Driehoek over feestende supporters: "Tonen van schaal spontane actie van Ajax"

link

De driehoek (gemeente, politie en justitie) heeft er bewust voor gekozen om vanmiddag niet te handhaven op het overtreden van de coronaregels bij het Arenadek.
Het werd daar mede zo druk omdat de spelers van Ajax de schaal aan de duizenden supporters lieten zien. "Het tonen van de schaal was een spontane actie van Ajax", zegt een woordvoerder van de gemeente.

Agenten bleven op dat moment op afstand. "De driehoek heeft het even aangekeken en laten gebeuren", zegt de woordvoerder. "Inmiddels hebben we Ajax verzocht de actie op het dek te beëindigen."

Tja ... Een "spontane actie" die vooraf bedacht is en achteraf goed gepraat wordt. :cautious: :lying: :sneaky:
hahahaha ja als je dit niet had zien aankomen en spontaan noemt, dan ben je handelingsonbekwaam.
 
Beleid Ajax is erg sterk inderdaad. Met (ook) de nodige geluk zijn ze bij de rest weg gesprint. Het geeft temeer aan hoe goed beleid de boel in korte tijd kan opschudden en de kaarten opeens heel anders doen liggen. Dat geeft ons ook weer hoop. Het is nu vooral wachten op de juiste beleidsmakers.
Contract van JdJ wordt verlengd...:cautious:
 
Voordeel is dat het voor nu bij dit moment bleef. Scheelt een dag lang je internet niet hoeven te openen om te zien hoe heel Ajax geil medialand de hele dag iedere minuut van de huldiging deelt
 
Wat vertoonde Ajax achterlijk gedrag zeg bij de Arena. Waarom ging de selectie naar de fans? Is er in Amsterdam geen Corona meer? Waarom worden die fans ook niet aangehouden en beboet?

De selectie kan misschien een mooi bedrag overmaken naar de gezondheidszorg.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit het beste is wat Ajax kon doen. De fans waren er toch al, daar kon Ajax niet veel aan doen. Dan kun je ze denk ik beter een kort feestje geven in de hoop dat ze dan rustig naar huis gaan in plaats van dat je ze teleur stelt en ze dan narigheid gaan uithalen.
 

Driehoek over feestende supporters: "Tonen van schaal spontane actie van Ajax"

link

De driehoek (gemeente, politie en justitie) heeft er bewust voor gekozen om vanmiddag niet te handhaven op het overtreden van de coronaregels bij het Arenadek.
Het werd daar mede zo druk omdat de spelers van Ajax de schaal aan de duizenden supporters lieten zien. "Het tonen van de schaal was een spontane actie van Ajax", zegt een woordvoerder van de gemeente.

Agenten bleven op dat moment op afstand. "De driehoek heeft het even aangekeken en laten gebeuren", zegt de woordvoerder. "Inmiddels hebben we Ajax verzocht de actie op het dek te beëindigen."

Tja ... Een "spontane actie" die vooraf bedacht is en achteraf goed gepraat wordt. :cautious: :lying: :sneaky:
Dat misschien ook, maar die slappe politie hier ook altijd. Totdat je morgen in Amsterdam met 3 man aan een tafeltje zit op een terras. Dan durven ze wel.
Ik denk eerlijk gezegd dat dit het beste is wat Ajax kon doen. De fans waren er toch al, daar kon Ajax niet veel aan doen. Dan kun je ze denk ik beter een kort feestje geven in de hoop dat ze dan rustig naar huis gaan in plaats van dat je ze teleur stelt en ze dan narigheid gaan uithalen.
Dat is in feite ook een rare motivatie. Het kan overigens wel zijn dat dat dat zo was gelopen. Politie had gewoon moeten afsluiten, voordat die mensen er waren.
 
Dank wederom voor de sportieve berichten.

Benieuwd naar de ontwikkelingen komende zomer en hoe de selecties eruit zullen komen te zien. Zal vast weer spannend worden.
 
Ik denk eerlijk gezegd dat dit het beste is wat Ajax kon doen. De fans waren er toch al, daar kon Ajax niet veel aan doen. Dan kun je ze denk ik beter een kort feestje geven in de hoop dat ze dan rustig naar huis gaan in plaats van dat je ze teleur stelt en ze dan narigheid gaan uithalen.

Het is gewoon een ontzettend gore trap in het gezicht van alle ondernemers en mensen in de zorg. Flikker toch op met het is het beste wat ajaks kon doen, het faciliteren van het overtreden van de regels is het beste wat ze konden doen ? Dit goedpraten is met alle respect gewoon achterlijk. :braak:
 
Het is gewoon een ontzettend gore trap in het gezicht van alle ondernemers en mensen in de zorg. Flikker toch op met het is het beste wat ajaks kon doen, het faciliteren van het overtreden van de regels is het beste wat ze konden doen ? Dit goedpraten is met alle respect gewoon achterlijk. :braak:
Soms kan je een brandje ook beter laten uitfikken. Je mag ze allemaal beboeten daar niet van, en slecht gedrag wordt nu beloond is ook waar, maar dit was denk ik het beste, al twijfel ik of dat ook zo de intentie van de spelers was want Blind zei dat hij het mooi vond dat de supporters er waren ondanks dat het niet verstandig was. Wat wordt die gozer met de dag lelijker zeg 😁
 
Wat vertoonde Ajax achterlijk gedrag zeg bij de Arena. Waarom ging de selectie naar de fans? Is er in Amsterdam geen Corona meer? Waarom worden die fans ook niet aangehouden en beboet?

De selectie kan misschien een mooi bedrag overmaken naar de gezondheidszorg.
Ik zie het probleem niet, ajacieden die elkaar besmetten.. deze schaar ik onder het motto: sommige problemen lossen zichzelf op. Ook leuk van Halsema dat ze boel de gang liet gaan.. die denkt gewoon met de rest van Nederland mee..
 
Het is gewoon een ontzettend gore trap in het gezicht van alle ondernemers en mensen in de zorg. Flikker toch op met het is het beste wat ajaks kon doen, het faciliteren van het overtreden van de regels is het beste wat ze konden doen ? Dit goedpraten is met alle respect gewoon achterlijk. :braak:
We hebben over Amsterdammers, veel achterlijker ga je ze niet vinden..
 
Dank wederom voor de sportieve berichten.

Benieuwd naar de ontwikkelingen komende zomer en hoe de selecties eruit zullen komen te zien. Zal vast weer spannend worden.
Gefeliciteerd met de titel Brainz, Mentos, JP de Jager en overige Ajax adepten op dit forum. Er valt niets op af te dingen. 14 punten voor met nog 3 wedstrijden te gaan en een doelsaldo dat bijna 2 x beter is. +62 tegen +35.
:unsure: Waarschijnlijk hebben jullie geluk gehad dat PSV een tussenjaar had. :rolleyes: ;P
We zullen zien hoe de selecties zijn volgend seizoen. Ajax heeft een veel grotere geldbuidel en zal wat gemakkelijker spelers kunnen kopen. Hopelijk nemen jullie afscheid van de grootste kwallen in de selectie. :bye:
 
Hier niet durven ingrijpen maar als er mensen in een parkje zitten te lunchen er met de stokken op losslaan.
Wat er vandaag stond is niet te handhaven.. ja, preventief, maar wat heeft dat voor zin? Dan verzamelt het spul wel ergens anders.. vanuit Ajax is er ook weinig ondernomen om de boel wat kleiner te houden.. valt me wel tegen.
 
Wat er vandaag stond is niet te handhaven.. ja, preventief, maar wat heeft dat voor zin? Dan verzamelt het spul wel ergens anders.. vanuit Ajax is er ook weinig ondernomen om de boel wat kleiner te houden.. valt me wel tegen.
ajaks heeft gewoon boter op t hoofd, niet tegenhouden is 1, maar belonen door toch wat te doen..
 
Wat er vandaag stond is niet te handhaven.. ja, preventief, maar wat heeft dat voor zin? Dan verzamelt het spul wel ergens anders.. vanuit Ajax is er ook weinig ondernomen om de boel wat kleiner te houden.. valt me wel tegen.
Zero tolerance, dan maar allemaal in de bak(of in de badkamer net als deze maffia klassieker);


"Sonny it ain't gonna fit, I don't give a fuck put him in the bathroom!"

Later hebben ze het nog over Viergever die hoort er ook bij. . "Sonny: why cuz youra fuckin jinx that's why" ;P
 
Laatst bewerkt:
Of als ajax zijnde olie op het vuur flikkeren, door de schaal te gaan presenteren en mee te feesten.
Wat had jij gedaan dan? De supporters genegeerd? Ze gevraagd weg te gaan? Ik denk echt dat de pleuris was uitgebroken aangezien er gewoon een hoop imbecielen tussen staan (je kunt je afvragen of ze dat niet allemaal zijn als je daartussen gaat staan tijdens corona). Nu zijn er geen rellen uitgebroken, iedereen kon zijn energie kwijt en bleef het verder rustig.

Om in jouw woorden te spreken: je gooit juist olie op het vuur door de supporters 'in de steek te laten' (want zo zouden ze dat voelen).

Het is compleet belachelijk, maar in mijn ogen echt de enige juiste manier om dit niet te laten escaleren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan