiken, zeker in het centrum. Daarbuiten zat leuke eetgelegenheden. Twee, wat mij betreft aanraders: Mozo aan de v Woustraat en Cedars aan de v Heemstedestraat.
 
Elke grote stad heeft helaas last van toeristenfuiken. Eindhovenaren zijn daar natuurlijk niet mee bekend.
Als dit een reactie op mij is, heb enkele jaren in de Diamantbuurt gewoond. Voor de rest, hang ff niet de gebeten hond uit die bij alles wat gezegd wordt over Amsterdam in de verdediging springt, t komt behoorlijk sneu over.
 
Als dit een reactie op mij is, heb enkele jaren in de Diamantbuurt gewoond. Voor de rest, hang ff niet de gebeten hond uit die bij alles wat gezegd wordt over Amsterdam in de verdediging springt, t komt behoorlijk sneu over.
Zucht. Dit was uiteraard een opmerking met een knipoog.
 
toeristenfuiken, zeker in het centrum. Daarbuiten zat leuke eetgelegenheden. Twee, wat mij betreft aanraders: Mozo aan de v Woustraat en Cedars aan de v Heemstedestraat.
Inderdaad, bepaalde gebieden vermijden, zeker niet het hele centrum. Te vermijden gebieden (in ieder geval wat betreft restaurants): Rokin/Damrak, Rembrandtplein, Leidseplein, Marie Heinekenplein, Centraal Station, grootste deel van de Warmoesstraat en dan vergeet ik nog een paar. Maar er zijn ook veel delen in het centrum waar het wel deugt. Bijvoorbeeld Nieuwmarkt, de Pijp, Oud-West, delen van de Jordaan.
Uiteindelijk moeten mensen gewoon lekker zelf beslissen.

Ik heb zelf twee stelregels voor restaurants die ik niet ken: Een: het moet geen chain-restaurant zijn (McDonalds, de Beren enzovoorts). Deze krijgen zonder uitzondering hun maaltijden frozen aangeleverd en ze hoeven alleen nog te ontdooien. Immers, het voer moet er voor alle vestigingen hetzelfde zijn. En twee: de menukaart moet niet teveel items bevatten. Staan er tientallen hoofdgerechten op de menukaart, dan weet je dat het nooit met zorg bereid kan zijn.
Als men tips nodig heeft, PM me met budget en soort keuken waar je naar zoekt.

Back on topic: Ajax zal wel winnen in de volgende wedstrijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan