Nou hier staat het toch wat anders:


Die aarde duurde dus maar 1 dag (of 2 al naar gelang smaak)
Trouwens was het mij nooit opgevallen dat hij licht en duisternis schiep zonder zonnen, manen, aarde etc! Respect!
Als je dan echt op de letter wil gaan dan schiep Hij m niet, de aarde nu was woest en ledig begint t verhaal, daarna komt t scheppen pas. Dus de aarde was er voor het scheppen al.
 
'Justin Bieber begint steeds meer te lijken op een omhooggevallen popster die met een handdoekje om zijn nek een paar fans in de kleedkamer laat.
Voor honderd euro per persoon mogen ze hem even aanraken.
Justin Bieber had altijd al kapsones, maar de laatste tijd begint het, zelfs voor een Amsterdammer, ondraaglijke vormen aan te nemen.

...maar de verheerlijking van Justin Bieber begint absurde vormen aan te nemen.

.....God schiep in zeven dagen de aarde en omdat hij nog wat tijd over had deed hij, als cadeautje aan de mens, Justin Bieber gratis erbij. '


Deze quote is niet van mij.

Doe je eigen onderzoek ! :maniac:
Omhoog gevallen popster 😁
 
De voodoo pop strikes again :maniac:

Wow schokkend. Een speler die geblesseerd is. Bel de kranten!


En ja we hebben zeker een paar keer mazzel gehad zoals geen Haaland bij Dortmund maar 1 speler geblesseerd is niet t vermelden waard in de context: “Ajax mazzelt weer” lijkt mij.
 
Wow schokkend. Een speler die geblesseerd is. Bel de kranten!


En ja we hebben zeker een paar keer mazzel gehad zoals geen Haaland bij Dortmund maar 1 speler geblesseerd is niet t vermelden waard in de context: “Ajax mazzelt weer” lijkt mij.

Gas(t), tegen Sporting waar de 2 belangrijkste spelers er niet bij. Tegen Besiktas waren er 9 spelers gebleseerd. Tegen Dortmund de 1ste pot waren er 7 geblesseerden. De 2e pot was Haaland er ook niet bij. En tegen ons waren Gakpo en Madueke er niet bij. Maar voor de rest zat het niet tegen hoor ;)

En 1 speler moet weinig zeggen. Ik doel meer op het feit dat het weer een belangrijke speler is die wegvalt haha
 
Laatst bewerkt:
Gas(t), tegen Sporting waar de 2 belangrijkste spelers er niet bij. Tegen Besiktas waren er 9 spelers gebleseerd. Tegen Dortmund de 1ste pot waren er 7 geblesseerden. De 2e pot was Haaland er ook niet bij. En tegen ons waren Gakpo en Madueke er niet bij. Maar voor de rest zat het niet tegen hoor ;)

En 1 speler moet weinig zeggen. Ik doel meer op het feit dat het weer een belangrijke speler is die wegvalt haha
Ja ik begreep de post maar bedoelde het meer als: 1 speler die geblesseerd is heb je toch altijd wel.
Dat is toch niet schokkend. Was het zelfs eens dat t Ajax meezit met blessures van tegenstanders maar 1 blessure en je liet t overkomen alsof Ajax weer de loterij gewonnen had 😜
 
Alles wat een tegenstander zwakker maakt uit. Het is gewoon mazzel als de beste speler er niet bij is.
Shit happens, wat maakt t überhaupt nog uit. Beide clubs zijn door en zelfs bij verlies blijft Ajax nummer 1 in de poule. Is een veredeld oefenpotje geworden. Hooguit de 2,8 miljoen winstpremie en prestige wat op het spel staat maar verwacht een makkelijke overwinning. 3-0
 
Shit happens, wat maakt t überhaupt nog uit. Beide clubs zijn door en zelfs bij verlies blijft Ajax nummer 1 in de poule. Is een veredeld oefenpotje geworden. Hooguit de 2,8 miljoen winstpremie en prestige wat op het spel staat maar verwacht een makkelijke overwinning. 3-0
Het is Go Ahead niet hé... 😁
 
Leuk . Maar nu weet nog steeds niemand waarom het zo goed is voor de Eredivisie als Ajax nog rijker wordt.
Kunnen de rest van de clubs een voorbeeld aan hebben. Om de competitie met Ajax als uitdaging te zien. Om zelf ook beter te willen presteren. Competitie is als alles en iedereen het beste uit zichzelf wilt halen. Het is gewoon zielig om te janken dat het niet eerlijk is dat Ajax alsmaar rijker wordt en dat de hand niet in eigen boezem wordt gestoken. Als je maar blijft zeggen dat Ajax te groot is geworden en dat er niets meer aan gedaan kan worden, ga dan dammen of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan